28-בגידה

3.4K 118 8
                                    

סורי שהפרק ארוך מידי אבל תהנו :):)
———————————————————
השעה 2 בלילה ורק עכשיו סיימתי לעבוד . נכנסתי לבית והיו קולות מוזרים מהקומה למעלה מה שמוזר כי אני ומאור גרים לבד והוא שונא להזמין אנשים לבית הוא אומר שזה חודר לו לפרטיות ״מאור הגע..״ התחלתי להגיד כשנכנסתי לחדר אבל התיק שלי נפל מידיי כשראיתי את מאור ועוד איזה אישה שוכבים ״בל!״ הוא אמר בקול וקם ממנה ״אני..״ התחלתי להגיד אבל לא יכולתי להמשיך מההלם הרמתי את התיק שלי מהרצפה ורצתי  ללמטה כמעט מחליקה במדרגות עם העקבים שלבשתי ״בל תעצרי רגע!״ מאור אמר כשרץ אחריי והחזיק בידי ״תעזוב!״ אמרתי בקול והוא הניד בראשו לשלילה ״לא עוזב״ הוא אמר ונתתי לו סטירה ״אני נשבעת שאם אתה תתקרב אליי מאור אני אהרוג אותך״ אמרתי וניסיתי לשחרר את ידי אבל הוא אחז בה חזק יותר ״אנחנו נשואים שלוש שנים מאור!״ צעקתי עליו בזמן שאני מנסה להשתחרר ממנו ״אני יודע אבל..״ הוא התחיל להגיד ועצר את עצמו ״אבל מה?! אני לא מבינה למה אתה עושה את זה אני נותנת לך את כל האהבה שלי וסופגת את כל העצבים שאתה מוציא עליי אחרי שאתה עובד במשך שלוש שנים!אני עדיין איתך למרות הכל! אפילו שאביאל שונא אותך אני נשארתי איתך אז תגיד לי מה לא עשיתי בסדר אה?!״ צרחתי והאישה שהייתה איתו בחדר ירדה כשהמגבת שלי סביב גופה ״בל רק תני לי לה..״ הוא התחיל להגיד אבל קטעתי אותו ״כמה זמן?״ שאלתי והסתכלתי על האישה עם השיער הבלונדיני ״כמה זמן?!״ צרחתי עליה והיא עצמה את עיניה ״קצת יותר מחודש״ היא אמרה בשקט והרגשתי שאני לא מצליחה לנשום הסתכלתי בשנאה על מאור ״מה הבעיות שלך?!״ צרחתי והקול שלי היה שבור ״בל אני מצטער אבל לא יכולתי יותר שלוש שנים אנחנו ביחד ואת לא מסכימה לי להתקרב אלייך מה רצית שאני אעשה?״ הוא שאל והייתי בהלם ״אז זה הבעיה? שאני עדיין בתולה?״ שאלתי ושחררתי את ידי ממנו ״אתה פשוט מגעיל מאור אני באמת לא מבינה איפה טעיתי כשאמרתי לעצמי שאני יכולה לסמוך עלייך ואתה לא תפגע בי כמו כולם״ אמרתי ״כולם?בל את לא מכירה אף אחד חוץ מאחים שלך מי כבר פגע בך״ הוא אמר ״אתה לא מכיר אותי מאור . עכשיו אני מבינה למה לא ניסית להזכיר לי את לאונרדו פחדת כי ידעת שהוא יותר טוב ממך פחדת כי ידעת שהוא יודע מה קרה לי בחיים פחדת כי ידעת שאני תמיד אוהב אותו״ אמרתי בביטחון שגרם למאור להרגיש לא בנוח ראו את זה על הפנים שלו ״אז את עדיין חושבת על לאונרדו?״ הוא שאל ״זה מה שאכפת לך?! ואם אתה כל כל דואג מזה אז כן אני עדיין חושבת על לאונרדו ואתה רוצה לדעת עוד משהו?ראיתי אותו כשהייתי עם עמית ואני עדיין אוהבת אותו אז אתה יכול לחזור אליה לי לא אכפת״ אמרתי ויצאתי מהבית בטריקת דלת וישר התקשרתי לליילה ״סתומייי שליייי״ היא אמרה בהתלהבות ואני הרגשתי את הדמעות יורדות ״בל?״ היא שאלה "איפה את?״ שאלתי ״5 דקות ממך למה מה קרה?״ היא שאלה דואגת ״הוא בגד בי״ אמרתי ״בן של כחבה״ היא אמרה עצבנית וניתקה אוי...נראלי זה לא היה רעיון טוב להגיד לה את זה..לאחר פחות מחמש דקות היא נעמדה מולי מתנשפת מכיוון שהחולה בראש הזאת רצה לפה ״היא עדיין פה?״ היא שאלה והנהנתי והיא נכנסה לבית מהר בלי לדפוק חשבון ״חתיכת אידיוט! ההורים שלך אחים לא הבנתי?!מי אתה חושב שאתה שאתה מסכים לעצמך לבגוד בה אה?!״ היא צרחה ואני העדפתי להישאר בחוץ אני לא ממש רוצה להיות שם כשהיא שוברת את הבית ״ליילה תרגעי!״ הוא צעק ואני הוצאתי את הטלפון מהר מתקשרת ללאונרדו שיבוא לקחת אותנו למה זה לא יגמר ״נסיכה מה את עושה ערה בשלוש בלילה?״ הוא שאל וכנראה הקמתי אותו משינה לפי הקול שלו ״ליאו..אתה יכול לבוא לקחת אותי?״ שאלתי ואז שמעו ברקע את הצעקות של ליילה ומאור ״אני נשבעת שאני ארצח אותך אם אתה לא מעיף את הידיים שלך ממני הבנת?!!״ ליילה צרחה ומיד אחריה נשמעה צרחה של אישה כנראה הבלונדינית ואחריה את מאור ״ליילה תעזבי אותה כבר!!״ הוא צעק ״בל מה קורה שם?״ לאונרדו שאל מבולבל ״מאור בגד בי וליילה מתחרפנת אני חושבת שהיא מרביצה שם לבחורה״ אמרתי ״הוא עשה מה??!״ לאונרדו שאל עצבני ״טוב אני חמש דקות שם״ הוא אמר בעצבים וניתק בזמן שהצרחות מבפנים לא מפסיקות לאחר כמה דקות לאונרדו הגיע ויצא מהר מהרכב ״נסיכה שלי את..״ הוא התחיל לשאול כשחיבק אותי אבל עצר את עצמו כשנשמע מבפנים דברים נשברים והצרחות של ליילה מאור והבחורה נמשכות בלי הפסקה ״מה היא עושה שם?״ לאונרדו שאל בהלם ״אני לא יודעת והאמת היא שאני מפחדת להיכנס לבדוק״ אמרתי ואני וליאו צחקנו ״ליילה תפסיקי את שוברת לי את כל הבית!!״ מאור צרח מבפנים ולאחר מכן נשמע שכמה זכוכיות נשברו ״אני חושבת שכדאי שניכנס״ אמרתי ואני ולאונרדו נכנסו מהר לבית ונעצרנו בכניסה מה שהלך שם היה זה תוהו ובוהו נתחיל בסלון השולחן היה הפוך והכריות מפוזרות בכל מקום ליד המדרגות ישבה על הרצפה הבחורה הבלונדינית מקופלת בתוך עצמה כששערה פרוע ובגדיה קרועים ונעבור למטבח שכולו אבל באמת כולו היה שבור וליילה ומאור עמדו שם ורבו יותר נכון ליילה הרביצה לו והוא ניסה לעצור אותה ״ליילה מתוקה בואי את סיימת לעשות בלאגן״ לאונרדו אמר מתקדם אליה גורם לי לצחוק מהטון דיבור שלו ״לאונרדו עוף ממני״ היא אמרה והוא הרים אותה על כתפו מהר ״תרגעי את לא נורמלית״ ליאו אמר לה כשהיא ניסתה לרדת ממנו והוא יצא מהבית מהר ״רציני?״ מאור שאל והסתכל עליי ואני רק צחקתי גורמת לו להתעצבן יותר ״אתה יודע שאם אני הייתי מתעצבנת זה היה נגמר במוות פשוט תגיד תודה שהכחבה שלך ואתה עדיין חיים״ אמרתי ובאתי ללכת ״את יודעת שאני אוהב אותך בל זה לא חייב להיגמר ככה״ הוא אמר גורם לי לצחוק יותר ולהמשיך ללכת ״נו בל!״ הוא צעק ״מאור תוותר״ אמרתי זורקת  על הרצפה את הטבעת נישואים שלי ויצאתי מהבית רואה את לאונרדו מנסה להרגיע את ליילה מה שגרם לי לצחוק ונכנסנו לאוטו .
״למה הוא עשה את זה אני לא מבינה את היית הבת זוג הכי טובה שיש״ ליילה אמרה ״שרופה עלייך לולי״ אמרתי והיא נתנה לי פיקה בפה ״זהו חברים אני לא רווקה תכירו את הבת זוג היפה שלי״ היא צעקה מחרישה לי ולליאו את האוזניים ״רגע באמת למה הוא עשה את זה?״ לאונרדו שאל את השאלה של ליילה ולא ידעתי אם לענות ״לא נכון בגלל זה?חבל שלא רצחתי אותו במקום!״ ליילה אמרה עצבנית כשהבינה לפי המבט שלי ״בגלל מה?״ לאונרדו שאל וליילה הסתכלה עליי במבט שואל אם לענות ואני הסתכלתי עליה במבט שזה לא כל כך משנה לי פשוט לא בא לי לדבר ״הם ביחד שלוש שנים״ ליילה התחילה להגיד ״כן אני יודע כמה זמן החרא הזה נשוי לאישה שלי״ לאונרדו אמר וליילה הסתכלה עליי בחיוך גדול ואני הסמקתי ממבוכה ״טוב .. היא עדיין בתולה״ ליילה אמרה ולאחר שניה האוטו נעצר בפתאומיות מה שגרם לי וליילה לעוף טיפה קדימה ״בגלל זה? אני מצטער שהוצאתי אותך לבחוץ ולא נתתי לך להרוג אותו״ לאונרדו אמר והמשיך בנסיעה בזמן שליילה שמה שירים ״זה יעלה לך את המצב רוח״ היא אמרה ושמה את השיר fancy ״לא לא בבקשה אל תצרחו לי באוזן״ לאונרדו אמר בתחינה שגרמה לי ולליילה לצחוק ולהתחיל לצרוח את השיר
" I'm so fancy You already know
‏I'm in the fast lane
‏From L.A. to Tokyo
‏I'm so fancy
‏Can't you taste this gold?
‏Remember my name, 'bout to blow-oh-oh-oh"
וככה המשכנו עד שהשיר נגמר ולאונרדו נאנח בהקלה ״לא נורמליות שתיכן״ הוא אמר וצחקנו ״הגענו״ הוא אמר והחנה מול בית לא מוכר אבל לאחר שניה זיהיתי אותו זה הבית של ליאו ״מה אנחנו עושות פה?״ ליילה שאלה ״אתן חושבות שאני אשאיר אותכן לבד? מי יודע אם בשש בבוקר תפרצו לו לבית ותשברו עוד דברים״ הוא אמר גורם לי ולליילה לצחוק אנחנו באמת מסוגלות
-
״באמא שלי את תיהיי כמו מרים אמא של ישו״ ליילה אמרה פתאום עם גלידה בפה כשישבנו בסלון וראינו סרט ״מה היא קשורה עכשיו?״ ליאו שאל ״היא מתה בתולה״ ליילה אמרה גורמת לי ולליאו לצחוק ״תפסיקי להמציא על הבתולים שלי בדיחות ״ אמרתי מכיוון שזה משהו רגיל ״את כמעט בת 21 אישה״ היא אמרה וגילגלתי עיניים ״אין לי בעיה למות בתולה״ אמרתי והמשכתי לראות את הסרט ״את לא יכולה למות בתולה״ ליאו אמר משום מקום ואני וליילה הסתכלנו עליו מבולבלות ״למה לא?״ שאלתי מתעניינת ״לא הגיוני שתישארי בתולה אחרי שתיהיי בהריון עם הילדים שלנו״ הוא אמר ואני וליילה נחנקו מהגלידה ״ליאו יש לך אישה״ אמרתי ״בסדר הוא יפרד ממנה ואז אתם תתחתנו ויהיה לכם 4 ילדים כמו שחלמת ותיהיו מאושרים מאוד כמו בסרטים״ ליילה אמרה גורמת לי לגלגל עיניים ״4 ילדים? אני לא בטוח שאני יצליח לשרוד בבית אחד עם 4 משוגעים כמוך״ לאונרדו אמר וזרקתי עליו כרית ״וואי איזה יפים הילדים שלכם יהיו!ואיזה נדיר זה אם ישאלו אותם מה העדה שלהם הם יגידו איטלקים ומרוקאים אולי תאמצו אותי ואני יהיה גם איטלקיה?״ ליילה שאלה וצחקנו ״מה אתם צוחקים הלוואי עליי אבא חתיך כמו לאונרדו ואמא יפה כמוך לפחות אני יודעת שאתם לא תנטשו אותי״ היא אמרה והפסקתי לצחוק כן..ההורים של ליילה נטשו אותה כשהיא הייתה בת 5 והיא גדלה בפנימיות היא לא עשתה צבא והתחילה לעבוד בחברה בגיל 18 מכיוון שאבא של קאי התחבר אליה כאלו הייתה הילדה שלו והיא גרה לבד מגיל 17 ״לולי״ אמרתי והיא הניחה את ראשה על בירכיי ״טוב דיי זה נגמר ממזמן יש לי אותכם עכשיו״ היא אמרה וחייכתי לאונרדו הסתכל עליי במבט לא מבין והסתכלתי עליו במבט של-אני אספר לך אחרי זה והמשכנו לראות את הסרט .
כשאני חושבת על זה אני לא באמת לבד יש לי את ליאו , ליילה , אביאל , עמית ואביעד ועוד כמה חברים מהעבודה אני לא צריכה יותר מזה זה יותר מידי בשבילי וזה גם מספיק לי.
חייכתי לעצמי מקווה שעכשיו יהיה לי הרבה יותר טוב מפעם.

Not from hereWhere stories live. Discover now