След последните ми думи я вкараха в реанимацията. Отпуснах се на стола. Бях по-спокоен. Все пак, тя е жива. Искам да й се извиня. Докато бях с нея предложих на Тейлър да се съберем. Няма да я моля да се съберем. Няма да зарежа Бела, която носи нашето дете. Просто ще й се извиня. Дано да станем приятели отново. Просто приятели.
От реанимацията излязоха две притеснени сестри и отидоха при един лекар. Единствено чух, че момичето от катастрофата (Оливия) е бременно. Как така е бременна?! От кой?! Май се досещам.... Няма как да забравя онази вечер. Трябва да кажа на Лиам. Но и той е в реанимацията. На Найл? Не! Това е неговото гадже. Нека да разбере от нея. На Зейн? Да! На Зейн ще кажа. Трябва да кажа на някой, че ще ставам баща и то - два пъти. Отключих телефона си. Нямам номера на Зейн. Ще звънна на Тейлър. На нея може да й се има доверие, поне жф зтова съм запомнил от връзката ни. Набрах номера й. Тя вдигна.
-Тейлър? Аз съм Хари. Имам да ти кажа 3 неща. Знам, че не ти се говори с мен но ме изслушай. - помолих я.
-Слушам те!
-Първо, Оливия катастрофира. Второ, добре е. Трето......-замълчах. Не знаех как ще го приеме.
-Какво е третото? Кажи! - развика ми се Тейлър.
-Тя е бременна! - казах.
-Какво?! От кой?! По дяволите, ела тук да говорим! - изкомандва ме и затвори телефона.
Трябва да говоря със Зейн и Тейлър. Те ще знаят какво да правим. Излязох от болницата и се качих в колата ми. Запалих колата и тръгнах. След по-малко от 10 минути се намирах пред входа на сградата на Зейн. Вратата се отвори и аз пристъпих вътре. Срещу мен Тейлър тичаше бясна. Знам какво е Тейлър да е бясна.
-От теб ли е?! - зададе така важния въпрос.
-Мисля, че да. Не съм сигурен. - наведох глава.
-Питай Найл дали е от него. - предложи Зейн.
Извадих телефона си отново и набрах Найл. Той вдигна и аз набързо го питах: "С Оливия правили ли сте го?" Той каза, че не са още. Затворих телефона.
-От мен е!-казах тихо.
Тейлър и Зейн ме погледнаха шокирани. Все пак, никой не знаеше за онази вечер. Сега Найл ще ме убие, както и Лиам. Чакай малко! Оливия знае ли, че е бременна? Упс! Ще бъда убит от много хора. Със сигурност Зейн ще им помага, както и Тейлър.
…………………………
Мина една седмица, от както разбрах, че ще съм баща. Би трябвало, да изпишат Оливия днес. Така ми каза един доктор. Сега чакам в болницата с голям букет. Видях как две познати фигури вървят по коридора. Да, това бяха Оливия и Лиам. Олив ме видя и ме погледна изненадано, но не приятно изненадано.-Какво е това?!-погледна букета.
-Искам да се извиня, че бях идиот. И да ти кажа нещо..... - погледнах надолу. Как щях да й кажа?
-Слушам те! - прехапах долната си устна.
-Бременна си! - погледнах я в очите.
-Какво?! Защо мислиш така?! - погледна ме шокирано.
-Лекарите ми казаха. Но от кой може да е? - погледнах Лиам. Той беше в шок.
-Аммм.....-замисли се и изведнъж ме погледна притеснено и шокирано.
-Да, и аз мисля така. - отговорих й.
-Да се съберем? Все пак, не мога сама да отгледам детето. - предложи ми.
-Аз съм с друга. Съжалявам. Тя също е бременна. - казах, колкото и да не ми се искаше.
Очите й се напълниха със сълзи. Леко се завъртя и тръгна към един кабинет. Той беше със скенер за бременни. Влязох след нея. Тя вече лежеше на леглото.
-Вие кой сте господине? - погледна ме лекарят.
-Аз съм с нея. - лекарят погледна въпросително Оливия. Тя поклати отрицателно глава.
-Напуснете! - изхвърли ме лекарят.
……………………………………………………
Olivia's POV:
Погледнах към екрана. Видях леко образувание. Обърнах се към лекаря с въпроса "Това бебе ли е?". Той ми кимна и ми обясни, че е още много малко. И е на 3 месеца. Как така цели 3 месеца?!
……………………………………………………
Това е главата. Кратка ли е, дълга ли е - не знам. На снимката горе е Оливия. Да, тп изглежда така. Snapchat: kittythecat69 Коментирайте, за да има нова глава.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...