Оливиа's POV
Мина месец от както Миранда дойде у нас. Аз и Найл сме заедно, но пазим връзката си в тайна. Междувременно майката на Хари излезе от болницата. Добре е, но аз знам, че и тя плаче тайно. Аз също плача. Дори да открих отново любовта, все още мисля за Хари. Няма да го забравя. Лиам и Джема се държат странно от случката с Миранда. Аз ги разпитвам, но те ми казват, че няма нищо. Вече не пием чай в хола, когато сме заедно Джема гледа Лиам със злоба, но и тъга, а Лиам е потаен. Излиза без да ми казва нищо.
Сега аз и Найл седим в хола. Всички са навън. Пием чай и си говорим. Ох, обичам го! С Хари винаги са били внимателни. Само по това си приличат. Докато си мислех за това, наклоних глава настрани. Найл също. Усмихнахме се. На вратата се звънна. Аз станах и отидох да отворя. Там беше... Там беше Зейн! Той ми се усмихна мазно. Идваше ми да му забия един в лицето.
- Здравей! Как си?- попита ме той.
- Какво искаш, Зейн?- казах раздразнено.
- Имам едно предложение за теб!
- Какво?
- Трябва да вляза!
- Я се разкарай!
Тръгнах да затварям вратата, но Зейн я спря с крак. Аааа, ще го ударя! Нищо, че ще ме убие или нещо от сорта... Все пак. Ужасно ме дразни! Само смс-и, писма, обаждания. Какво иска? А, сетих се! Иска да ми натяква за Хари. Познавам го! Настъпих го по крака и затворих. Не искам да си развалям деня още от сутринта. Върнах се в хола. Найл гледаше в една точка, но когато ме чу се обърна. Усмихна ми се някак... тъжно. Отидох и седнах до него.
- Какво има?
- Нищо.
- Недей така! Всички ми казват 'нищо'! Найл, не съм тъпа! Ако ти не ми кажеш, аз сама ще разбера! Не ме подценявай!
- Не те подценявам! Просто няма да го разбереш!
- Защо?
- Защото е дълго и сложно! Твърде си... малка!
- Найл, не съм толкова малка! Моля те, кажи ми!
- Ох, добре! С теб човек не може да излезе на глава! Така... аз и Хари- той си пое дълбоко въздух.- не сме кръвни братя!
- Как така?!
- Аз съм осиновен. Роден съм в Мълиган, Ирландия. Имам брат, който не е бил оставен в дом. Той е по-голям от мен. Аз познавам родителите си и съм им ходил на гости.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...