Стъклото се затопли от дъха ѝ, а пръстите на ръцете ѝ оставяха следи, след като ги преместеше. Каел стоеше до нея и мислеше какво да прави, но от Оливър нямаше и следа. Накрая портата на лабораторията се отвори широко и шума привлече вниманието на Катрин Блувър. Тя се поколеба, но тръгна към него. Каел явно наостри уши, за да чуе разговора, заставайки до нея.
Двамата изчезнаха през портата, която се затвори след тях. Очакваше всичко. Да ги предаде още преди Съдът да е напуснал града и да помогне на плана на Лавендър, или да ги убие още сега.
- Говорят за защитата и Оливър обяснява, че никой не може да влезе вътре освен нас тримата. Единственият начин е някой от нас да вкара друг със заклинание. - Каел мислеше върху чутото, но Юклиуд не разбираше защо ѝ се доверява.
В следващия момент двамата се намираха зад тях. Катрин огледа помещението и книгите по пода, отдръпвайки се от един свитък. Погледът ѝ спря на Каел, после на Юклиуд. Усмихна се и спря на две крачки от тях.
- Значи тук се криете. Интересно заклинание за защита. Разбрах, че Оливър го е създал, но ти си го направил. - синьото ѝ наметало стигаше до пода и поглади една купчина с книги, докато тя го издърпваше. - Усетих, че Оливър крие нещо сериозно. Видях го дори в очите на Фенрир Евъруайт. Но погледът на Себастиян беше празен дори, когато бе спомената съпругата му. Стигнах до заключението, че е контролиран от някого. Нека позная... - ръката ѝ се завъртя във въздуха и спря на Оливър. - От Силаена. Марик обясни всичко подробно, докато идвахме насам. Всичко беше лъжа. Няма какво да обяснявам. Знаете за силите на всяка фамилия. Но го поздравявам. Винаги е бил добър актьор. Още от както се присъедини.
Очите на Юклиуд се свиха, но лицето на Каел остана безизразно. Катрин се завъртя в кръг и токът на ботуша ѝ се заби в дървения паркет. Погледна един от свитъците на земята и отново се върна към разговора. Тримата можеха единствено да я слушат. Да обясни защо е тук, да обясни и какво иска.
- Как изведнъж всички забравиха за случая с Лавендър от преди толкова години? Със заклинание и с помощта на Марик, който има достъп до всички територии. Още от тогава знам, че са намислили някакъв план. Все още не знам за какво е точно, но реших, че вие ще ми помогнете. Не съм тук да ви издам на останалите, тук съм да говорим. Виола Евъруайт винаги е гледала с презрение Марик Лавендър. Не ми отбягваше от погледа. А на наследяването на брат ти, видях как гледаше и Силаена. Как я гледаше ти. Завързах наблюденията си и готово!
YOU ARE READING
Лорд Мистерия
Fantasy~ Продължението на "Принц Кошмар" ~ Всичко изглеждаше наред, но в дейтвителност нещата бяха извън контрол. Лабораторията подсилваше защитата си, а имението търсеше начин да се отърве от цялата каша. И то само заради трима. Или може би двама! Един? ...