Fatma Gül 🌹
Keyifli okumalar ✨🖤
Kollarımı sarılarak uyuduğum kişiye daha çok sıkı sardım sanki bu bile yetmiyormuş gibi hissediyordum. Ona sımsıkı sarılmak içime almak istiyordum.
Uraz belimdeki ellerinin baş parmağı ile okşadı. Uyanalı yarım saatten fazla olmuştu ama olduğum yerden kalkmak istemiyordum. Uraz da ses çıkarmadan bana uyum sağlıyordu.
Çalan telefon bu huzurlu anımızı bölmüştü. Yerimden kalkmak için yeltendim ama Uraz belimdeki elini bastırıp kalkmamam için uyardı.
Biraz sağa doğru eğilip Komodinin üzerindeki telefonunu aldı."Efendim?"
"Direkt lafa gir!"
Kafamı yukarıya göğsünden kaldırarak yüzüne baktım. Tek kaşı çatılmış bir şekilde tam karşıya bakıyordu ardından ona baktığımı hissedip o da kafasını bana doğru çevirdi.
"Kim olduğunu gayet iyi biliyoruz!"
"Tamam geleceğim"
"Hayır, onunla geleceğim"
"İşime karışma!"
"Tamam"
Uraz telefonu kapatıp yatağın diğer tarafına attı. Ben hala onun güzel yüzüne bakıyor iken eğilip saçlarıma derince bir öpücük kondurdu ve kokusunu içine çekti. Anlık olarak kapanan gözlerini tekrar açtı.
"Tüm hayatım boyunca burada seninle vakit geçirmek isterim ama oruspu çocukları buna izin vermedikleri için kalkmak zorundayız kızım"
Böyle rahat küfür edebilmesi kaşlarımın çatılmasına neden oldu. "Küfür etme" diye çıkıştım ona
Alışmıştı küfür etmeye her gün dudaklarımdan tonlarca küfür duyuyordum."Hadi hadi Kaldır o koca kıçını"
"Sensin o koca kıçlı"
Onun kollarından ayrılıp yataktan çıktım. Dağılan kısa saçlarımı elimle tarayarak düzelttim.
"Gayet de seksi bir kıçım var kıskanma"
Uraz yataktan kalktığında ses tonu kendinden emin özgüvenli bir şekilde çıkmıştı.
Uraz banyoya giderken kıçına bakmamak için kendimi zor tuttum ve sonunda baktım. Gerçekten de dediği gibi vardı."Bakmalara bile doyamıyorsun"
Uraz küçük bir kahkaha atıp banyoya girdi. Rezil olmuşluğun verdiği utançla yanaklarım hafiften kızarmıştı.
Uraz banyoya girmiş iken bende bu fırsatı değerlendirip hemen dolaba yöneldim. Çiçeğin bana verdiği kıyafetlerden siyah bir etek ve siyah bir buluz çıkardım.
Üzerindekileri hızlıca çıkartıp dolaptan aldıklarımı üstüme geçirdim. Buluz vücuduma tam oturuyor iken etek biraz dar gelmişti ama o kadar da rahat edecek türden bir darlık olmadığı için eteği çıkarmadım.
Çıkardığım kıyafetleri katlayıp tekrar kenara koydum. Ardından Urazla beraber uyuduğumuz dağınık yatağı topladım.
İşim bittiğinde Uraz banyodan çıkmıştı bile..Uraz beni baştan aşağıya süzdü herhangi bir şey söylemesini bekledim ama bir şey demeden dolaba yöneldi.
Bende banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Ardından kenarda duran tarakla saçımı taradım. İşim bittiğinde bonyodan çıktım. Banyonun kapısının önünde iken üstünü değiştiren urazı görünce duraksadım. Banyonun kapısına yaşlanıp onu izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021