На сутринта се събудих. Часът беше 7:50! Имах само 10 минути да стигна до училище. Станах бързо от леглото и отидох в банята. Трябваше да се изкъпя, но нямах време. Измих се много бързо на чешмата и си измих зъбите. Навън беше топло, колкото може да е в 7:53 сутринта. Облякох къси дънкови панталонки с тъмносиня тениска на Superman и сини кецове Vans. Оправих косата си набързо. Беше пусната на леки чупки. Взех телефона и чантата си. Слязох долу в кухнята и си взех един Snikers. Излязох и тръгнах към училището. Живея много близо до училището, за това не бързах много. Едно момче с черен суитчър и със слушалки в ушите се блъсна в мен.
-Внимавай!
Той не отговори и продължи. Обърна се леко към мен и ми беше познат. Та това беше Зейн! Имах само 2 минути и вече пях пред училището. Бързо се качих до стаята по история. И видях Зейн да седи на мястото ни от вчера. Аз нямаше къде другаде да седна и трябваше до него. Настаних се на чина и той ми даде бележка.
-"Да се чупим от даскало?"
Погледнах Зейн, взех един химикал и написах - "НЕ!".
Той се учуди и се обърна на другата страна. Часът започна и решавахме задачи целия час. Накрая свърши. Зейн се обърна към мен. Очите му бяха кървясали.
-Зейн, пиян ли си?
Той измънка нещо несвързано. Аз взех бързо телефона му и звъннах на Джак.
-Джак?
-Да?
-Зейн е пиян! Ела да го вземеш!
-Къде сте?
-На училище.
-Кое?
-Гимназия Кентъки.
-Идвам веднага! Изведи го на двора! Живея близо, но идвам с колата.
Джак затвори, а аз имах 7 минути да изведа Зейн навън.
-Хайде Зейн ела с мен.
-Къде?
-На едно много хубаво място.
Той ми се върза и тръгна след мен. Успях да го придърпам до двора и изчакахме Джак. След малко спря пред училището джип Range Rover и вътре беше Джак. Вкарах Зейн в колата и се запътих към стаята.
....................
След като училището приключи тръгнах към вкъщи. Усетих някой да ме бута. Обърнах се и там беше......
STAI LEGGENDO
Bad Love (h.s)
AzioneОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...