38. Bad Love 2/2 - The Final

1.1K 47 22
                                    

Част 2/2

(Прочетете авторската бележка на края)

Гледна точка Хари:

Пръстът ми удари бутона Enter и всичко се случи. Задействах противопожарната аларма. Охранителят нямаше друг избор освен да освободи затворниците. Най-много обичам, когато имам достъп до всички охранителни камери. Затворниците се затичаха към двора, освен един - Оливия. Гледах я как се изкачва във вентилацията и най-накрая я видях да излиза от сградата. Стоях в колата си с лаптоп в ръце, който затворих. Тя се качи в колата и ме погледна с усмивка.

-Благодаря ти!

-Няма защо. Сега да те заведем, където няма да те открият. - казах, запалвайки двигателя.

-И къде е това място? - позаинтересува се.

-Един склад на края на града. Приготвил съм ти го за живеене поне за малко. - измислих точната лъжа.

-Отново ти благодаря. - само, ако знаеше всичко, нямаше да ми благодари.

Пътят премина в разказване от страна на Оливия - какво е в затвора. Е не, аз точно не знаех (сърказъм). Телефонът ми извибрира в джоба. Извадих го без Оливия да види. Беше от Лиам:

Идвате ли? Агент Суифт започна да се изнервя.

Пратих му палец нагоре, което значи да. Агент Суифт е Тейлър. Всички я наричат така освен мен. Аз съм най-близкият й човек. Под "близък" разберете, че сме заедно.

Гледна точка Оливия:

Най-накрая пристигнахме, мисля. Колата спря, така че явно сме. С Хари слязохме от автомобила и тръгнахме към складовете. Той отвори вратите. Вътре беше непрогледен мрак. Имах чувството, че не сме сами. Опитах се да открия Хари в мрака като виках името му, но нищо. Изведнъж някой пусна светлините. Пред мен се разкри огромно помещение, което не е никакъв склад. Чух шум зад гърба си. Обърнах се. Отново нищо. Върнах вниманието си към огромното помещение. Вече не беше празно. Пред мен стояха няколко тъмни фигури. По-скоро бяха облечени в черни дрехи и лицата им бяха скрити. Но нямаше как да не забележа русият кичур, който се спускаше под качулката, на силуета стоящ най-отпред.

-Тейлър? - попитах объркано.

Не получих отговор. Огледах внимателно, опитвайки се да разпозная останалите фигури. Видях пръстенът на Лиам, което значи, че все още са сгодени с Миранда. Дори и да се прави на мъртъв. Останалите не успях да разпозная. Видях, че Тейлър и останалите извадиха оръжия.

Bad Love (h.s)Where stories live. Discover now