Гледна точка Оливия:
Сърцето ми беше разбито на милиони малки пърченца. Не можех да усмисля всичко това. Значи загубих бебето, а Лиам ме спаси. Това са две невероятни неща. По-скоро второто. Мислех, че Лиам ме мрази. Трябва да кажа на Хари. Миранда, все още седеше до мен и плачеше.
-Хари знае ли? - получих отрицателно поклащане на глава.
-Трябва да му кажем...-казах тихо. Миранда ме погледна плахо. Усещах, че е много тъжна.
Изведнъж въздухът в стаята се преобърна. Тъмна фигура влетя. Стреснах се, а Миранда стана. Човекът се обърна бавно и ме погледна с широко отворени очи. Това беше Хари. Сърцето ми започна да бие силно. Дишането ми се забърза. Как щях да му кажа?!
-Оливия?! - извика той. Да, изглеждах ужасно. Изведнъж всичко ми притъмня.
Гледна точка Миранда:
Оливия изпадна в безсъзнание. Започнах да викам за сестра. Най-накрая дойде една и започна да слага лекарства в системите на Олив. Обърнах се към Хари. Той май се беше побъркал. Беше, ядосан, разтревожен, депресиран и плачеше в същото време. Всичко си личеше. Не разбирам какво му става. А да! Момичето, което носи, по-точно носеше неговото дете е в болница. Оливия спомена, че той не знае за загубата й. Трябва да му кажа. Поех си дълбоко въздух.
-Хари, трябва да знаеш нещо... - гледах пода, не можех да му го кажа в очите. Той вдигна глава. Беше готов да ме чуе.
-Оливия, тя... - не можех да му кажа.
-Кажи ми! Какво е станало? -започна да ми вика.
-Оливия загуби бебето! - погледнах го в очите. Неговите се напълниха със сълзи. Не можех да го гледам така. Не изглеждаше добре - Добре ли си?
-Как е станало? - той говореше много тихо и мрачно.
-Простреляха я. Ако не беше Лиам сега щяхме да сме на погребение. - той отвори очи много широко. Явно се изненада.
Сестрата излезе. Обърнах се и видях, че Олив беше будна. Седнах на леглото и я погледнах в очите. Тя ме изгледа странно. Хари седна от другата й страна.
-Ха-ха-хари? - тя заекваше. Пак се притесни...
-Казах му, успокой се! - опитах се да я успокоя.
-Съжалявам, Хари! - погледна Хари в очите.
-Защо ми се извиняваш? Ти не си виновна! А и съм щастлив, защото ти си добре! - биваше си го с думите.
BINABASA MO ANG
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...