אני לא מאמינה שהיום זה כבר הנשף הזמן עבר כל כך מהר.לא דיברתי עם לאונרדו כל כך הוא ממש עסוק בעבודה שלו ״בל את ערה?!״ צעקתו את אביאל קטעה אותי ממחשבותיי לפני שהספקתי לענות לו הוא פתח את דלת החדר ונכנס ״אה יופי חשבתי שאת ישנה״ הוא אמר ״מתי את מתחילה להתארגן?״ הוא שאל ״השעה רק 11 בבוקר אתה יכול לנשום בבקשה?״ שאלתי ומבטו נתקע על הבובת ראווה עם השמלה שלאונרדו קנה לי ״מאיפה זה?״ הוא שאל ״א..קניתי״ אמרתי ״מאיזה כסף? היא נראת ממש יקרה״ הוא אמר ״חסכתי מהעבודה״ אמרתי והוא הנהנן ״אני יכולתי לקנות לך שמלה בל לא היית חייבת לבזבז כסף״ הוא אמר ״אביאל אל תגיד שטויות אני לא מתכוונת שתוציא עליי כסף הרי גם אתה עובד קשה בשבילו״ אמרתי ״אוי שאני אשרף על האחות היפה שלי״ הוא אמר וחיבק אותי ובדיוק צלצלו בדלת ״מי זה?״ שאלתי ״לא יודע בטח אביעד בא להתארגן פה״ הוא אמר וירדנו ללמטה , פתחתי את הדלת ועמדו שם 2 נשים וגבר והיו להם 3 מזוודות ״כן?״ שאלתי לא מבינה ״את בל?״ האישה שאלה והנהנתי ״יופי שלחו אותנו לארגן אותך לנשף״ אותה אישה אמרה ושלושתם נכנסו לתוך הבית ״כן..רק מי שלח אותכם?״ אביאל שאל והאישה הסתכלה עליי ואמרה ״ביקשו ממני לא להגיד את השם אבל היא מכירה אותו״ יש לי תחושה שלאונרדו אירגן את זה תאמת תחושה מאוד חזקה ״אתה החבר הזה שלה לנשף? גם אותך אנחנו צריכים לסדר״ הגבר אמר בקול נשי ״לא , הוא אח שלי״ אמרתי ״אה יופי זה כולל גם אותו״ האישה אמרה ״שתיכם כנסו להתקלח אנחנו כבר נארגן את הדברים״ הם אמרו לנו ״אוקיי..אתם יכולים לחדר שלי הוא בק..״ התחלתי להגיד אבל הגבר קטע אותי ״בקומה למעלה דלת מצד שמאל״ הוא אמר ואביאל הסתכל עליו בהלם ״אה הוא אמר לכם״ אמרתי לעצמי ״מי אמר להם?״ אביאל שאל ״זה לא משנה לך כבר להתקלח!״ הגבר אמר לו גורם לי לצחוק ״אני מתכוון גם אלייך גברת סמ..״ הוא התחיל להגיד אבל קטעתי אותו מהר ״בל״ אמרתי והוא הנהן מבין למה קטעתי אותו ״סליחה״ הוא אמר ואביאל היה נראה קצת המום ממה שקורא פה טוב אני לא מאשימה אותו ״אתה לא צריך להגיד סליחה״ אמרתי בחיוך ושלושתם חייכו ״אני כבר מחבב אותך״ הוא אמר בחיוך והנשים הסכימו איתו .
- סיימנו להתארגן כלומר אוריה נופר ועומרי סיימו לארגן אותנו זה היה מצחיק אביעד נכנס לבית ונופר ישר תפסה אותו והתחילה לארגן אותו הוא נבהל וכל שניה הסתכל עליי ועל אביאל שנעזור לו אבל אנחנו כמובן נשארנו בשלנו וצחקנו מהצד
עומרי ממש חמוד התחברנו והעברנו את השעות האלה בצחוק וצרחנו שירים
עכשיו אביאל אביעד נופר ואוריה למטה בסלון מחכים לי ולעומרי ״זהו רק נקשור לך את המסיכה וסיימנו״ הוא אמר ״אמאלה ואבאלה מה זה היופיייי הזהההה״ הוא צרח כשחיוך גדול על פניו ״אהבה שלי אין יפות כמוך״ הוא אמר וחייכתי ״תודה עומרי כמובן שהכל זה עבודה שלכם״ אמרתי והסתכלתי במראה השמלה הייתה מהממת ובכלל אפשר להגיד שהרגשתי ממש טוב עם עצמי ואיך שאני נראת .״אהובתי נרד?״ עומרי שאל והנהנתי הוא החזיק את ידי ושתינו יצאנו מהחדר יורדים ללמטה ״אמאלה״ נופר אמרה והמבטים הופנו אליי ״וואווו״ אוריה אמרה ואביעד ואביאל בהו בי ״יש לי את האחות הכי יפה בעולם אלוהים אם לא היית אחותי הייתי מתחתן איתך״ אביאל אמר וצחקתי ״ואתה הגבר הכי חתיך שיש״ אמרתי. אביאל ואביעד לבשו שתיהם חליפות שחורות רק שהמסיכות שלהם היו שונות ״את מהממת״ אביעד אמר כשקם מהספה וחיבק אותי ״גם לך לא חסר אדון חתיך״ אמרתי והוא חייך ״טוב אנחנו חייבים ללכת״ אוריה אמרה ״ביי תודה על הכל״ אמרתי ושלושתם חייכו אליי ״ביי אהובתי דברי איתי״ עומרי אמר וקרץ לי ואז הם יצאו.
״נראלי שזה הזמן שלנו לצאת גם״ אמרתי ואביעד ואביאל הנהנו ויצאנו מהבית.
YOU ARE READING
Not from here
Romance-גמור- כולם ידעו מי הוא ולמה הוא פה , כולם חוץ ממנה. היא לא הכירה אותו כלל ולא שמעה עליו מעולם לעומת זאת כולם שמעו עליו מיליוני סיפורים וכולם פחדו ממנו ומהמעשים שלו הם אפילו פחדו להסתכל על העיניים השחורות שלו. מה יקרה כשהיא תיתקל בו במקרה במועדון...