Лабораторията беше още тиха и спокойна. Никакви разговори, никакво движение по коридорите. Качулките си седяха в подземията, баща му в кабинета, Силаена в имението, а Марик? Очакваше да се бе появил до сега и да разкаже на директора какво се бе случило.
Оливър направи седмата пълна обиколка на стаята си и реши да излезе в коридора. Отваряйки вратата, го лъхна миризма на дъжд и химикали, които се носеха от долния етаж. Студът беше проникнал и тук, създавайки течения, а те караха момчето да разтрие ръцете си. Краката му го завлачиха до широко отворения кабинет, а баща му въртеше едно перо с пръстите си. Когато вдигна очи, Оливър спря като закован. Директорът остави всичко на бюрото и се облегна назад, като го подкара да се доближи. Момчето пристъпи в помещението и се загледа в луната, която сега се виждаше през малкия прозорец. Сега тя бе застанала в средата и наподобяваше картина на някой художник.
- Марик още не се е върнал, а Силаена ми каза, че отдавна си бе тръгнал. Къде ли е отишъл?
- Той се върна от Уимсклеър по обяд, нали така? - попита Оливър, като застана от лявата страна на бюрото. Огледа разтворената книга със заклинания, а баща му проследи погледа му и рязко я затвори. - Може да се разхожда наоколо. Или е при къщата на Волтлър. Пък и е нощ. Къде ще отиде толкова?
От долния етаж се чу трясък и потропване по стълбите. Най-сетне реши да се прибере! Оливър се обърна към отворената врата и зачака Марик да се появи. Сега мекият килим не успя да улови и да заглуши тежките стъпки на мъжа. Той връхлетя в кабинета и погледна двамата Лавендър. Тресна ръце върху бюрото и погледна директора в очите, докато Оливър ги наблюдаваше внимателно.
- Лука Волтлър ми се изпречи на пътя! Но това не е всичко. До преди малко останалите представители се свързаха с мен и ми съобщиха, че Леонард Евъруайт и Виола Евъруайт са изчезнали от Уимсклеър. Тази стара вещица ми се изпречи онзи ден и го защити. Трябваше да се досетя, че го е измъкнала. Сигурно ще дойдат тук. Съдът и Старейшините ще се появят скоро тук, а Волтлър се разхожда спокойно по улиците. Дори каза, че ще ме убие със заклинание и че аз съм ги бил объркал нещата тогава. Какво ще правим, Ейвън?!
- Първо се успокой и да се върнем на въпроса с Евъруайт. Какво ти казаха останалите? - Оливър усети раздразнението на баща си, но и това, че се напряга от "лошите" новини.
YOU ARE READING
Лорд Мистерия
Fantasy~ Продължението на "Принц Кошмар" ~ Всичко изглеждаше наред, но в дейтвителност нещата бяха извън контрол. Лабораторията подсилваше защитата си, а имението търсеше начин да се отърве от цялата каша. И то само заради трима. Или може би двама! Един? ...