״ליאוווו״ אילור אמרה בהתרגשות ורצה אל לאונרדו שהרים אותה באוויר גורם לה לצחוק ״היי לילי״ הוא אמר ״היי בלי״ אילור אמרה וחיבקה אותי ״אני מתחילה לחשוב שאת אוהבת אותו יותר ממני״ אמרתי לה ״א...כאלו...״ היא אמרה והרמתי גבות בהלם ״סליחה? נעלבתי״ אמרתי ועשיתי כאלו נעלבתי ובאתי ללכת אבל היא החזיקה בידי ״טוב טוב אותך אני אוהבת יותר״ היא אמרה קורצת לליאו כאלו אני לא שמה לב ושלושתינו צחקנו ״אני צריכה ללכת לחלק את המתנות לקטנטנים״ אמרתי והם היו עסוקים בשיחה שלהם חייכתי לעצמי ויצאתי לחלק לקטנים את המתנות שאני וליאו קנינו להם.
״זה יהרוג אותך!״ ״אבל אני רוצה!״ ״לא אני לא מסכים״ ״אבל למה?!אתה יודע כמה זמן עבר מאז שהייתי שם?״ שמעתי את לאונרדו ואילור צועקים אחד על השני מהחדר הסמוך ״קטנטנים אני עוד שניה באה טוב?״ אמרתי בשאלה והם הנהנו ואני הלכתי אל החדר של אילור ״מה קורה פה?״ שאלתי מסתכלת על לאונרדו אילור והרופא ״אילור רוצה שניקח אותה לים״ לאונרדו אמר והסתכלתי על אילור ״בבקשה! במילא אין לי הרבה זמן״ היא אמרה בתחינה ״אל תגידי את זה!״ לאונרדו אמר בעצבים והסתכלתי על הרופא ״את יכולה שניה לבוא איתי?״ הוא שאל אותי ויצאנו מהחדר ״דוקטור אל תגיד לי שאתה מסכים לה לצאת שתינו יודעים שזה לא טוב לה״ אמרתי ״ושתינו יודעים שאין לה הרבה זמן״ הוא אמר ולא רציתי להקשיב למה שהוא אומר ״לא נכון״ אמרתי לא רוצה להאמין לו ״בל היא רוצה לצאת לים תתנו לה״ הוא אמר ״דוקטור..״ אמרתי והוא הניד בראשו לשלילה ״בל. את מכירה אותה מספיק זמן ואת יודעת שלא נשאר לה הרבה״ הוא אמר והסתכלתי על אילור שהתחילה להחוויר יותר ויותר וניהיה יותר חלשה ״תוציאי אותה״ הוא אמר וחזרנו אל אילור ולאונרדו שעדיין התווכחו בינהם.״זה ממש יפה״ אילור אמרה כשישבנו מול הים ולאונרדו היה שקוע במחשבות ״כן..״ אמרתי ״מה אתה חושב לאונרדו?״ היא שאלה אותו והוא הסתכל עליה ״כן זה יפה״ הוא אמר בחיוך קטן ״תודה שלקחתם אותי״ היא אמרה וחייכתי ״הכל בשבילך״ לאונרדו אמר וככה בילינו את המשך היום מדברים וצוחקים ועושים מלא תמונות כדי שאילור תשים באלבום שליאו קנה לה.
•סוף פלאשבק•
״היא...לא.״ אמרתי מסרבת להאמין למה שאני שומעת ״אני מצטער בל אני חשבתי שכבר סיפרו לכם״ הרופא של אילור אמר והרגשתי את הדמעות יורדות על פניי ״אני מצטער״ הוא אמר והלך משאיר אותי לבד ״הוא אמר לך איפה היא?״ לאונרדו שאל כשהתקרב אליי והרמתי את מבטי אליו ״למה את בוכה? קרה מש...״ הוא התחיל לשאול אבל נעצר והסתכל על הרופא שהלך ״בל?״ הוא שאל ולא יכולתי לדבר ״לא.״ הוא אמר גם הוא מסרב להאמין ״היא לא זה לא יכול להיות אנחנו קנינו לה שמלה היינו אמורים להביא לה את זה היום ״ הוא אמר והסתכלתי עליו בלי להגיד כלום יודעת שהוא נקשר אליה כאלו הייתה אחותו הקטנה ״ליאו..״ אמרתי בקול חלש רואה שהוא מחזיק את הדמעות שלו בפנים כי היינו מול מלא אנשים ולאונרדו סמית׳ הוא לא אחד כזה שבוכה או מרגיש משהו בכלל .
-
הוא נכנס לבית וטרק את הדלת עולה לחדר שלו מהר ואני אחריו ״ליאו..״ התחלתי להגיד ״זה לא הגיע לה! היא הייתה אמורה לחיות היא הייתה אמורה להתחתן אני אמרתי לה שיהיה לה בעל שיאהב אותה אני .. לא זה לא הגיע לה״ הוא אמר עצבני והעביר את ידו על שיערו כמו שהוא תמיד עושה כשהוא עצבני ״אני יודעת תאמין לי שאני יודעת״ אמרתי ״למה?״ הוא שאל והנשכב על המיטה נותן לדמעה לחמוק מעיניו נשכבתי לידו והוא הצמיד אותי אליו מניח את ראשו עליי וליטפתי את שיערו השחור ״אני שונא את החיים האלה אני שונא כל דבר בהם״ הוא אמר בשקט ״גם אותי?״ שאלתי והוא הרים את מבטו אליי ״את הדבר היחיד שאני אוהב והדבר היחיד שהחזיר אותי להיות נורמלי״ הוא אמר וחייכתי חיוך קטן ״אתה זוכר את היום הזה ששיחקנו מונופול?״ שאלתי רואה חיוך קטן על פניו ״אילור התחרפנה כששמה לב שרימיתי״ הוא אמר גורם לי לצחוק ״אני עוד שומעת את הקול שלה צועק עלייך שתחזיר לה את הכסף״ אמרתי והוא גם צחק ״זה בכלל היה הכסף שלי היא רק רצתה אותו כי החליטה שזה לא בסדר שאני אהיה בכלא ויהיה לי כסף״ הוא אמר ״והיא התעקשה לקחת אותו ממך ואמרה שהיא תחזיר לך אותו בסיבוב הבא״ אמרתי בחיוך והוא חייך גם ״היא הייתה כמו אחותי הקטנה״ הוא אמר ״כן..לפחות אנחנו יודעים שכנראה יותר טוב לה שם״ אמרתי והוא הנהן ״אני אתגעגע אליה״ הוא אמר ״גם אני.״ אמרתי ושתינו שתקנו .
לאחר עשרים דקות שמתי לב שלאונרדו נרדם אז הקמתי אותו ממני בזהירות וירדתי ללמטה כדי לשתות מים ״בכית״ שמעתי את קולו של לאונרדו מאחורי אבל זה לא היה ליאו זה היה אלסנדרו הם אפילו נשמעים אותו הדבר. ״כן וזה לא עניינך״ אמרתי והתיישבתי על הספה בסלון והוא לידי ״למה?״ הוא שאל ״כמו שאמרתי זה לא עניינך ואני לא מעוניינת לדבר איתך או לראות אותך״ אמרתי ״אז חבל כי גם אני גר פה מה שאומר שתצטרכי לראות אותי הרבה כל עוד את פה ולא בבית שלך״ הוא אמר ״אני הייתי רוצה שלא תיהיה פה״ אמרתי
•אלסנדרו•
״גם אני רוצה כל מיני דברים אבל אני לא בדיוק מקבל אותם״ אמרתי ״כן?כמו מה?״ בל שאלה בזלזול ״אותך״ מילמלתי ״מה?״ היא שאלה מכיוון שלא שמעה מה שאמרתי ״לא עניינך״ אמרתי מחקה אותה והיא גילגלה עיניים התקשרו אליה והיא ענתה מהר לטלפון שמה על רמקול והלכה למטבח להביא לה משהו ״ביייביייי״ שמעתי קול של גבר אומר מהטלפון וגורם לה לצחוק הם דיברו אבל לא הבנתי מילה מכיוון שזה היה בעברית .. אני צריך ללמוד עברית כמו לאונרדו חשבתי לעצמי ובדיוק בל חזרה היא אמרה משהו בחיוך ואז אמרה בייב לפני שניתקה ״חשבתי שאת עם לאונרדו״ אמרתי ״אני כן״ היא אמרה ״אז מה זה היה?״ שאלתי ״מה זה היה מה?״ היא שאלה ״ה-בייבי הזה״ אמרתי ״לא עניינך תפסיק להדחף״ היא אמרה ״הוא יודע שאת מדברת עם עוד גברים?״ שאלתי גורם לה לצחוק וללכת לכיוון המדרגות ״אני לא בוגדת בו אם זה מה שאתה רוצה לדעת וכן הוא יודע על זה שאני קוראת לעוד גבר בייב״ היא אמרה והייתי מבולבל אם הוא יודע למה הוא מסכים לזה ? זה לא מתאים לו ״ועל התמונה שלך באינסטגרם מתנשקת עם איזה גבר״ אמרתי ״אם זה באינסטגרם זה אומר שהוא ראה ואם הוא ראה ולא מחק לי אותה אז זה אומר שהוא בסדר עם זה מה שאומר שאתה צריך להפסיק לנסות להתערב בחיים של אנשים שלא רוצים קשר איתך״ היא אמרה ושתקתי יודע שאין לי מה להגיד על זה ״יופי״ היא אמרה ועלתה בחזרה לחדר של לאונרדו.
YOU ARE READING
Not from here
Romance-גמור- כולם ידעו מי הוא ולמה הוא פה , כולם חוץ ממנה. היא לא הכירה אותו כלל ולא שמעה עליו מעולם לעומת זאת כולם שמעו עליו מיליוני סיפורים וכולם פחדו ממנו ומהמעשים שלו הם אפילו פחדו להסתכל על העיניים השחורות שלו. מה יקרה כשהיא תיתקל בו במקרה במועדון...