Едва не срита книгите и дневниците по пода, а му се прииска да си го изкара на някой предмет. Или на баща му! Този негодник! Не можеше да си свърши работата сам и затова опираше до сина си. Разчита той да оправи случая Евъруайт, а директорът да потупа ръце все едно той бе свършил всичко. После му говори зад гърба. Защо да ходи в имението точно сега? Силаена щяла да го вземе за какво? Разбрала е, че няма контрол над Фенрир или искаше да се извини на Себастиян, че е споменал Леонард? Той също си имаше планове. По-важни от желанията на Силаена. А именно майка му.
Прецени времето си и го раздели внимателно. Щом Силаена ще го вземе късно сутринта, значи имаше някакви свободни часове. Но не и да проведе дълъг разговор в къщата. С две думи ли щяха да си обяснят плановете?
Погледна през прозореца и реши, че е време да тръгва. Изрече заклинанието и се озова в същия тунел, от който се появяваше светлината. Пристъпи навътре и затаи дъх, когато се озова пред капсулата. Допря длани по повърхността и си преговори дългите заклинания, които трябваше да изрече.
- Време ти е да излизаш.
Активира първата стъпка, а помещението огря от допълнителната светлина, приидваща от големия заклинателски кръг пред ръцете на Оливър. Капсулата започна да изчезва, изпарявайки се във въздуха. Обувките на краката на майка му докоснаха земята, а роклята ги покри. Лавандулата се разтопи в ръцете ѝ, но тя стоеше все още със затворени очи. Последното заклинание, последната стъпка. Изрече го спокойно, но вътрешно се вълнуваше да види резултата. Беше успял! Всичко вървеше по плана.
Ингрид отвори зелените си очи и се огледа наоколо, насочвайки вниманието си към Оливър. Чакаше жадно да му заговори и да чуе отново гласа ѝ. Да го попита какво става или дори как е, но тя стоеше срещу него и не продумваше и дума. Беше необичайно за нея. Винаги имаше какво да каже.
- Кой си ти? - попита накрая тя и се отдалечи от него. - Какво правя тук?
Оливър замръзна на мястото си и я следеше с широко отворени очи. Не го помнеше?! Не помни ли какво е станало последно? Силаена ѝ е направила заклинание да забрави? Но Оливър не знаеше да съществува или поне не беше видял такова в дневника. Такъв ли резултат имаше затварянето в капсула? Сети за родителите на Юклиуд. Те са хора. Ами ако резултатът при тях е още по-лош?!
DU LIEST GERADE
Лорд Мистерия
Fantasy~ Продължението на "Принц Кошмар" ~ Всичко изглеждаше наред, но в дейтвителност нещата бяха извън контрол. Лабораторията подсилваше защитата си, а имението търсеше начин да се отърве от цялата каша. И то само заради трима. Или може би двама! Един? ...