10-

4.6K 157 2
                                    

חזרתי מבית ספר וחשבתי על לאונרדו מה הוא עשה אתמול כשאמר שהוא עסוק? טוב זה לא עניינך בל את אפילו לא יודעת אם אתם ביחד למרות שהוא אמר שהוא מתאהב בך ואת מרגישה אליו את אותו הדבר אבל לא באמת הסכמנו על זה.. נכנסתי לבית ולהפתעתי הדלת הייתה פתוחה ״אביאל?״ צעקתי כנראה שהוא אצל אביעד.. עליתי לחדר  וצרחה נפלטה מפי כשראיתי את לאונרדו יושב על המיטה שלי הוא הרים את מבטו אליי ״הגעת״ הוא אמר כאלו חיכה לי כאן שעות ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי ״באתי להביא לך מתנה״ הוא אמר והסתכלתי עליו מבולבלת אבל אז מבטי נתפס על בובת ראווה שעליה הייתה שמלה שחורה שהייתה פשוט מהממת ולידה היה קופסת נעליים ועוד קופסא יותר קטנה מבטי הופנה בחזרה אל לאונרדו ״מה זה?״ שאלתי ״שמלה״ הוא אמר ״כן אני יודעת שזה שמלה אבל למה זה?״ שאלתי והוא קם אליי ״אתמול אמרת שאין לך שמלה לנשף אז החלטתי לקנות לך במתנה״ הוא אמר והסתכלתי עליו המומה ״לאונרדו.. באמת שלא היית צריך השמלה מהממת אבל יכולתי להסתפק בשמלה יותר זולה״ אמרתי ״אנחנו יכולים להחליף אם את רוצה..״ הוא אמר והנדתי בראשי לשלילה ״לא היא מהממת תודה ליאו״ אמרתי וחיבקתי אותו ״ליאו? אני אוהב את זה״ הוא אמר ונישק אותי ״לאונרדו..״ אמרתי והוא הסתכל עליי במבט שואל ״מה אנחנו?״ שאלתי הוא הסתכל עליי ולאחר שניה אמר ״אם הגברת מסכימה אני אשמח מאוד שתיהיה האישה שלי״ הוא אמר גורם לי להסמיק ״מה הגברת אומרת?״ הוא שאל ״הגברת מסכימה״ אמרתי בחיוך והוא נישק אותי ״קניתי לך גם נעליים ואמרת שזה נשף מסיכות אז קניתי לך גם מסיכה״ הוא אמר ״באמת שלא היית צריך״ אמרתי ״אני יודע אבל רציתי״ הוא אמר גורם לי לחייך ״בל את בבית?״ שמעתי את קולו של אביאל צועק מלמטה ומהר התרחקתי מלאונרדו ״פאק!״ אמרתי ״כן!״ צעקתי בחזרה ״בייבי אני עולה אלייך״ שמעתי את קולו של אביעד אומר ונכנסתי ללחץ ״אני לא אוהב שהוא קורא לך ככה״ לאונרדו אמר ברוגע ששיגע אותי ״איך אתה כל כך רגוע ?!״ שאלתי בליחשה כששמעתי את הצעדים של אביעד במדרגות ״תישאר פה תיזהר לצאת ובבקשה אל תעשה רעש!״ אמרתי ללאונרדו ויצאתי מהר מהחדר סוגרת אותו ופוגשת בפניו של אביעד ״וואוו מישהי מתרגשת לראות אותי או שאת סתם ככה יצאת מהר מהחדר״ הוא אמר גורם לי לצחוק ״אל תעוף על עצמך יותר מידי״ אמרתי ״את סתם עושה את עצמך אני יודע שאת מתה עליי״ הוא אמר את השורה מהסרט אלכס חולה אהבה ״טיפש״ אמרתי ושתינו פרצנו בצחוק.

השעה 9 בלילה ובדיוק יצאתי מהמקלחת כשמגבת  על גופי ״אביעד אביאל עפתי לישון אוהבת אותכם!״ צעקתי כדי שישמעו אותי מהסלון ״גם אנחנו אותך!״ הם ענו ביחד
״שיט!״ אמרתי כשנזכרתי בלאונרדו , נכנסתי מהר לחדר וראיתי אותו ישן בלי חולצה ומכנסיים הוא נראה כל כך טוב מה זה הדבר הזה שאלוהים יעזור לי . נעלתי את הדלת כדי שאביאל או אביעד לא יכנסו בטעות ויראו אותו, הוצאתי פיגמה מהארון החלטתי להתלבש בחדר מתפללת שלאונרדו לא יקום פתאום ויראה אותי ערומה .. למזלי הוא עדיין ישן כשסיימתי להתלבש , סירקתי את שיערי ונכנסתי למיטה משתדלת לא להעיר את לאונרדו . נשכבתי על הצד והסתכל על פניו אני מתה לדעת איך בן אדם יכול להראות כל כך טוב אלוהים חד משמעית נגע בו . העברתי את ידי על פניו המשורטטות ולפתע ידו אחזה את מותני והצמידה אותי אליו ״אוהבת את מה שאת רואה?״ הוא שאל בקול ישנוני כשעיניו עדיין עצומות ״אתה ער?״ לחשתי ״לא,אני מדבר מתוך שינה״ הוא אמר ופתח את עיניו ״נשארת פה..״ אמרתי ״כן..זה היה או לחכות או לצאת מהחלון החלטתי לחכות לך״ הוא אמר גורם לי לחייך חיוך קטן ״אין לך עבודה?״ שאלתי ״ביטלתי״ הוא אמר והנהנתי ״אני מצטערת ששכחתי ממך..הייתי עסוקה כל כך עם אביאל ואביעד בטח השתעממת כל כך״ אמרתי ״זה בסדר עכשיו את פה״ הוא אמר ושמתי את ראשי עליו ולאחר שניה הרמתי אותו כי לא ידעתי אם זה בסדר מבחינתו ״למה קמת שימי ראש״ לאונרדו אמר ״זה בסדר מצדך?״ שאלתי ״למה שלא יהיה בסדר מצידי״ הוא שאל ושמתי עליו את ראשי והוא ליטף את שיערי ״לילה טוב״ אמרתי ״לילה טוב״ הוא אמר מניח נשיקה על ראשי ונרדמתי .

Not from hereWhere stories live. Discover now