Единствената светлина, която нахлуваше в топлата килия на Юклиуд, беше тази от лампата над стълбите. От двете ѝ страни се виждаха баща ѝ и майка ѝ със затворени очи в светло лилавите капсули подпрени на стената. Оливър направи заклинанието пред нея, докато предварително беше приспал родителите ѝ. Спомни си за онзи ден, в който влязоха в лабораторията и накрая намериха майката на Оливър. Как по-късно разви теорията, че Силаена я бе затворила там. Със сигурност беше така, всички улики водеха натам. Но сега не можеше да направи нищо. Само да чака до утре.
Най-вероятно нощта бе наспъпила, но момичето нямаше часовник, за да провери и да се убеди. Облегна се на решетката и огледа всичките книги, които Оливър ѝ беше донесъл, а най-отгоре седеше дневникът на Лука. Чиниите ги събра на купчина и ги остави в ъгъла, за да не оставят следи по кориците.
" Нищо не разбирам. Какво се случва наистина? "
Притисна краката си към тялото и се загледа в дневника. Как се стигна до всичко това? Наистина ли Силаена я следеше от самото начало? Най-вероятно. Но не беше единственото ужасно нещо, което беше сторила. Какво причини на Евъруайт! Убила бе майката на Каел, баща му и брат му са под заклинание, а той лежи в затвора. Нищо чудно, че Оливър иска да ѝ отмъсти.
Но все още не разбираше нещата, които се случваха около него. Не разбираше за какво мисли, докато даваше кратки обяснения срещу въпросите ѝ. Постоянно я оставяше с отговора "има време, ще разбереш". Накрая си помисли, че е под заклинание, защото изобщо не се чувстваше притеснена. А беше в килия!
Ключът се измъкна от джоба на жилетката и издрънча на пода. Тя премести поглед към него и го вдигна във въздуха над главата си. Желязото беше топло, защото тялото ѝ бе споделило своята топлина с него. Тя го стисна в юмрук и се загледа в ключалката над нея. Можеше да се измъкне, но после накъде? Не знаеше в коя част на лабораторията е, а Оливър не споделяше нищо с нея. Вече не бяха съюзници, сега той я използваше за неговите си цели.
" Каел... "
Единственият ѝ съюзник, на когото Юклиуд имаше пълно доверие. Но той беше на километри от нея, а тя не знаеше дали щеше да го види отново. Искаше ѝ се, наистина ѝ се искаше да се срещне отново с него. Как ще се измъкне от онова място? Никой Евъруайт няма да му помогне. Оливър надали вече се интересуваше от него, освен от отмъщението си.
YOU ARE READING
Лорд Мистерия
Fantasy~ Продължението на "Принц Кошмар" ~ Всичко изглеждаше наред, но в дейтвителност нещата бяха извън контрол. Лабораторията подсилваше защитата си, а имението търсеше начин да се отърве от цялата каша. И то само заради трима. Или може би двама! Един? ...