Fatma Gül 🌹
"Unutursun için yana yana..."
Sezen aksu
...
Bölüm kartı kendi tasarımım ♥️...
"Ben bilirim! Ve senin neden bana böyle aptalca bir yalan söylediğini de öğreneceğim."
Tamamiyle yalancı konuma da düşmüştüm gerçi yalancı bir kızdım orası ayrı.. karşımda bana sertçe bakan adama ne söylesem inanmayacağını biliyordum ama bugün yeteri kadar yalan söylemiştim daha fazlasına lüzum yoktu.
"Yalan söylemedim. Bende gidicez sanıyordum ama burada yaşayacağımızı dün öğrendim"
Bana bir adım atıp tehditkar bir bakış yolladı. Böyle ne kadar çekici durduğunu farkında mıydı acaba..
"Burada yaşayacağını öğrendiğin an o gece duyduklarını da unutacaksın yoksa..."
"Yoksa NE? Beni yine ablamla mı tehdit edersin. Ben böyle oyunlarda bir kere topallarım Kandemir! Sakın Bir daha beni tehdit etmeye kalkma senin bildiğin kadar benimde bildiklerim var."
Her ne kadar buse ile aralarında ne olduğunu bilmesen bile buseyi sevdiğini bilmem onu çok rahatsız ediyor gibiydi.
Ona bu denli sert çıkışmamım asıl nedeni beni tehdit ederek bana birşeyler yaptırmasıydı.
Geçen gece düştüğüm tuzağa huvsefer dusmeyecektim. O gün sırlarını açan bir tek ben değildim.
"Benim hakkımda bildiğin ne varsa sil kafandan korkmaz! Bu anı cesaretin bana sökmez"
Onun soyadını söylerken nasıl sertleşti ise sesim onun da öyle olmuştu. Bilerek yaptığı aşikardı.
Soy adımı nereden bildigini merak etsen de sorma girişiminde bulunmadım. Benim hakkımda benim bile bilmediğim şeyleri biliyor iken bu sormak saçma olurdu.
"Ben burdan çıktığım an herşeyi unutacağım sende öyle yapacaksın. Sen ve" elimle kutayın girdiği evi işaret ettim.
"Bağımlı arkadaşın benden ve arkadaşımdan uzak duracaksınız""Onu bilmem" diyip benim gibi o da evi gösterdi. "Ama ben seni bir daha görmek istediğimi düşünmüyorum ama tekrar görüşeceğimizi de biliyorum"
Nerden bilebilirsin diye çıkışmak istedim ama onunla olan diyoloğum hemen bitsin diye böyle bir şey yapmadım.
Ona herhangi bir cevap vermeden bahçeden çıkıp bisikletime yürüdüm. Koyduğum yerden alıp bisiklete bindim.
Uraz bahçe kapısının önünde kolları onunda bağlı bir şekilde duruyordu.
"Bir daha görüşmek üzere kızıl kafa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızıl melek
Teen FictionKapak tasarımı; MucizeviMarvelFan #kalpkırıklığı 1.sıra 17.09.2021 #Hüzün 1.sıra 10.10.2021