Fatma Gül 🌹
Dudaklarımdan bardağı çekip sertçe masaya koydum. İçki boğazımdan geçerken hem midemi bulandırmış hem de boğazımı yakmıştı. Tadı cidden berbat ötesiydi.
Urazın dudağının kenarı hafifçe yukarıya kalktı. Onun için içtiğimi düşünüyordu belki ama onun için içmemiştim verecek bir cevabım olmadığı için içmiştim.
Musa shot atmama üzülmüş gibi duruyordu. Elindeki şişeyi isteksiz bir şekilde çevirdi. Bu sefer şişe çiçek ve Musa arasında durdu. Bu sefer soru soran taraf Musaydı
"Kaç numara sütyen giyiyorsun?"
Sorusu ile dudaklarımdan şaşkınlık nidası döküldü bunu cidden beklemiyordum.
Çiçek de en az benim kadar şaşkındı. Yanakları utançtan al al olmuştu."Lan o ne biçim bir soru"
"Sanane olum soru sordum işte ister cevaplar ister..."
Çiçek bardağı alıp kafasına diktiginde Musa'nın kelimeleri havada asılı kaldı. Musa ise yüzünde tuhaf bir sırıtma ile şişeyi tekrar çevirdi.
...
Bu olay tam tamına bir buçuk saat sürdü. Çiçek çoktan içtiği içkiden dolayı masanın üstüne kafasına koyarak sızmıştı.
Kutay sendeleyerek onu kucağına aldı. Kendi de pek sağlam olmasa da yine de onu kucağına almayı başarmıştı.
"Şimdide de arkadaşımı kaçırıyorsun bağımlı"
Kutay bana çökmüş gözlerle baktı gözleri bir kapanıp bir açılıyordu.
"Hayır ama bir gün onu da yapacağım kendime saklıcağım onu"Benim bir şey dememi beklemeden merdivenlere yönelip yukarıya çıktı.
"Hey seni pis bağımlı arkadaşımı götürme"
Ayağa kalkıp gitmeye çalıştım ama kalkmaya çalıştığım gibi geri düştüm. Uraza döndüğümde bu halime hafifçe güldü.
"Maviş göz git o bağımlı arkadaşını ve benim o saf arkadaşımı hemen buraya getir"
"Emredersiniz kızıl hanım"
"Sensin kızıl"
Diye tersledim onu ama bu onu daha fazla güldürmek dışında bir şey yapmadı.
İsteğim içkiden dolayı başım ağrıyordu. Oyuna ara versek de içmeyi bırakmamıştık ve bedenim içkiye alışmıştı ve içmeye devam etmiştim. Şuan beynim uyuşmuş gibi hissediyordum aklım uçup gitmiş gibiydi.
Yerde sızmış olan musayı Uraz kolundan kaldırıp resmen bir çöpmüş gibi alıp koltuğa fırlattı.
"Burada bekle ve uslu dur örtü alıp geleceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021