25-לב שבור

3.4K 127 22
                                    

שמתי לכם שיר שאני מאוד אוהבת למעלה עם תרגום :)
———————————————————
״כן..רק מי אתה?״ שאלתי את האדם שישב מולי והוא קפא לרגע ״מה?בל את עובדת עליי? אל תגידי לי שאת שוב החלטת להתעלם ממני כאלו את מכירה אותי בגלל שאת פוחדת כבר דיברנו על זה..אני לא עוזב אותך שוב אני הבטחתי״ הוא אמר והסתכלתי עליו מבולבלת ״מה?אני מצטערת אבל אני לא מכירה אותך״ אמרתי והוא עזב את ידי ״בל.. אני חשבתי שאיבדתי אותך אל תגידי לי שאני באמת מאבד אותך״ הוא אמר בתחינה שכאבה לי אבל באמת לא ידעתי מי הוא ״אני באמת מצטערת אבל אני לא מכירה אותך״ אמרתי והוא הניד בראשו לשלילה כאלו לא מאמין ״לא את לא שכחת אותי בבקשה תגידי לי שהטראומה הזאת לא גרמה לשכוח אותי״ הוא אמר ושתקתי לא יודעת מה להגיד ״אוקיי..הבנתי. אני מצטער״ הוא אמר ויצא מהחדר ואחריו נכנס מאור ״היי״ אמרתי מנסה להתיישב ״לא לא אל תתאמצי את רק קמת״ הוא אמר והתיישב לידי ״על מה דיברת עם לאונרדו שהוא יצא עצבני ככה?״ מאור שאל והנדתי בראשי לשלילה ״אני מכירה אותו?״ שאלתי ומאור הרים גבה ״כן..״ הוא אמר ״איך?״ שאלתי ומאור בא לענות אבל היסס ״זה לא משנה״ הוא אמר והרגשתי שהוא מסתיר משהו אבל בחרתי להתעלם מזה כי אולי זה לא כל כך חשוב ״העיקר שאת בסדר״ הוא אמר ונשק לראשי וחייכתי.

•לאחר שבוע|בל חוזרת לבית•
נכנסתי לבית ואביעד ואביאל עלו איתי לחדר ״את צריכה שנביא לך משהו? כל דבר״ אביאל אמר והנדתי בראשי לשלילה ״לא תודה אני רק רוצה לנוח״ אמרתי והוא הנהן ״טוב אם את צריכה משהו אנחנו פה״ אביעד אמר והם יצאו מהחדר ואני התיישבתי על המיטה שלי הגבר מאותו היום בבית חולים לא יוצא לי מהראש אם אני מכירה אותו אמורים להיות לנו תמונות משותפות או שיחות לקחתי את הטלפון והתחלתי לחפש קודם כל נכנסתי לגלריה שלי כל התמונות היו שלי של אביאל ושל אביעד חוץ מכמה תמונות שלי ושל מאור אבל תמונה אחת תפסה את צומת ליבי תמונה של גבר ישן פה במיטה שלי זה לא מאור וזה בטח לא אביאל או אביעד הקרבתי את התמונה אבל לא יכולתי לדעת מי זה מכיון שראו רק את הגב .
נכנסתי לווצאפ וחיפשתי מישהו בשם לאונרדו אבל גם זה לא הופיע אז התחלתי לחפש בצ׳אטים אולי שמרתי אותו בשם אחר לא ראיתי שום דבר שמזכיר את השם לאונרדו אבל אז היה צ׳אט אחד והתמונת פרופיל הייתה של הגבר הזה שמרתי אותו בתור m.m.b😍 מה הפירוש של זה? נכנסתי לצ׳אט ואז ראיתי ששלחתי לו את התמונה מהגלריה ומתחת היה רשום ׳למקרה שתהית איך אתה נראה כשאתה ישן׳ למה הוא ישן פה? ועליתי ללמעלה עד ההודעה הראשונה שאני התחלתי אותה
׳מה קורה??׳
-
׳בסדר׳
-
׳אתה כועס עליי?׳
-
׳לא,המסאז׳ היה טוב?׳

ואז היה רשום שדיברנו בשיחת טלפון על איזה מסאז׳ הוא דיבר? המשכתי לקרוא את ההודעות אבל לא היו הרבה חוץ מכמה של
׳לילה טוב מי אמור׳
או
׳אני מחכה לך בחוץ׳
וכל השאר זה שיחות טלפון
הוא קרא לי נסיכה ומי אמור היינו ביחד? זה לא הגיוני הרי אני עם מאור הוא החבר הראשון שלי ויש לי טבעת ממנו אני לא מבינה מי זה הלוואי והייתי זוכרת.החלטתי לשלוח לו הודעה
׳היי:)׳
שלחתי ולא עברה יותר מדקה והוא ענה
׳נסיכה!את זוכרת אותי?׳
ושוב השמות חיבה האלה
׳לא..אבל אפשר שניפגש אולי ותסביר לי מה היית בשבילי?׳
שלחתי מקווה שהוא יגיד כן
׳זה לא משנה מה הייתי בשבילך..כנראה יותר טוב שלא תזכרי..ולמרות שאני רוצה אני לא יכול להיפגש איתך נסיכה.חזרתי לאיטליה.לתמיד.׳
הוא שלח והסתכלתי מבולבלת על הטלפון
חזר לאיטליה?הוא לא גר פה? אם לא אז מה הוא עשה פה? ומה זה אומר כנראה יותר טוב שלא תיזכרי? ומה שהוא אמר לי כשהתעוררתי בבית חולים ׳ אני לא עוזב אותך שוב אני הבטחתי׳ היו לי כל כך הרבה שאלות אבל לא היו לי תשובות וגם הייתי כל כך עייפה.
הנחתי את הטלפון על השידה ונרדמתי.
*לאונרדו*
היא עדיין לא זוכרת אותי אני לא מבין איך.אהבנו אחד את השני . טוב אני עדיין אוהב אותה . בפעם הראשונה בחיים שלי אני התאהבתי והנה הלב שלי נשבר רק שזאת פעם שניה..

Not from hereWhere stories live. Discover now