Chapter 13 - Тест...

1.1K 56 2
                                    

Гледна точка Хари.

-Ами, той е добре. Трябва да си почива доста. - каза докторът и ми подаде списък с лекарства.

-Наистина ли?! - изкрещя Лив и сълзи от щастие се спуснаха по лицето й.

-Мхм. - усмихна се докторът - Може да влезете да го видите.

Олив влезе и ме задърпа след нея. Това момиче е доста силно. Вътре имаше един стол до леглото на, който Лив седна. Аз стоях до нея клекнал. Брат й се беше унесъл, но щом ни чу да влизаме отвори широко очи.

-Оливия? - каза той тихо.

-Лиам. Как си?

-Добре. Кой е къдрокоското? - след тези негови думи погледнах Оливия, за да видя какво ще каже.

-Ами, това е Хари - гаджето ми. - отговори му тя и ме посочи.

-Ако нараниш сестричката ми ще срина живота ти. - още един такъв брат. Защо са толкова много?

-Спокойно. - усмихнах се.

-Олив, той премина ли теста? - обърна се Лиам към сестра си.

-Не....- отговори тя с тих глас.

-Значи, когато ме изпишат ще го подложим на теста. - каза той и в този момент влезе докторът.

-Лиам Пейн. Изписан сте. Може да си вървите. - ама точно на време го каза лекарят. Да не би да сме в някакво шоу?

Оливия стана и започна да оправя багажа на Лиам. Аз седях и гледах в пространството. Какъв ли щеше да е тестът? Щеше ли да боли? Не! Той няма да ме нарани. Надявам се. Страх ме е. Дали щеше да провери дали ще флиртувам с друго момиче? Хиляди мисли се въртяха в главата ми. Чух, че някой вика името ми и се обърнах. Лиам и Оливия стояха до вратата и ме чакаха. Бяха събрали всичкия багаж, защото нали Лиам е катастрофирал и са взели нещата от колата му, за да не ги открадне някой на паркинга. Взех единия куфар и тръгнахме. Минахме да оправим още едни документи и се прибрахме. Сега щеше да има тест. Уф, не искам! Помогнахме на Лиам да се настани в стаята си и аз се върнах в моята. Трябваше да се подготвя физически и психически. Най-вече психически. Чух викове от долния етаж. Виковете бяха на Олив. Бързо се затичах по стълбите надолу. Видях Оливия завързана за един стол и с полу-махната лепенка на устата. Кой й е причинил това? Бързо я развързах. Чух пляскане с ръце. Обърнах се. Лиам седеше зад мен и се смееше.

-Браво, Ромео! Мина първи кръг. - каза той самодоволно.

-И това е било номер?! - развиках се аз.

-Ето за това са тестовете...- той говореше със спокоен глас - да разбера дали някой ще издържк физически и психчески. Най-вече психически.

Същото си мислех и преди малко. Стана ми смешно. Телефонът ми звънна. Беше сестра ми - Джема.

Знам, знам. Много е кратка. Бе съм ъпдейтвала отдавна и ето. Напишете мнението си моля. Честита Коледа и Весели празници!

Bad Love (h.s)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang