Гледна точка Оливия:
По новините показаха как гасят пожар на сватба. И както предполагах, сватбата беше на Миранда и Лиам. Да... Казаха, че имало пострадали. Започнаха да обясняват за мъж, който има много сериозни изгаряния и е починал. То-то-това беше...Лиам. Да, ние се мразехме, но ми беше брат. Единственият, за когото бях сигурна, че е жив. Сега вече не е. Очите ми се насълзиха, а Миранда вече беше в локва от сълзи.
-Добре ли сте? - Хари ни погледна.
-Да... - казах, бършейки сълзите си.
-А ти, Миранда? - обърна се към нея.
-Остави ме! - каза и седна на дивана.
-Малко е нерва... - прошепна ми Хари.
-Ако аз бях умряла как щеше да реагираш? - търде късно осъзнах какво казах.
-Щях да реагирам като нея. - засмя се, Хари.
-Виж, и на мен не ми е много весело. - усетих, че ще започне да се заяжда за Лиам.
-Стига! Та вие се мразехте!
-Ако Джема беше изгоряла в пожара щеше ли да ти е много хубаво?
-Не...но ние не сме като вас!
-Това е вярно, но недей да се заяждаш със смъртта на Лиам! - казах като го оставих.
Тръгнах към Миранда. Тя плачеше и хлипаше. Стана ми гадно за нея. Може би, ако не бях "съсипала" сватбата, и двамата щяха да са живи и дори щастливи. А не, единият да е в Ада, а другият да плаче на дивана.
-Добре ли си? - казах, сядайки до Миранда.
-Ти! Ти съсипа всичко! Разкарай се! - разкрещя се, като се изправи и се качи горе.
-Тя е права... - обърна се към мен, Хари.
-Знам...
-Ще опитам да я успокоя! - каза Хари като се качи горе.
Гледна точка Миранда:
Седях на леглото и плачех. Чух някой да идва. Сигурно е Оливия. Повече с нея няма да сме приятелки. За моя изненада се появи Хари.
-Какво искаш? - погледнах го с раздразнение.
-Искам да се успокоиш.
-Точно ти ли ще ме успокояваш?! - изсмях му се.
-Да! - каза той като извади пакетче от джоба си.
-Какво е това?
Хари отвори пакетчето. Вътре беше пълно с бял прах. Той бръкна, взе малко прах в ръката си и започна да шмърка.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...