-Амм, ако обещаеш да не се напиваш толкова, че да ми се нахвърлиш!
-Няма, обещавам!
-Е, тогава, ДА!
-Супер!
След някъде 10 минути мълчание Хари проговори.
-Оливия, ще ме придружиш ли на рождения ден на сестра ми?
-Да!
-Да си готова в 19:30.
-Добре.
-И си облечи нещо секси!
Аз се засмях, а той стана. Разходи се из къщата.
-Олив, къде ще спя?
-На втория етаж стаята отдясно на стълбите.
-Мерси!
Хари се качи и след малко слезе.
-Отивам до колата да си взема багажа. Идваш ли?
-Да.
Станах от дивана и се запътихме към вратата. Излязохме от къщата и започнахме да вървим към колата. Тя не беше много далеч. В багажника имаше 2 куфара и един сак. Аз взех сака, а той куфарите. Заключи колата. Тръгнахме към къщата. Аз отключих вратата и качих бързо сака горе. Слязох, за да помогна на Хари да качи куфарите. Качихме първо единия и после другия. Хари отвори дрешника и отвори единия куфар. Започна да си подрежда дрехите, а аз му помагах.
Свършихме след 2 часа работа. Вече беше 13 часа и той беше гладен. Натоварихме се на колата и отидохме до най-хубавата пицария в града.
След като се наядохме, платихме и излязохме от пицарията, която беше на плажа. Започнахме да се разхождаме и си говорехме. Замислих се за Зейн. Какво ли прави? Изведнъж нещо развали мисълта ми. Спънах се и замалко да се пребия, но Хари ме хвана.
-Аъм, благодаря!
-За нищо! Няма да те оставя да паднеш!
Аз се засмях и той също. Продължихме разходката си. Хари тръгна към водата и аз тръгнах след него. Изведнъж той ме взе на ръце и тръгна бързо към водата. Аз хвърлих чантата си на пясъка, а той телефона и парите си. След малко бяхме в морето. Той ме пръскаше и аз него. Забавлявахме се много. Телефонът му звънна и той излезе от водата. Явно беше майка му, защото каза "Разбира се, че ще дойдем мамо!".
Той се върна при мен и ми каза, че е 18 часа и имаме 2 часа. Отново ме взе на ръце и излязохме от водата. Когато вече имаше само пясък без вода той ме пусна да сляза. Бяхме чисто мокри. Той ме прегърна.
-Така няма да влизаме в колата ми!
Погледнах го, така че да се стресне.
-Ще я заведа на автомивка после!
Бяхме чисто мокри и в пясък.
..........
След като се прибрахме влязохме едновременно в банята, но не в една и съща. Аз успях да се изкъпя и да си оправя косата за 30 минути. Избрах си да съм с черна елегантна рокля малко над коляното и с черни Vans. Обичам да съчетавам официално с ежедневно облекло. Гримирах се на набързо, защото не обичам да съм с 1 тон грим на лицето. Косата ми беше пусната на леки чупки. Гримът ми се състоеше от черна спирала и червено червило. Излязох от стаята и слязох долу да чакам Хари. Нахраних Рори. След малко Хари слезе. Беше с черен костюм, а косата му беше оправена с гел и не беше рошава.
-Еха, Олив! Изглеждаш страхотно!
-Благодаря! И ти си доста готин.
Засмяхме се и тръгнахме.
............
Пристигнахме на рождения ден, който беше в един доста скъп ресторант. Хари слезе бързо и ми отвори вратата да изляза. Аз излязох от колата и имах чувството, че сме на светско събитие. Беше пълно с хора. Поне бяхме на открито. Хари даде на някакъв човек да паркира колата и дойде до мен. Хвана ме през ръка и тръгнахме. Появи се един сервитьор, който ни опъти до една огромна маса и ни настани между едно русо момче и една жена, която беше в центъра на всичко, тоест на почетното място. Жената се оказа майката на Хари, а момчето е брат му Найл.
.............
След доста бъбрене Хари стана.
-Искам да вдигна тост за майка ми, която днес навършва 43 години и за прекрасната ми приятелка Олив с, която вече излизаме официално.
Всички ръкопляскаха, а аз почервенях.
.........
Найл ме гледаше през цялата вечер, което ме накара да се чувствам неудобно.
ESTÁS LEYENDO
Bad Love (h.s)
AcciónОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...