Гледна точка Оливия:
Отворих очи. Бях в тъмна стая. Сякаш нямаше нищо и никого, но аз усещах присъствието на някой. Опитах се да огледам по-внимателно за мебели или хора. Не виждах никого. Забелязах голямо огледало. Наистина голямо. Явно е прозорец с една страна. Те ме виждат, но не и аз тях. Просто прекрасно!
Гледна точка Неутрален разказвач:
Зад огледалото стояха 3-ма мъже. Единият се приближи към микрофон и натисна копчето. Започна да говори, а гласът му се промени чрез програма.
-Здравей! Тук си само за твое добро! - разбира се, човекът лъжеше.
-Била съм за мое добро на много места. Това тук не е такова. - започна да говори Оливия.
-Ще правиш каквото ти кажем или ще пострадаш! - заплаши я мъжът.
-Значи не си само един? А и как по-точно ще пострадам? Давай! Убий ме! - започна да крещи Олив.
Човекът изключи микрофона и седна на един стол. Срещу него седяха още двама мъже. Единият беше Найл, а другият Лиам. Да, те бяха там! Гледаха как Оливия се измъчва.
-До кога ще ме държиш тук? Ако ще правиш нещо, давай! Ако се мислиш за добър, няма да чакаш до другата година! - започна да се заяжда Оливия.
Найл затегна челюстта си и се изправи. Приближи се до микрофона и го включи.
-Ще стоиш тук до когато ти кажем, Оливия! - извика се ирландецът.
-Ти си голям страхливец! - изсмя се момичето.
При тези думи, Найл се ядоса. Сложи си черна маска и влезе при момичето. Оливия не го разпозна, а само се уплаши. Кой няма да се стресне? Найл застана до нея и й удари шамар. При, което Оливия спря на едно място, ядосана. Погледна злобно към очите на Найл. И в този момент нещо прищракна в ума й.
-Найл? - разпозна го.
Русокоското се върна при другите двама много бързо. Свали маската и ги погледна разтревожено.
-Тя ме позна! - извика.
-Стига де! Предположила е! - извика се Лиам.
Найл седна на един стол и се загледа в пода. Започна да си мърмори нещо.
-Защо го направих? Защо я ударих? Защо я отвлякохме? Защо правим всичко това? - задаваше си многобройни въпроси.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...