B.16 Güven bana

566 73 47
                                    

Fatma Gül 🌹

Gecenin 1'i
Aptalın biri
Kalbimin dışında, bekliyor içeri girmeyi...

-Emir Can iğrek

-Emir Can iğrek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Urazın bana attığı şaka olmadığını belirttiği mesaj ile neredeyse evin içinde çığlık atacaktım.

Odanın içinde on takla atmıştım resmen kalbim bir türlü sığmıyordu içime ardından ise yatağa girip heyecanım ile yarım yamalak uyumuştum.

Gece boyu uyanmıştım arabayı nasıl süreceğimin hayalini kurarak tekrardan uyumuştum. İlk defa bu kadar uzun bir gece yaşadığımı hissettim ama sonunda sabah olmuştu.

Üstüme kot şort giymiştim onun üstüne de siyah bir tişört giydim. Tişörtümün boyu neredeyse kot şortumun boyuna ulaşmıştı. Kızıl saçlarımı üstten salaş bir topuz yaptım. Ardından spor ayakkabılarımı da giyip resim çantamla beraber odadan çıktım.

Merdivenleri hızlı hızlı inerken elimdeki telefona gelen bildirimle adımlarım yavaşladı.

Gönderen; Beyaz goril

"Sokağın sonunda bekliyorum, acele et bekletilmekten hiç hoşlanmam."

İçimdeki şeytan Asena in aşağıya bir saat kahvaltı yap beklet onu orda diyordu ama bugün bana araba sürmeyi öğreteceği aklıma gelince bundan vazgeçtim. Bugünlük şeytan tarafımı susturabilirdim.

Merdivenlerden indiğimde kapının önünde ablamla annemi gördüm sanırım onlarda dışarı çıkıyordu.

"Günaydın hanımlar, nereye böyle?"

"Günaydın canım annemle alışverişe çıkıcaz düğün için elbise bakacağız. Sende bizimle gelsene bugünlük atölyeye gitme"

Bugün zaten atölyeye gitmeyecektim. Elbiseden daha önemli olan bir işim vardı zaten elbisem kendiliğinden hazırlanıyordu.

"Asena'nın huyunu bilmiyormuş gibi konuşma bir kolu kopsa yine gider atölyeye"

Haklıydı!

Ama araba sürmek için gitmeyeceğimi duysa sanırım kıyameti kopatırdı.

"Evet elbise için gitmem zaten elbisemi çiçek dikiyor elbise bakmama gerek yok"

Annemin yüzünde memnun bir ifade oluştu. Bak gör elin kızı neler yapıyor dermiş gibi baktı bunu hissettim. Çoğu zaman çiçekle beni karşılaştırırdı. Sen abuk sabuk çizimler yaparken o elbise tasarlıyor derdi. Bu ilk zamanlar gurur kırıcı olsa da buna alışmıştım.

"Çiçek zevkli kızdır güzel şeyler çıkaracağına eminim. Hem hadi gel seni de bırakalım"

Uuu

kızıl melek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin