След като вечерята свърши тръгнахме към колата на Хари. Найл се приближи до нас и попита, дали може да го оставим пред тях и Хари разбира се каза "Да". Качихме се в колата и Найл седна най-нахално до Хари. Докато пътувахме Найл ми подаде листче. Аз го взех и го прочетох. "Да се видим пак? Пиши ми." и беше написал номера си. Аз го погледнах изненадано, а той се засмя и каза на Хари "Айде утре тримата да отидем на кино?!" Хари кимна.
Вече си бях вкъщи. Преоблякох се с пижама и седнах да гледам телевизия. Изведнъж на вратата се почука. Беше почти 1 вечерта и не исках да отворя. Качих се в стаята ми и погледнах през прозореца и видях Зейн. Слязох и му отворих. Поканих го да влезе и той седна на дивана. Сканираше ме с поглед докато се приближавах.
-Какво правиш тук? - О
-Искам да те видя. - З
-Защо? - О
-Оф виж сега! Харесвам те! Харесваш ли ме? - З
-Аъм... - започнах да увъртам. - Ами харесвам те като приятел. - О
Той ме погледна с перверзен поглед и приближаваше бавно ръка към мен. Аз я спрях, незнаех какво ще направи, но и неисках да знам.
-Знам, че ме искаш! - З
-Не! Имам си гадже! - О
След тези мой думи той дръпна главата ми към неговата и ме целуна. Аз не му отвърнах. Изведнъж Хари влезе в къщата. Погледна ни учудено, а аз махах за помощ, за да ми помогне. Той дойде издърпа Зейн от мен и го удари през лицето с юмрук. Благодарих на Хари и се наведох, за да видя как е Зейн. Течеше му леко кръв от носа. Хари успя да спре кръвта му и му даде лед, за да не му се подуе лицето.
След като свърши да се грижи за Зейн Хари ме дръпна нагоре.
Г.Т.Н Хари
Сега щях да я пробвам дали е лесна. Качихме се в стаята й и аз я бутнах на леглото. Нямаше да го направим просто исках да видя дали е лесна. Тръгнах да махам пижамата й и тя ме спря. Е поне вече й имам доверие - донякъде.
Г.Т.Н Оливия
Какво правеше той?! Нямаше да го направим нали се разбрахме?! По начина по, който го направи мисля, че ме пробва и издържах теста! Хари ми подаде ръка, за да стана и ме целуна. И следваше дългоочакваният въпрос.
-Аъм, Олив? - Х
-Да?! - О
-Кой беше този? - Х
-Един от училище. Приятели сме, но незнам какво му става. - О
-Стой далеч от него! - Х
-Заповядваш ли ми? - О
-Донякъде. Неискам да си навлечеш неприятности. Този тип е опасен! - Х
-Ооо и от къде знаеш толкова за него? - О
-Ами просто стой далеч от него! - Х
И Хари излезе от стаята. Тръгнах след него, но той излезе и се качи в колата си. След малко чух как запалва двигателят и си тръгва. Изведнъж чух някакъв шум от хола. Отидох да видя. Видях Рори, който си играеше. Като се замисля Зейн не си е тръгвал. Рори лаеше и ходеше към дивана. Доближих се и видях Зейн да лежи и да държи лед на лицето.
-Добре ли си? - О
-Според теб добре ли съм?! - З
-Не! - О
-Така е! - З
-Да те заведа до вас? - О
-У нас няма какво да правя. Живея сам. - З
-Ами добре, тогава да играем на 20 въпроса?! - О
-Да. - З
-Какво беше това преди малко?
-Ами незнам какво ми стана исках да те целуна, защото съм много влюбен в теб.
-Оул! Добре ти си.
-Кой беше тоя?
-Гаджето ми Хари.
-Нали нямаше гадже?
-Вече имам.
-Аз ще си ходя!
След тези думи Зейн излезе. Взех телефона си и писах на Найл. След доста време той отговори. Писахме си доста време. Накрая каза, че му скучно, а аз му казах, че и на мен. Предложи да се видим. Накрая се разбрахме да дойде вкъщи.
След като дойде искаше да ходим на дискотека. Не бях ходила за това исках да видя какво е. Изведнъж телефонът ми извибрира. Беше BFF-то ми Миранда. И тя предложи да ходим на дискотека за това решихме заедно.
След като пристигнахме в дискотеката беше пълно с хора. Повечето бяха пияни. Огледах се и вече Найл и Миранда ги нямаше. Бяхме се изгубили, а аз се оказах на дансинга. Някой започна да ме бута в гръб и ме обвиха силни ръце. Бутането продължаваше и топли устни се залепиха на врата ми. Накрая човека ме избута на бара. Седнах на един стол и човека седна срещу мен. Беше....
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...