Беше Найл. Искаше да се видим и аз се съгласих. Щяхме да ходим на вечеря в една пицария до нас. Аз отидох до моята стая да се облека и оставих Лив да се оправя. Взех си един бърз душ и отидох до гардероба ми. Облякох си черна тениска на Kiss, тъмносини дънки и черни Vans. Сложих си коженото сако. Прокарах няколко пъти ръка през косата си и накрая тя стана "небрежно разрошена". Слязох долу, за да изчакам Лив да се оправи. Кучето й тичаше насам-натам. Реших да го нахраня, защотото през последните дни станаха доста неща. Взех кучешката храна от шкафа в кухнята и я понесох към купичката на териера. Сложих, колкото да се наяде и прибрах кутията обратно в шкафа. Мъникът доста се зарадва и се нахвърли да яде. Беше много сладък, за това седнах на един стол и се вгледах в пухестото кученце пред мен. Той се наяде бързо, легна и заспа. Аз се изправих тихо, за да не събудя Рори и се качих, да видя защо Лив се бави. Хиляди мисли минаха през ума ми, докато изкачвах стъпалата. Мислих си, да не са я отвлекли отново. Все пак стигнах и отворих вратата на стаята. Оливия седеше на леглото и плачеше. Беше вече готова за излизане, но защо плачеше. Приближих се и седнах на леглото до нея. Тя явно ме забеляза, защото спря да хлипа и всичко утихна.
-Добре ли си?
Не получих отговор.
-Лив?
Тя се обърна. Тъга се четеше в очите й.
-Какво има?
-Брат ми....
-Брат ти? Имаш брат?
-Да. Брат ми Лиам....катастрофирал е.
-Тежка катастрофа ли е била.
-Мхм.
-Е, сега къде е?
-Тук в Маями. В централната болница е.
-Да отиваме!
Станах и тръгнах към вратата, но тя не ме последва.
-Идваш ли?
-Не.
-Защо?
-С него не се разбираме особено.
-Но той може да умре, по дяволите! Идваш с мен или отивам сам! Не ми пука, че не го познавам!
Извиках всичко това без да се усетя какво казах.
-Идвам.
Тя стана и тръгна след мен.
-----В болницата-----
Попитахме на информация къде е настанен Лиам Пейн и ни казаха, че е в операционната. Качихме се и отидохме да чакаме пред операционната. Аз се сетих, че Найл ще ни чака, за това му звъннах.
-Найл?
-Идвам.
-Не, няма да дойдем.
-Защо?
-Братът на Оливия е катастрофирал.
-Къде сте?
-В централната болница.
-Идвам!
Затворих телефона. Бях твърде разконцентриран. Притеснявах се много за човек, когото не познавам. Може би, защото Оливия го обича и мен ме е грижа за нея, за да не е тъжна. От напрежение се бях изпутил, за това се избърсах с тениската си. Оливия седеше и плачеше. Беше ми много мъчно за нея. По едно време излезе лекар. Лив веднага скочи.
-Докторе, как е той?
-В много тежко състояние е.
-Ще оживее ли?
-Не е сигурно.
-Моля ви, спасете го!
-Ще направим, каквото можем. Вие каква сте на пострадалия?
-Сестра.
-Елате след мен.
-Къде?
-Да оправим документите.
Оливия тръгна след него, а аз останах да чакам. Беше ми интересно с кого е катастрофирал. Извадих телефона си и включих wi-fi. Влязох в някакъв новинарски сайт и започнах да търся. Открих заглавие "Тежка катастрофа в Маями тази сутрин" и го цъкнах. Пишеше "Единия шофьор е в тежко състояние и е в централната болница, а другия е с леки наранявания и се е разбрало, че това издирвания от полицията Зейн Малик. Сега се борят за живота на другото момче." Бях застинал. Зейн е причината за това?! Бях много ядосан. Изкрещях без да се усетя. Найл явно ме търсеше, защото след вика той дойде при мен.
-Научихте ли нещо?
Аз просто му дадох телефона. Чувах стъпките на Оливия към нас. Взех бързо телефона и го прибрах в джоба си. Не исках още повече да се ядосва. Защо Зейн не ни остави намира? Както чакаме лекарят излезе от операционната. Всички скочихме на крака и започнахме да говорим едновременно.
-Докторе, оживя ли? Добре ли е? Мъртъв ли е?
-Ами той.......
Ще ви поизмъчвам малко. Според вас какво ще каже лекаря? Пишете какво мислите, че ще стане - в коментарите. Скоро ще е новата глава. Докато я кача може да се поразсеете с другата ми история А Dream Come True. :)
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...