24. The Kiss

1K 67 22
                                    

Гледна точка Оливия:

Когато излязох от кабинета, Хари беше там. Седеше и си гледаше Twitter-а. Явно ме забеляза, защото прибра телефона си.

-Хей! Какво каза лекарят? - изправи се Хари.

-Че е на 3 месеца. И Хари, ще ме оставиш ли намира? - измолих му се.

-Не! Няма да те оставя. - хвана ръцете ми.

-Лиам! Да тръгваме! - изкомандвах Лиам и тръгнах с него.

-Как ще се приберете? - провикна се Хари след нас. В този момент нещо прищрака в главата ми. Осъзнах, че колата ни е разбита.

-Ще ни закараш ли? - обърнах се и му се усмихнах фалшиво.

-Разбира се! - затича се, за да ни настигне Хари.

Излязохме от сградата на болницата. Колата на Хари беше паркирана отпред. Той извади ключовете и натисна копчето. Автомобилът издаде писукащ звук и се отключи. Настанихме се на меките седалки. Хари запали двигателя и колата тръгна. След около 15 минути Хари ни съобщи, че сме пристигнали. Погледнах през прозореца. Не виждах къщата ни, а складовете при сградата на Зейн. Бях объркана.

-Защо ни докара тук? Искам вкъщи! - развиках му се.

-Тейлър иска да говори с теб. - каза Хари тихо и хладно.

Рядко виждам тази негова страна. Студената. До преди малко беше весел, а сега такъв. Отворих вратата и излязох. Насочих се към входа. След 5 минути бяхме вътре. Не виждах нито Тей, нито Зейн. Все пак, тръгнах по коридора. В една от стайте работеше телевизор. Реших да видя какво дават. Даваха, както ги наричат - VIP новини. Те са за певци, актьори и въобще звезди. Една жена на име Челси говореше за някаква песен. Накрая разбрах, че става дума за моята песен. Челси обясняваше, че много мой фенове в Twitter пишат, че искат видео към песента. И, че са направили тренд #IKYWTVideo . Гледах телевизора с паднало чене. Как може да ме трендват (за тези, които не знаят - тренд е много разпространяван хаштаг в Twitter)?! Започнах да пищя от радост. Не можех да повярвам. Изведнъж, както си пищях, Хари нахлу в стаята притеснен. След като видя, че съм усмихната и пищя от радост се успокои. След като приключих с писъците седнах до Хари. Той ме гледаше право в очите. Бях забравила за неговите дълбоки зелени очи. Можех да потъна в тях. И аз го гледах право в очите. Леко се приближих до него, както и той до мен. Хари сля устните ни. Не искам да го целувам, но сърцето иска каквото иска. Да, логиката на света. Отвърнах на целувката. Ставаше по-страстна с всяка изминала секунда. Усетих нечие присъствие. Отделих устните си от Хари. Тейлър беше на вратата и ни гледаше. Избутах Хари от мен и станах. Тей ни гледаше леко шокирана.

-Какво беше това? - погледна мен и Хари.

-Ъмммм.... - Хари се почеса зад врата.

-Нека да обсъдим клипа, окей? - опитах се да сменя темата.

-Добре...-каза Тейлър и тръгна към стаята подобна на малка зала.

Тръгнах след нея. Обърнах се да видя Хари. Той ми намигна. Разтръсках главата си и се съсредоточих върху обяснението, което ще дам на Тейлър. Но защо той ме целуна?! По-точно, защо му отвърнах?! Много съм тъпа! Нали му бях ядосана, а сега го целунах. Трябва да се съсредоточа върху кариерата си и бебето си. С Тейлър се настанихме в малката зала. Тя включи лаптопа си и отвори Twitter. Трябваше да видим какво очакват хората за клипа. Беше доста интересно. Искаха и Хари да участва. Трябва да го питам, той е добър актьор. Други ми спамиха да ги последвам. След като разгледахме Twitter, Тей извика мениджъра ми. След като беше при нас, започнахме да обсъждаме клипа. Той реши да извика режисьор за клипа. И да, накратко викахме хора, докато накрая не дойде правилният режисьор. Другите бяха леко чалнати. Режисьорът предложи да направим клипа дълъг. В началото да обяснявам нещо за Хари и после да започне песента. Според мен, не беше лоша идея. Следващите неща, които предложи не ги чух. Мислих само за Хари. То, май си и личеше. Тейлър знае, че човек като Хари трудно се забравя. Върнах се в реалността, когато режисьорът обобщаваше накратко какво е казал, все пак аз се съгласявах за всичко. Не ми звучеше зле клипа и се съгласих отново. Утре ще го снимам в ЕлЕй (LA). Ще бъде интересно... Ами като няма да виждам Хари няколко дни? Няма да издържа. Тей няма да иска да го взема. Но дали ще иска да участва в клипа? Станах от мястото си и тръгнах към стаята, където оставих Хари. Той беше там. Обясних му набързо всичко и го питах дали ще участва. Той нямаше нищо против. Ами момичето, с което е сега. Негови си проблеми. Хари отново ме целуна. Без да разбера му отвърнах. Да, ние сме странни хора. Стори ми се, че видях светкавица. Отдръпнах се от Хари и отидох до прозореца. Беше слънчево. Необичайното, което видях беше един фотограф качил се на дървото до прозореца. Но-но-но той ни снима! Сега ще кажат, че сме заедно отново. Но не е така. И никога няма да се съберем. Хари ме погледна.

-Оливия, искам да се съберем. - каза го просто ей така Хари, все едно не е станало нищо.

-Но тази, с която си? Не я ли обичаш? - леко заеквах.

-Не повече от теб. - усмихна ми се топло.

-Но ти си влюбен в нея. Вашата любов е истинска. - чувствах се като 5 годишна.

-Не е по истинска от тази, Олив.
.........................................................
Това е главата! Над 900 думи е! Предизвикателство за вас - АКО ГЛАВАТА СЪБЕРЕ 20 ГЛАСА И 20 КОМЕНТАРА ДО НЕДЕЛЯ ВЕЧЕРТА (15.03) В ПОНЕДЕЛНИК ЩЕ КАЧА 2 ГЛАВИ.
Snapchat: kittythecat69

Bad Love (h.s)Where stories live. Discover now