38. (1/2) Bad Love

743 38 13
                                    

Част 1/2

Гледна точка Оливия:

-Съдът реши...Оливия Торн е... - цялата треперех от напрежение.

Абсолютно всички очакваха решението на съда.

-ВИНОВНА! - съдията изрече тези думи и удари с чукчето си.

Публиката стана на крака от изненада. Забелязах, че Хари беше на път да припадне, както и Миранда. Едно ченге ми сложи белезници и ме отведоха.

...

Отворих очи. Бях обляна в пот. Огледах се и осъзнах, че е било просто сън. Отърсих се и погледнах към часовника седящ на стената. Едва 5 сутринта е. Делото е след 9 часа. Преди това ще трябва да говоря с адвоката ми - Реджина. Ще бъде дълъг ден.....

...

-Съдът реши... - изправи се съдията.

-Оливия Торн е виновна. - всичко от съня ми се повтори, но този път беше истина.

Публиката се изправи от изненада. Хари беше на път да припадне, както и Миранда. Един полицаи се приближи до мен и ми сложи белезници. След това ме отведе до доживотната ми килия. С какво заслужих това?!

...
Гледна точка Хари:

Излязох от залата, набирайки номера в телефона си. Чух сигналът, който се повтори три пъти, след което от другата страна се чу глас:

-Какво става?

-Всичко върви по план, Тей! Тя е в затвора до края на жалкия си живот. - отговорих.

-Ще съобщя на Зейн и Лиам. Какъв е следващия ни ход? - попита Тейлър.

-Чакайте ме в "скривалището" след час. - казах, засмивайки се на "скривалището".

Връзката прекъсна. Прибрах телефона в джоба си. Да...Лиам е жив. И сега всички ще успеем да отмъстим на Оливия. Изправих се и тръгнах към колата си.

...След 1 час...

Срещу мен седеше Тейлър. До нея бяха Зейн, Лиам, Найл и Луис.

-Ще изчакаме да преместят Оливия в друг затвор, ще я освободим и след това играта ще приключи. - обясних набързо плана си.

-Как ще я освободим? - заинтересува се Найл за разлика от Лиам, който си беше на телефона.

-Имам си начини... - направих се на интересен.

-Само не разбрах какво ще я правим след като я освободим. - обади се Тейлър.

Bad Love (h.s)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora