Гледна точка Оливия:
С Хари седяхме в дневната и се чудехме какво е дал Лиам на Миранда, за да се ожени за него. Всъщност, тя не познава истинския Лиам, а този, когото познават повечето хора. Трябва да й покажа на какво е способен. Веднага набрах номера й.
-Ало? Оливия? Какво има? - чух да казва гласът от другата страна.
-Миранда! Трябва да поговорим! Сериозно е! - развиках се.
-Добре. Да дойда ли у вас? - предложи със спокоен глас.
-Да! Веднага! - извиках и затворих телефона.
Обърнах се към Хари.
-Качи се горе! Трябва да мисли, че съм сама и, че не знаем за сватбата! - заповядах на Хари и той се качи горе.
След около 30 минути на вратата се звънна. Станах и отворих. Миранда стоеше на прага. Щом ме видя се стресна и влезе бързо вътре, все пак Лиам ме преби по-рано днес.
-Кой ти го причини?! - извика притеснено.
-Един човек... - погледнах я тъжно.
-Кажи ми! Ти си пребита! - все още ме гледаше шокирано.
-Лиам. Той беше. - казах и го направо.
-Не е възможно да е той...За какво ме извика? - бързо смени темата.
-Да поговорим. - поканих я да седне.
-За? - тя седна.
-През последната половин година някъде, струвам ли ти се като различен човек? - всички го бяха забелязали, няма как тя да не е.
-Като го каза, всъщност много.
-Това, което ще чуеш може да ти се стори откачено. Искам да знаеш и да не се налага да те лъжа повече. - прехапах устната си, притеснено.
-Казвай, де! - пришпорваше ме.
- Преди около 13 години разбрах, че брат ми се е забъркал с някакви наркодилъри. Нямаше какво да направим, а той им дължеше пари. Бяхме деца и живеехме с родителите си. Тези, на които Лиам е длъжник отвлякоха мама и татко. След това един от похитителите им явно беше извършил доста голямо престъпление - уби 150 човека и дори нарекоха това терористичен акт - този обвини татко за всичко. От тогава мислим, че са убити. Нямаме никакви доказателства, че са живи, нито пък, че са мъртви. От 2 години се опитваме да разберем какво е станало. Истинското ми име е Сара Браун, а на Лиам е Джеймс Браун. Сменихме имената си, за да живеем нормален живот. Беше се разгласило за това, че татко уж е терорист. Никой не знае, че сме живи. Е, явно някои знаят. Да се върнем към миналото. Ние опитахме да им отмъстим за това, че отвлякоха родителите ни, но не успяхме. Сега ще продължим да опитваме. През всичките години бях преминала през тренировки и обучения, за да съм готова да се бия. Трябва да си отмъстя. Много малко хора знаят истината и се надявам да си остане така. Тези хора са тези, които отвлякоха мен и теб преди време, и Хари, Найл, явно Зейн и вече ти знаят. - щом свърших й се усмихнах.
ESTÁS LEYENDO
Bad Love (h.s)
AcciónОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...