Лицето ѝ сияеше дори с напрегнатото изражение, а зелените ѝ очи като смарагди се местеха между Юклиуд и Каел. Косата на Ингрид Лавендър беше права и достигаше раменете ѝ, но момичето се загледа в сребърния пръстен, по който стояха три лилави камъка. Дългите ѝ пръсти си играеха с него, опитвайки се да го размърдат, но той отказваше да се премести категорично. Бе предназначен за това място и не отстъпваше. Сигурно е от Ейвън Лавендър, което накара Юклиуд да се замисли над взаимоотношенията между родителите на Оливър.
Усети как Каел я побутва настоятелно с лакът. Искаше тя да продължи историята. Толкова ли бързо бяха стигнали до появата на Волтлър в света на заклинателите? Макар да слушаше внимателно случилото се от преди пет години, за миг се разсея и забрави всичко, което бе казано до сега.
- Преди две години брат ми влетя в стаята и се развика, че е намерил нещо уникално... - началото не го беше споделила дори с Каел, разказала му бе само последните събития преди да убият Лука. - "Магията същестува, Юклиуд! Не те лъжа, видях го с очите си!". Повтаряше го от началото до края в обясненията си. Изчезваше рано сутринта и се връщаше късно следобед.
Майката на Оливър не ги беше прекъсвала нито веднъж. Не задаваше въпроси, а само кимаше, когато решаваше, че е необходимо. В началото Юклиуд видя ужаса, който се изписа на лицето ѝ, щом чу споменаването на Силаена и Джулиет Евъруайт и как е подмамила Себастиян да се ожени за нея. Четири години бащата на Каел е под заклинанието ѝ и тя върти Евъруайт на малкия си пръст. Част от плана. Но защо за толкова години не са им посегнали? Ако Марик овладее ситуацията пред Съда, единствено Катрин и Виола ще знаят, че лъже.
Разказа за дневника, но не спомена откъде Лука е получил информацията. Реши да не споменава за Катрин Блувър точно сега. Когато стигна до смъртта му, спря да говори за момент. По лицето на Ингрид се разля съчувствие и ярост, когато чу името на Марик. Каел пое историята след това. Остави Юклиуд да си отдъхне и тя се отпусна назад, усещайки дървената облегалка по гърба си. Ръцете ѝ се отпуснаха на масата и проследи събитията, за които говореше Каел.
- Какви са ги свършили тримата?! - стисна зъби Ингрид.
- Оливър иска да се разхождаш по коридорите на лабораторията спокойно, но не съм сигурен какво ще направят Лавендър, ако те видят. Мислех да ти предложа да мине време преди да разберат, че си се върнала.
CZYTASZ
Лорд Мистерия
Fantasy~ Продължението на "Принц Кошмар" ~ Всичко изглеждаше наред, но в дейтвителност нещата бяха извън контрол. Лабораторията подсилваше защитата си, а имението търсеше начин да се отърве от цялата каша. И то само заради трима. Или може би двама! Един? ...