Fatma Gül 🌹
Dudaklarımın üstünde hissettiğim dudakları bir tüy kadar yumuşaktı aynı zaman da bedenimi titretecek kadar hissedebiliyordum onu...
Bu his...
Kalbim neden bu denli hızlı atıyordu? Tek yapmak istedim dudaklarına dokunup çekilmekti ama teni tenime değdiği an geri çekilemedim.
Güçlü bir el sanki bedenimi ona doğru itiyormuş gibi hissediyordum. Ben ondan geri çekilmeyi başaramaz iken o şaşkın yüz ifadesi ile bana bakıyordu.
Gözlerini bu denli yakından görmek midemde uçuşan onca kelebeğe yenilerini de ekledi.
Sonunda tüm benliğimi kullanıp ondan geri çekilmeyi başardım. Kararmış Mavi gözlerindeki küçük ışıltı beni bozguna uğrattı. Gözlerindeki şaşkınlık olduğu kadar hafif bir tebessüm vardı bana Gözleriyle gülümsüyordu.
Bakışlarımı ondan zorda olsa ayırıp en son baktığımda bize doğru ilerleyen berata döndüm. Adımları havada asılı kalmış bir şekilde duruyordu. Gözlerindeki siniri, öfkeyi görebiliyordum.
Bu sefer inanmıştı gerçekten urazla sevgili olduğuma inanmıştı. Çünkü daha önce ben onu hiç öpmemiştim her ne kadar istese de bunu yapmamıştım bu benim için özeldi sonuçta bir ilk olacaktı.
Ama artık ilkleri önemseyen biri değilimBerat elindeki bardağı yere atıp öfkeyle arkasını döndü o gözden kaybolana kadar onu izledim. Sonunda berat artık görüş alanımdan çıkmıştı.
Sertçe yutkunarak yavaşça uraza döndü. Yakınımda duran yüzünden gelen sıcak nefes yüzümü okşuyordu.
Bacaklarım suda iken bedenimin diğer yarısı açıkta kalıyordu ve üşümeye şimdiden başlamıştım. Uraz beni belimden tutup tekrar suyun içine çekti.
Tekrar suya girmek beni biraz da olsa ısıtmıştı ama beni asıl yakan bana bu denli yakın olmasaydı.
Biraz geriye gidip aramıza tam bir mesafe koydum. Sırtım duvarın kenarına çarpmıştı.
Uraz boynuna kadar gelen suya kafasını komple daldırdı. Tam tamına dört saniye sonra kafasını tekrar suyun yüzeyine çıkardı. Bu sefer daha da yakınımda duruyordu.
Islak kirpiklerinin arasında tamlayan su damlacıkları mavi gözlerini daha da şehvetli kılıyordu. Kirpiklerinden düşen damlalar ilk olarak göz çukurlarına ulaştı ardından yavaşça düzgün burnunun kenarından geçerek Aralık duran dudaklarının arasından sızdı.
Islak, dolgun ve pembemsi dudakları az önce dudaklarımın üstündeydi öpmek gibi herhangi bir girişimde bulunmasak da bu bile bende büyük bir etki yaratmıştı.
Bana tamamen yaklaşıp bedenimi bedenine yasladı. Cehennem ateşi gibi bakan gözleri gözlerimden bir saniye olsun ayrılamıyordu.
"Berat geldi diye mi bunu yaptın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021