39-

3.1K 112 15
                                    

•ליאו•
״איפה היא?״ שאלתי את ליילה מודאג מכיוון שבל לא עונה לשיחות שלי ״בבית חולים זה היום החופשי שלה״ היא אמרה ״בית חולים?״ שאלתי מבולבל ״כן אתה לא יודע? היא הולכת לשם בכל הזדמנות שיש לה היא מתנדבת במחלקה לילדים חולי סרטן״ היא אמרה ולא הייתי מופתע זה נשמע כמו בל ״אוקיי תודה״ אמרתי וניתקתי את השיחה נכנס למכונית נוסע לבית חולים.
•בל•
״בל מתי נראה את הבעל שלך כבר??״ עילאי שאל בציפיה וצחקתי ״אני לא יודעת״ אמרתי בכנות ״ למה? הוא לא אוהב בתי חולים??״ נעמה שאלה וכל הילדים שהיו מסביבי חיכו שאענה ״הוא לא אוהב הרבה דברים״ אמרתי ״הוא לא אוהב גלידה גם??״ נהוראי שאל  ״הוא כן אוהב גלידה״ אמרתי והם נשמו עמוק בהקלה גורמים לי לצחוק ״ואת אוהבת אותו?״ אוריה שאלה ״מאוד מאוד״ עניתי ״יותר ממה שאת אוהבת אותנו??״ כולם שאלו ביחד עם עיניים עצובות וחייכתי ״לא. אותכם אני אוהבת הכי בעולם״ אמרתי והם צחקו ״תספרי לנו עוד עליו!״ הם ביקשו ״טוב..הוא לא גר בישראל״ אמרתי ״אז איך אתם נשואים?״ נעמה שאלה ״הוא בא לפה לפעמים לכמה זמן בשביל עבודה אבל גם בשביל להיות איתי״ אמרתי והם שתקו והסתכלו על משהו מאחורי באתי להסתובב אבל זוג ידיים כיסו לי את העיניים גורמים לי לצחוק ״ליאוו״ אמרתי ישר כשזיהיתי את ידיו ״איך ידעת ככה מהר??״ הוא שאל ונתן לי נשיקה בלחי ״היי ילדים״ הוא אמר והתיישב לידי ״בל זה הבעל שלך??״ הם שאלו וליאו צחק ״כן אני הבעל שלה״ הוא אמר
״אתה יודע בל אמרה שהיא אוהבת אותנו יותר ממה שהיא אוהבת אותך״ עילאי אמר וצחקתי ״באמת??״ ליאו שאל בקול עצוב גורם לילדים הקטנים לצחוק ״אל תדאג אני אוהבת אותך״ נעמה אמרה וחיבקה אותו ״אבל את אפילו לא מכירה אותי״ הוא אמר ״בסדר אבל אם בל אוהבת אותך אז גם אני וגם אתה מאוד יפה״ היא אמרה וליאו חייך ״תודה״ הוא אמר ״אתה חושב שבל יפה?״ נהוראי שאל אותו ״הכי יפה בעולם״ ליאו אמר וחייכתי אבל חיוכי ירד כשראיתי את אילור מסתכלת עלינו מרחוק עצובה אילור בת 15 היא אחת הבוגרות פה והיא תמיד נמנעת מלדבר עם אנשים קמתי והלכתי אליה ״היי״ אמרתי בחיוך והוא גילגלה עיניים היו לה דמעות בעיניים ״אילור מה קרה?״ שאלתי והיא באה ללכת אבל החזקתי את ידה ״את חושבת שאני יפה?״ היא שאלה פתאום והסתכלתי עליה ״מאוד״ אמרתי ״שקרנית״ היא אמרה ״אני לא משקרת״ אמרתי בכנות ״את כן.אני לא יפה ואני אף פעם לא אהיה״ היא אמרה והחזקתי את הדמעות שלי ״למה את חושבת על זה פתאום?״ שאלתי ״כי הוא אומר שאת יפה.הוא מסתכל עלייך בהערצה הוא אוהב אותך ולי אף פעם לא יהיה את זה״ היא אמרה ״את מדברת על בעלי?״ שאלתי והיא צחקה צחוק מזויף ״בעל.״ היא אמרה ושתקה לשניה ״בחיים לא יהיה לי את זה״ היא אמרה ״למה שתגידי את זה?״ שאלתי ״תסתכלי עליי בל! אני לא מסוגלת יותר! כל הבדיקות האלה כל הזריקות התרופות אני לא יכולה יותר!״ היא צעקה בקול חלוש כי לא יכלה וירדו לשתינו דמעות ״היי..״ שמעתי את קולו של ליאו אומר בשקט ושתינו הסתכלנו עליו ״אני יכול?״ הוא שאל את אילור והיא הנהנה מסכימה לו להכנס לחדר
״שמעתי קצת מהשיחה שלכן״ הוא אמר והסתכל על אילור ״איך קוראים לך?״ הוא שאל והיא אמרה את שמה ״אני לאונרדו״ הוא אמר ״אני יודעת״ היא ענתה ״ראיתי עליך כמה כתבות״ היא הוסיפה והוא הנהן ״אני יכול לספר לך סיפור?״ הוא שאל ״תעשה מה שבא לך״ היא אמרה ״זה סיפור על איזה אישה״ הוא התחיל להגיד ״אתה ממציא לי עכשיו סיפורים? אני לא בגן״ היא אמרה ״אני לא ממציא זה סיפור אמיתי על אישה מהחיים שלי״ הוא אמר והיא שתקה ״אין לה ביטחון לגבי המראה שלה תמיד היו מעירים לה עליו״ הוא אמר וידעתי טוב מאוד למי הוא התכוון ״היא תמיד ספגה כל מה שאמרו לה ואז היא החליטה לדלג על ארוחות ולהרעיב את עצמה״ הוא אמר ושתקתי מסתכלת על הרצפה ״למה?היא יכולה להיות אנורקסית וזה לא בריא בכלל״ אילור אמרה ״את צודקת וזה באמת לא היה בריא לה היא הגיעה לבית חולים פעם אחת״ הוא אמר ״בת כמה היא?״ אילור שאלה ״כשהיא התחילה לעשות את כל זה? היא הייתה קטנה ממך בשנה בערך״ הוא אמר ״ואז כשעברו כמה שנים והיא גדלה היא חזרה לזה שוב. היא הייתה מקיאה את כל מה שהייתה אוכלת והיא גם דילגה על ארוחות וכל זה רק בגלל שהיא חשבה שהיא לא טובה מספיק או לא יפה מספיק ואני אגלה לך סוד?״ הוא שאל ואילור הנהנה ״היא האישה הכי יפה שאני מכיר״ הוא אמר ואילור הסתכלה עליי מבינה שהוא דיבר עליי אבל אני הורדתי את מבטי לרצפה ״את יכולה לבוא איתי שניה?״ הוא שאל אותה והיא הנהנה והוא העמיד אותה מול המראה ונעמד לידה כמו שעשה לי ״למה את חושבת שאת לא יפה?״ הוא שאל ״זה לא ברור?״ אילור שאלה והוא הניד בראשו לשלילה ״לא אני לא מבין למה את חושבת שאת לא יפה״ הוא אמר ״ כי יש לי קרחת העור שלי ניהיה חיוור מהתרופות ומחוברים לי צינורות לגוף אף אחד לא יחשוב שאני יפה״ היא אמרה ״ואם אני אגיד לך עכשיו שיש מישהו שחושב שאת יפה?״ ליאו שאל ״אז אני אגיד שאתה משקר״ אילור אמרה ״ואם אני אגיד לך שהבן אדם הזה שחושב שאת יפה הוא אני?״ הוא שאל ״אני אגיד שאתה לא באמת מתכוון לזה״ היא אמרה ״אז אני אגיד לך שאני כן מתכוון לזה וכשאני מסתכלת עלייך אני לא רואה קרחת אילור . אני רואה ילדה חזקה ויפה ויבוא יום וגם היא תגיד את זה לעצמה וגם  יהיה לה בעל שיזכיר לה את זה בכל בוקר ובכל לילה והיא תדע שהיא תמיד תיהיה יותר מרק ילדה עם קרחת״ הוא אמר לה והסתכלתי עליו יודעת שהוא הבן אדם הכי רגיש שאני מכירה אומנם הוא לא מראה את זה אבל אני יודעת את זה . ״תודה״ אילור אמרה והעיניים שלה היו מוצפות דמעות היא חיבקה את לאונרדו והוא היה מופתע הוא קפא לרגע אבל אז התאשת וחיבק אותה בחזרה הסתכלתי עליו וחייכתי חיוך קטן והוא חייך אליי חיוך ענק ואמר ׳אני אוהב אותך׳ בלי קול גורם לחיוך שלי להתרחב ״בל..״ אילור אמרה והסתכלה עליי ״את יפה מאוד״ היא אמרה ושתקתי לרגע אבל אז חיבקתי אותה ״גם את״ אמרתי ״טוב אנחנו צריכים ללכת כבר ניהיה מאוחר״ ליאו אמר ״תבוא שוב?״ אילור שאלה אותו מצפה שיגיד כן ״ אני מבטיח״ הוא אמר והיא חייכה ויצאנו מהבית חולים לאחר שאמרנו להתראות לכל הקטנטנים .
״היא ממש התחברה אלייך. היא בחיים לא הסכימה לדבר עם מישהו ליותר משתי שניות״ אמרתי והוא חייך חיוך שכמעט לא ראו ״זה היה קשה לראות אותה ככה ואת הקטנטנים שנלחמים על החיים שלהם״ הוא אמר והנהנתי ״אני יודעת״ אמרתי ״אתה תיהיה אבא מושלם״ אמרתי פתאום בלי לחשוב והוא הסתכל עליי מבולבל והניד בראשו לשלילה ״אני לא..״ הוא אמר ״איך אתה יודע?״ שאלתי ״אני יודע כי אני יודע שאני לא אהיה אבא טוב בשבילם״ הוא אמר ״אתה סתם אומר שטויות״ אמרתי ״אני רציני בל. תאמיני לי אף ילד לא ירצה שאני אהיה אבא שלו״ הוא אמר ״מספיק אל תגיד את זה ליאו. אתה תיהיה אבא נהדר ואני יודעת את זה ואתה רוצה לדעת איך? כי אני יודעת שאתה תעשה הכל כדי שיהיה לילדים שלך טוב ולא יחסר להם דבר אתה תעשה הכל כדי שהם לא יפגעו אתה תעשה הכל כדי שהם לא יפחדו ממך או משום דבר אחר״ אמרתי והוא חיבק אותי ״אני אוהב אותך״ הוא אמר ״כבר אמרת את זה היום״ אמרתי ״אני יודע ואני אגיד את זה שוב ושוב ושוב אם צריך רק כדי שבחיים לא תשכחי את זה״ הוא אמר וחייכתי מנשקת אותו הוא הרים את ראשו ללמעלה רואה את אילור מסתכלת עלינו מהחלון שבחדר שלה עשינו לה שלום והיא עשתה בחזרה כשחיוך קטן על פניה .
•מאור•
הסתכלתי עליהם מרחוק מקנא בלאונרדו הייתי כל כך מטומטם ועכשיו הוא לקח את מה שהיה שלי אבל אני משקר לעצמי היא לא הייתה שלי לא משנה כמה פעמים אמרתי את זה לעצמי היא לא באמת הייתה שלי היא תמיד הייתה שלו והיא תמיד תיהיה שנאתי את עצמי שנתתי לכל זה לקרות הייתי צריך לדבר איתה ממזמן עוד מאותו היום באירוע שהיא מילצרה בו. פעם ראשונה בחיים שאני מקנא במישהו ואני שונא את זה . החלטתי לוותר עליה כי אני יודע שהיא בחיים לא תחזור אליי לא משנה מה אעשה.

Not from hereWhere stories live. Discover now