Chapter 14 - Аз!

1K 52 7
                                    

Качих се отново в стаята ми, за да не ми слушат разговора. Джема затвори. Звъннах, а тя не ми вдигна. Притесних се. Звъннах на майка ми. Не вдигна. Получих смс от Джема:

Хари, бързо! Ела! Спешно е! Побързай! Помни, че те обичаме.

Какво?! Нееее. Какво е станало. Трябва да стигна бързо. Изтичах надолу. Минах покрай Лиам и Лив.

-Лиам, нека сега да сме като човек с човек. Семейството ми е в опасност. Идваш ли?

-Да. Оливия стой тук! - каза той и тръгна след мен.

Качихме сме се в колата и тръгнахме. Движехме се възможно най-бързо. Не можех да чакам. Всичко се случваше толкова бързо. Лиам ми даде знак, че сме пристигнали. Слязохме. Влязохме в къщата. Нямаше никой. Влязохме в кухнята. Майка ми и Джема бяха завързани за два стола с лепенки на устите. Зейн седеше в единия край на стаята, а двама от неговите "горили" бяха насочили пистолети в главите на майка ми и Джема.

- И вие дойдохте точно на време. - каза Зейн усмихнат подло.

-Ти.... - развиках се и понечих на ударя Зейн, но Лиам ме спря.

-Чакай малко, Хари. - Зейн наблегна на името ми.

-Просто кажи какво искаш. - каза Лиам.

-Аз искам.... - замисли се Зейн - искам Оливия за тях.

-Не! - извика Лиам.

-Тогава искам вас двамата и ще оставя всички ви намира. Окей? - предложи Зейн.

Джема поклати глава в знак на отрицание.

-Добре. - казах кимайки.

-Но човече! - завъртя се Лиам към мен. - Какво правиш, по дяволите?!

-Вземи мен, Зейн. Прави, каквото си искаш с мен, но остави тях намира. - казах.

-Добре. Мислих, че ще продължим до по-късно. Момчета хванете го! - извика Зейн.

Точно в този момент кимнах на Джема, която беше взела едно малко ножче от джоба на горилата. Тя се освободи и помогна на майка ни. През това време "горилите" ме хванаха, но Лиам ги удари в слабините и те ме пуснаха, изпускайи и пистолетите си. Аз взех единия, а Лиам другия. Насочихме ги към Зейн. Той извади два пистолета и ги насочи към нас.

-Кой ще е пръв? - попита той карайки връта си да изпука.

-Аз! - извика някой.

Погледнахме нагоре. На стълбите стоеше Оливия и скочи върху Зейн избивайки пистолета от ръцете му. Майка ми през това време повика полиция и заловиха Зейн.

Какво мислите? Пак е кратка, но все пак. Честита Нова Година!

Bad Love (h.s)Where stories live. Discover now