Гледна точка Оливия:
Найл седеше в колата и ме гледаше. Аз му обърнах гръб и тръгнах в случайно избрана посока. Чух, че той излезе от колата и за това започнах да тичам. Найл започна да тича също. Накрая се предадох и спрях. Той ме настигна и ме хвана за ръката.
-Отиваме в болницата!
-Мога да звънна в полицията и да кажа, че ме отвличаш! - заплаших го.
-Успокой се! Ако искаш да те оставя тук? - мислеше си, че е много велик.
-Най-добре ще е! Чао! Ще се справя! И ако не си разбрал, късам с теб! - извиках му в лицето.
-Прав ти път! - пусна ме Найл, качи се в колата си и потегли.
Сега какво ще правя? Не знам къде съм. От тук не минават много коли. Все пак ще пробвам на стоп. Отидох до улицата и зачаках. Няколко коли минаха, но никой не спря. Накрая една спря. Качих се на мястото до шофьора и погледнах кой кара. Пред мен стоеше момче, горе-долу на моята възраст. Беше с кафява коса, сини очи и малко брада.
-Благодаря, че спря! - усмихнах му се.
-Няма проблем! Как се казваш? - усмихна ми се.
-Оливия. Ти? - усмихнах му се и аз.
-Луис. Защо си сама тук?
-Защото не мога да си избирам братята. - стиснах юмрука си.
-Какво стана или прибързвам?
-Май прибързваш! - засмяхме се.
-Как да съм сигурен, че не качвам убиец в колата си? - изтръпнах, а той се засмя.
-Ако искаш звънни в полицията да провериш дали имам досие! - той отново се засмя.
-Къде да те закарам? - погледна ме доста усмихнато.
-Ти къде отиваш?
-Ще се срещам с една стара приятелка. Да ти говори нещо името Тейлър Суифт? - отново изтръпнах. Защо ме питаше?
-Ам..да...познаваме се... - погледнах през прозореца
-Чакай! Познавам те от някъде! Случайно да си певица? - искаше ми се да потъна в земята.
-Да, с една песен. - засмях се.
-Но хубава песен! Не разбрах къде да те закарам.
-В центъра. До Биг Бен. - обясних му набързо.
-Добре.
След това никой не проговори и пътят мина в пълна тишина. Чуваше се единствено радиото. Беше ме страх да кажа нещо, защото може да го каже на Тейлър. Най-накрая стигнахме до Биг Бен и слязох от колата.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...