•בל•
התעוררתי כשאני מרגישה ידיים גדולות עוטפות אותי לא זה לא מרגיש כמו הידיים של אביעד או אביאל..פאק! לאונרדו! שיט שיט שיט אביאל ישבור לי את האמאמאאמא של הפרצוף! קמתי מהר מהמיטה מסתכלת על לאונרדו שישן והיה נראה כל כך רגוע וכל כך טוב..בל! ״בוקר טוב״ לאונרדו אמר והסתכלתי עליו ״בוקר טוב? זה ממש לא בוקר טוב אני ישנה פה אחרי שנישקתי אותך אתמול ואביאל בטח בבית עם אביעד והם מחפשים אותי ואתה יודע מה יקרה כשהם יגלו איפה הייתי?״ שאלתי והוא הסתכל עליי מבולבל ״לא...״ הוא אמר ״יקראו עליי קדיש!״ אמרתי בקול והוא קם מהמיטה ״טוב טוב לחץ קודם כל תרגעי.יש מברשת שיניים חדשה בארון שבשירותים את יכולה להשתמש בה אחרי זה אני אקח אותך לבית שלך״ הוא אמר והנהנתי הולכת לשטוף פנים ולצחצח שיניים.
ירדתי ללמטה רואה את לאונרדו מדבר בטלפון ״ I'm busy, I'll call you later״ הוא אמר כשראה אותי "I swear I'll kill you״ הוא אמר וניתק לאחר שגילגל עיניים ״מי זה היה?״ שאלתי מקווה שאני לא חטטנית ״אף אחד״ הוא אמר והינהנתי ״את רוצה להסביר לי מה קרה פתאום אתמול?״ הוא שאל כשעמד מאחורי וחיבק את מותניי גורם לי לפרפרים בבטן ״א..כלום״ אמרתי והוא סובב אליי במהירות אליו ״כלום?״ הוא שאל והסתכל לתוך עיניי ״אני פשוט לא הפסקתי לחשוב עלייך וזה הרגיש לי הדבר הנכון לעשות?״ אמרתי בסוג של שאלה והוא פשוט נישק אותי ״מ-מה זה היה?״ שאלתי ״לא יודע זה פשוט הרגיש הדבר הנכון לעשות בל״ הוא אמר מחכה את דבריי גורם לי לחייך.
•לאונרדו•
עצרתי את האוטו בחניה שליד הבית שלה והסתכלתי עליה ״אני אלך לפני שבאמת יצטרכו לקרוא עליי קדיש״ היא אמרה וחייכתי חיוך קטן ״טוב תדברי איתי״ אמרתי ״איך?״ היא שאלה והסתכלתי על הטלפון שלה והיא נתנה לי אותו כתבתי את המספר שלי ״איך לשמור אותך?״ היא שאלה ״איך שאת רוצה״ אמרתי והיא כתבה משהו ״איך שמרת?״ שאלתי ״סוד״ היא אמרה בחיוך והסתכלתי עליה בהרמת גבה ״אני עוד אגלה״ אמרתי והיא הנהנה כלא מאמינה ובאה לצאת ״הלו לאן את חושבת שאת הולכת״ שאלתי מחזיק לה את היד ״לבית?״ היא סוג של שאלה ״מה עם נשיקה?״ שאלתי גורם לה להסמיק ״א..״ היא לא ידעה מה להגיד אז פשוט נישקתי אותה אני לא יודע מה אני עושה אבל אם מישהו יראה אותי ככה הלך עליי היא הסתכלה עליי וחייכה חיוך מתוק ויצאה מהאוטו הולכת לכיוון הבית שלה יצאתי גם אני כדי לראות שהיא תיכנס לבית בבטחה אחרי אבא שלה אני דואג לה מאוד ״בל!״ מישהו צעק לה מרחוק וראיתי גבר מתקדם אליה בריצה והיא רצה אליו גם ״ביבווו!״ היא צעקה גם וקפצה עליו בחיבוק(תחשבו שזה משהו כזה רק באמצע הרחוב:)
״אלוהים תודה שהיא בסדר״ הוא הסתכל לשמיים ואמר כאלו ירדה לו אבן מהלב . הוא הוריד אותה ממנו והמבט שלו נהפך לעצבני ״את יודעת מה קרה לי?! חשבתי שחטפו אותך שקרה לך משהו! ואת לא עונה להודעות ולשיחות! יש לך מזל שאמא שלך בעבודה כל הזמן כי היא הייתה שוברת אותך אבל זה לא אומר שאביאל לא יעשה את זה! חוץ מזה כמעט קיבלתי התקף לב מה נראלך? את יודעת בכלל מה היה קורה לי אם חס וחלילה היה קורה לך משהו?״ הוא אמר והסתכל עליה במבט כועס ודואג ״ביבו שלי אני מצטערת לא יקרה שוב״ היא אמרה והתעצבנתי מהכינוי הזה ומהצורה שהוא הרים אותה והידיים שלו היו על התחת שלה ״אני כל כך שמח שאת בסדר אני אוהב אותך קטנה שלי״ הוא אמר וחיבק אותה ״הלוואי היית יודע כמה אני אוהבת אותך״ היא אמרה בחיוך ונתנה לו נשיקה בלחי והרגשתי שאני עוד שניה מתפוצץ מעצבים.
•בל•
״אני לא ישנתי כל הלילה אז עד שאביאל יבוא את הולכת לפצות אותי ״ אביעד אמר ״איך?״ שאלתי ״נתחיל במסאז׳ ואז אני ישים עלייך ראש ותעשי לי נעים בשיער קאפיש?״ שאל ״קאפיש״ אמרתי והוא הוריד את החולצה שלו לא מסתיר את גופו המחוטב אני נשבעת שאלוהים נגע בו הוא יותר מידי יפה ״יופי אני מחכה לך בחדר״ הוא אמר ונכנס לבית גורם לי לצחוק הוא דפוק לגמרי .
YOU ARE READING
Not from here
Romance-גמור- כולם ידעו מי הוא ולמה הוא פה , כולם חוץ ממנה. היא לא הכירה אותו כלל ולא שמעה עליו מעולם לעומת זאת כולם שמעו עליו מיליוני סיפורים וכולם פחדו ממנו ומהמעשים שלו הם אפילו פחדו להסתכל על העיניים השחורות שלו. מה יקרה כשהיא תיתקל בו במקרה במועדון...