25. #Holivia

1.1K 53 15
                                    

Сърцето ми ускоряваше ритъма си. Реших да не казвам нищо. Сетих се за фотографа от преди малко. Отключих телефона си и влязох в Twitter. Отворих трендовете. Бях в шок. Листа с трендовете:
#Holivia
#IKYWTVideo
#GoAwayHarry
И други...

Отворих #Holivia и разбира се, заснетата преди малко снимка се трендваше заедно с хаштага. Не бях изненадана. Но всички мразеха Хари. Какво щеше да каже Тей? Искам нищо от това да не се е случвало. Да не бях срещала Зейн. Да не бях се събирала отново с Хари. Просто да си живея нормален живот. А сега можеше да умра, когато ходих при Зейн и Тейлър и катастрофирахме, бременна съм от Хари и имам кариера, която не искам. Но няма да се откажа от музиката точно сега. Когато получих своят шанс. Ще замина за ЕлЕй утре и ще си снимам клипа. Дано да срещна някой по-добър от Хари. Някой американец. Те не са лоши. Хари все още стоеше до мен. Имах чувството, че чува мислите ми.

............................................................

На летището в ЕлЕй

Слязохме от самолета. Бяхме аз, Хари, Тейлър и котката на Тейлър - Мередит. Доста буйна котка. Нападна ни по време на полета. Вече имам фобия от Мередит - мередитофобия. Възможно е и Хари да има. В ЕлЕй е много топло. Над 30 градуса е. Всички са по потници и къси панталони, но аз съм с дебели дънки и яке. Просто съм про. Нямам търпение да отидем в хотела. Ще се преоблека. Реших да питам Тей кога ще отидем в хотела. Тя ми обясни, че няма да ходим сега, а първо ще отидем да снимаме клипа. Просто супер. Една кола, която трябва да ни закара до снимачната площадка наближи до нас. Качихме се. След 15 минути пристигнахме. Беше голямо пространатво. Намирахме се близо до знака HOLLYWOOD. Беше готино да го видя на живо. Реших да обърна внимание на екипа с който ще работя. Имаше доста оператори и хора. Забелязах няколко момчета, които не бяха оператори или нещо друго. Бяха си усмихнати и снимаха нещо за snapchat. Щом ме видяха се приближиха към мен. Единият беше много усмихнат.

-Здрасти! Ти си Оливия, нали? Аз съм Наш. Това са Джак, Хейс и Камерън. - посочи другите момчета - Ние ще участваме в клипа на песента ти.

-Здрасти! Супер, че ще работим заедно! Кога започваме със снимките? - забелязах тръпчинките на Наш.

-След малко. - усмихна ми се.

Наш беше толкова сладък. Просто перфектен. Имах чувството, че ще ми потекат лиги. Хари ме гледаше и виждаше, че харесвам Наш. Не ми пукаше. Последвах сладура, защото снимките за клипа започваха. Аз бях принудена да се преоблека с други дрехи като започвахме. Също така, ми боядисаха косата розова с някакъв спрей. Нямах представа защо. След като бях готова започнахме. Трябваше да пея в пустоща. Просто прекрасно, мечтата на всеки. В началото говорех нещо за Хари. Бях си го измислила в самолета :3. Той не изглеждаше доволен, че го нарекох дявол. Както говорех чух, че започва мелодията и осъзнах, че трябва да започна да пея. С плейбек, но пак е като пеене. Имаше една част в песента на която ме накараха да лягам на земята, защото така се казвало в текста. Дрън-дрън. Интересно е да пееш на земята. Лично на мен не ми хареса. После не можех да стана. След като заснехме всичко в пустоща тръгнахме към един автомобил, отново в пустоща. Ех, тази пустощ! Наш се качи на шофьорското място и аз се качих до него. Така трябваше да ни снимат. Когато свършихме с колата слязохме и пях около нея. Там бяха и другите момчета. Накрая дойде и редът на Хари. Трябваше да забия шамар в лицето му. Нямах против. Бях толкова силна, че го съборих и май изплаших Наш. Най-изплашен беше Джак, но това беше друга тема. След като приключихме със снимките отидохме да хапнем. Видях сълзи в очите на Хари. Толкова ли го заболя? Отделих се за малко от Наш и другите момчета и отидох при Хари.

-Толкова ли те заболя? Съжалявам. - извиних му се.

-От шамарът не ме заболя. - погледна ме.

-Тогава какво има? - мен ме интересува Хари? Какво стана?

-Виждам как гледаш Наш. - призна си и прехапа долната си устна.

-Оливия, идваш ли? - извика ме Наш.

-Да! - отговорих му и зарязах Хари.

Настигнах набързо Наш и продължихме да вървим към заведението. След като бяхме вътре седнах до Наш. Той се снима за snapchat отново. Снима и мен. Всички бяхме насядали около масата. Включително и Хари. Наш ни покани на някакъв купон довечера. Всички приехме да отидем. На купон с Хари и Тейлър. Ще бъде интересно. Реших да разпитам Наш и момчетата с какво се занимават. Оказа се, че те са на по 18 даже и на по-малко. Били влогъри. Не съм ги чувала. Били също и вайнъри. И са от Macgon. Поне съм чувала Macgon. Не знам какво е, но съм го чувала. Джак бил певец, а Хейс брат на Наш. Камерън бил влогър и вайнър. Само това. Е, приятел е с Наш. Това му стига. Да, не харесвам Кам. Не е мой тип. Наш е определено. Партито довечера ще бъде невероятно.

............................................................

Това е главата!!! По-късно днес ще кача следващата. Холивия шипъри?
Snapchat : kittythecat69

Bad Love (h.s)Where stories live. Discover now