Olivia's POV
Мина месец от както Хари...не не мога да си го помисля дори. Все още не го приемам. Животът си продължи. Лиам и аз живеем заедно. Майката на Хари е в болница, защото от както стана "инцидентът" нещо не й е добре. Джема не възприема, че Хари... и се държи все едно е заминал някъде. Аз рева по цял ден и вече не ходя на училище. Обучавам се вкъщи с учители. Не мога да се влюбя отново. Явно животът не продължава нормално. А Зейн. Не искам въобще да мисля за този човек. Той е вече в затвор в Америка. От там няма махане. Поне няма да го видя повече.
Сега седим в хола с Лиам и Джема. Пием чай и си говорим. Всъщност сме заедно вече един месец, всеки ден. Събираме се тук и пием чай.
Докато си говорехме стана дума за Найл. Найл?! Това беше братът на Джема и на Хари. Отново се стекоха сълзи по лицето ми. Започнах да плача. Лиам просто дойде и ме прегърна.
-На всички ни липсва. - каза Джема и също ме прегърна.
-Ако не бях аз това нямаше да стане! - виках.
-Не е така! Спокойно, Лив. - погледна ме Джема в очите.
-Искам да говоря с Найл! - извиках отново.
Джема стана и ми даде телефона си. Беше набрала Найл. Изчаках да вдигне.
-Ало? - каза Найл.
-Здравей, Найл! Аз съм Оливия.
-Хей, Лив! Как си? - зарадва се.
-Къде си?
-В апартамента ми.
-Ела у майка ти и Джема!
-Защо? Какво е станало? - притесни се той.
-Просто ела! - казах и затворих.
Дадох телефона на Джема и се замислих. Как Хари е умрял като никой не е намерил тялото му? Все пак падна в морето. Би трябвало да е изплувало тялото му. Много мисли се въртяха в главата ми. Нещо ме изкара от мислите ми. Беше звънецът. Найл влезе в къщата и дойде при нас.
-Какво става? - зараспитва Найл.
-Седни! - инструктира го Лиам.
Само Лиам нямаше да се разплаче, докато говори.
-Брат ти - Хари. Той...той почина. - каза Лиам доста трудно.
-Какво?! Не се базикайте с мен! Кажете какво има! - ядоса се Найл.
-Това е, наистина. - казах.
-Какво?! Как?! Защо?! - развика се Найл.
Започнаха сълзи да текат от очите му. Започна да се оглежда. Видя, че всички са тъжни и започна да плаче.
-А майка ни? - обърна се Найл към Джема.
-Тя е в болница. - казах му.
………………………………………………………
Доста тъжна глава, знам. Скоро ще кача още една глава - не ме убивайте! Коментирайте мнението си за главата.
Сори, ако има грешки! Бързам да я кача и не съм проверявала правописа.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...