Зейн е Убиец?! По-скоро - наемен убиец. Чух, че му поръчват да убие някакъв бизнесмен. Името му беше Майкъл Мауси. Но...но...фамилията на Миранда е Мауси, а знам, че баща й е бизнесмен. Извъртях погледът си към нея. Ченето й беше увиснало и не мигаше. Беше в шок. За да я разсеям, разклатих ръката си пред очите й. Тя се съвзе.
-Баща ти не е в града, нали? - опитах се да разбера нещо.
-Днес си идва! - почти извика тя. Сълзи се стекоха по бузите й. Явно беше забравила.
Може би, от самото начало е искал да се сприятели с Миранда, за да може тя да му има доверие и по-лесно да убие баща й. Беше ми мъчно за нея.
-Ще го спасим! - каза Хари и й намигна.
-Но как? - попита тихо.
Хари не отговори. Просто леко се изправи и тръгна на някъде. Не знаехме на къде. Както го търсехме с поглед, чухме сирени от полицейски коли. И разбира се, около 30 униформени наобиколиха Зейн. Но най-лошото беше, че той ни видя и разбра, че сме ние. Отведоха го, а през това време той извади цигара и вдиша от тежкия тютюнев дим. Стана ми гадно, защото мразя пушенето. Миранда се обърна към мен и ме прегърна. Няколко сълзи от щастие се търкулиха по бузите. Решихме да се изправим, защото няма за какво вече да се крием в храстите. Огледах се и видях Хари да седи на една пейка и да цъка на телефона. Приближихме се към пейката. Той отмести поглед от екрана и се усмихна. Прибра телефона в джоба си и се изправи.
-Е? Какво ще правим? - попита Хари усмихнат.
-Татко вече е пристигнал. Да видим, защото Зейн със сигурност има съучастник. - каза Миранда.
-Окей! Да тръгваме! - каза Хари и тръгна към колата.
Тръгнахме след него. Колата не беше далеч, но сега проблемът беше, че аз и Хари искаме да караме колата. Накрая се предадох и го оставих да кара. Къщата беше на няколко пресечки от нас.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сградата беше на 9 етажа, а баща й беше на 8-ия. Проблемът беше, че асансьорът бе развален и трябваше да изкачим 8 етажа. Започнахме да се качваме. На 2-ия етаж Миранда и Хари се предадоха. Аз, обаче съм спортен тип и не се изморих. Хари си пое въздух и продължи с мен. След доста изкачвабе бяхме пред вратата на Майкъл Мауси. Но бяхме забравили Миранда! Чухме звук от асансьор и се обърнахме. Мира слезе от асансьора и се подхилна. Приближи се до вратата и почука. Никакъв отговор. Почука отново, но пак нищо. Накрая Хари разби вратата и влязохме. Двама охранители ни нападнаха и ни събориха.
ESTÁS LEYENDO
Bad Love (h.s)
AcciónОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...