Гледна точка Оливия:
Точно пристигнахме на партито. Беше в къщата на Наш. Доста е голяма. Оказа се, че той и Хейс живеят сами. Партито е на двора им и ще е по-добре. Тейлър и Хари вървяха до мен. Имах чувството, че са ми родители. За щастие Мередит я нямаше. В хотела е. Само да не опустоши апартамента. Започнах да търся с поглед Наш. Изведнъж го забелязах да говори с Джак и някакво друго момче. Реших да им се набутам. Отделих се от Тей и Хари. Приближих се бавно до Наш и го поздравих. Поздравих и Джак, както и другото момче, което също се казвало Джак. Колко Джаковци има тук? Рус и брюнет. Така ще ги наричам. И двамата били певци. Певец и рапър, но няма значение. Както разговаряхме засякох много познат образ. Завъртях се. Това беше Джема! Какво прави в ЕлЕй?! Страх ме е от нея, зарязах брат й и тръгнах с другия. Реших да се скрия зад Наш. Ама Найл?! Забравих, че с Ни сме заедно. Харесвам Хари, Найл и Наш. Някой да ми помогне. Искам да гушна Мередит. Само тя ме разбира. Колкото и да е опасна за живота. Замислих се за всички хубави мигове с Хари. Хубавите мигове, които ще имаме с Наш. И с Найл хубавите мигове, които още чакаме. Найл ще ме зареже заради бебето, а Наш също. И ще си остана сама. С Тейлър ще си гледаме котки заедно. Е, ще извикам и Миранда да гледа котки с нас. Да сме си трите. Ще пишем песни за Хари и Найл и бившите на Тей и Миранда. Ще забогатеем и ще си отмъстим. Да, аз мога да го направя. Изведнъж осъзнах, че съм скрита зад Наш. Джема мина покрай Наш и го поздрави. Дори му изпрати въздушна целувка. За коя се мисли тая?! Обънах се към Наш.
-Познаваш ли я?! - казах, все още следвайки Джема с поглед.
-Да, това е приятелката ми Джема. - гледах Наш с паднало чене.
А не! Ще взема секирата! Джема да се пази! Както проклинах Джема наум, няколко момчета се присъединиха към нас. Наш ги поздрави. След това ме запозна с тях. Казваха се Тейлър, Арън, Шон, Картър и Матю. Наш ми обясни, че те заедно с него, Джаковете и Камерън са от Магкън. Отделих се от тях, защото някой реши да ми звънне по телефона. Забих се до едно дърво на двора и вдигнах. Единственото, което чух бяха писъци. След малко чух мъжки глас. Каза ми да се кача ВЕДНАГА в паркирания отпред черен джип, иначе Миранда ще пострада. Нямаше какво толкова да губя и започнах да търся джипа. Лесно го забелязах, беше единствената запалена кола. Качих се на задната седалка, защото отпред имаше двама човека. След като бях вътре в колата започнах да питам какво става. Мъжът седящ до шофьора извади нож от джоба си и ме погледна заплашително. Повече не продумах. И двамата ми похитители бяха с маски. След дълго пътуване пристигнахме някъде. Нямам идея къде е това някъде, но има гора. Двамата излязоха от колата. Не смеех да изляза без да ми кажат. Изведнъж единият отвори вратата и ме издърпа навън. Озовах се на земята. Станах бързо. Този с ножа хвана ръцете ми и ми сложи белезници. От къде ги има? За белезниците беше завързана верига, която държеше мъжът с ножа. Започна да ме дърпа навътре в гората. Вечер в гората не е особено приятно. След дълго вървене през калта забелязах една къща. Задърпаха ме вътре. Не беше хубава, нито голяма. Имаше мазе,в което ме заведоха. Завързаха ме за стол и беше ред на този без ножа. Застана до мен и обхвана врата ми с ръцете си.
-Сега ще стоиш мирно и ще ни слушаш или...-след последната дума притисна врата ми с ръце и след малко го пусна. Кимнах му.
-Искаме от теб да ни дадеш едни файлове от компютъра на Зейн Малик. Единствено трябва да се добереш до компютъра му. Иначе Миранда ще пострада! Срокът ти е до утре! - сърцето ми биеше лудо. Кимнах. Питах как ще ги намеря и ми обясниха, че само трябва да звънна на номера, от който ми звъняха. След това ми дадоха флашка и ме пуснаха да си вървя.
Вече 2 сутринта минаваше, а аз съм сама в гората. Не трябва да казвам на никого, нищо. Започнах да вървя с надеждата да намеря път. След доста време се озовах на асфалта. Не мина нито една кола. Тръгнах към града. Знам на къде е. След около 10 минути ме огряха фарове. Отдръпнах се от пътя, за да мине автомобилът, който беше спрял. Колата не помръдна. Продължих да вървя. Чух отваряне на врата зад мен. Обърнах се. Тейлър слезе от автомобила. Какво правеше тя тук? След като слезе от колата ме погледна с много сериозен поглед.
-Тей,Какво става!? - развиках се.
-За теб съм Агент Суифт! Качвай се в колата! - изкомандва ме. Без да споря с нея се качих.
-Сега ще ми кажеш ли какво става и къде отиваме? - вече започвах да се ядосвам.
-Ами става това, че твърде късно реши на чия страна да си. И отиваме в Лондон. Имам сметки за уреждане със Зейн. - обясни ми набързо и запали автомобилът.
-А защо трябва да взимам файлове от компютъра на Зейн? - мисля, че не трябваше да питам.
-Тези "файлове" представляват най-страшният интернет вирус. И ние трябва да го спрем! - Тейлър прозвуча като супер герой, тоест Агент Суифт прозвуча така.
__________________________________________________________________________________
Това е главата! Коментирайте дали ви харесва така - с екшъна и така нататък. Смених Cast-a, вече Оливия ще е Emily VanCamp от Отмъщението. Това ми е любимия сериал :3 На снимката е Оливия - вече изглежда така.
YOU ARE READING
Bad Love (h.s)
ActionОливия Торн. Хари Стайлс. Два напълно различни характера, чиито съдби се преплитат, събирайки парченцата от един отдавна разпилян пъзел. Ще успеят ли да стигнат до истината? Ще довършат ли започнатото, или ще се откажат? (1/2 "Bad") Награда WattyPad...