Chapter 8 - Зейн е....

1.6K 69 8
                                    

Когато бяхме вече в стаята, Хари ме гледаше право в очите и имах чувството, че не мига.

-Хари, добре ли си? - погледнах го странно.

-Мхм. Да, да. - каза разтръсквайки глава. - Отнесъл съм се.

-Добре. - кимнах и му избадих лекарствата.

-Кога ще оздравея? - пак се върна онзи Хари, който се държи като 5 годишен.

-Утре ще отидем на доктор и той ще ни каже. - говорих му бавно, както при малките деца.

-Добре. - кимнах и ми се усмихна.

Извадих лекарствата му от един шкаф, налях му в една чаша вода и му ги дадох. Той послушно ги изпи и си легна. Взех едно одеало и го завих.

-Искам да ти кажа нещо, Олив. - каза, давайки ми сигнал да се на веда до него.

Послушах го и се наведох. Като обърнах ухото си към него, за да чуя, той допря устните си на бузата ми. Усмихнах се и се изправих. Беше 19, но все пак момчетата са болни и трябва да си лягат рано.

-Лека нощ! - казах и се усмихнах.

-Лека нощ! - каза тихо той и се усмихна.

Излязох от стаята и слязох долу. Миранда беше взела лаптопа ми и гледаше нещо. Реших да надзърна в екрана. Пишеше си с един от обожателите си. Тя бе едно от най-харесваните момичета в цялото училище.  Видях, че го отрязва през цялото време. Той я беше питал дали иска да излязат, а тя единствено му отговаряше НЕ. Как ще се съгласи да излезе с друг, единствено Зейн! Тя затвори ядосано лаптопа и стана.

-Какво ти има пак? - попитах, не, че исках да знам.

-Дали ще ми се получи със Зейн? - каза сядайки до мен и гледайки ме в очите.

-Незнам. Може би. Но трябва да ти кажа нещо. - преглътнах и сведох глава.

-Какво?! - развика се очаквайки отговор.

-Ам Зейн......- не успях да довърша, защото ме прекъсна.

-Казвай! - заповяда ми.

-Беше влюбен в мен. Незнам дали още е. - наведох глава.

-Ок. - сведе глава и видях сълза да капва върху дънките й.

-Но, но, аз не изпитвам нищо към него. Той вече не.... - бях прекъсната от плачещото момиче седящо пред мен.

-Не се хаби! Знам, че за такова нещо неможеш да ме излъжеш. - каза и ми се усмихна.

Аз отвърнах на усмивката й и я прегърнах.

Bad Love (h.s)Where stories live. Discover now