24-

3.3K 121 13
                                    


*לאונרדו*
חניתי את האוטו ויצאתי ממנו מתקדם לכיוון הבית ״למה הדלת פתוחה?״ שאלתי את עצמי והתקדמתי מהר יותר,״בל חזר..״ אבל השקית נפלה מידי כשראיתי אותה שוכבת בתוך שלולית דם של עצמה ועיניים עצומות
״לא!לא!״ צעקתי והתיישבתי על בירכיי לידה ״בל!קומי!״ צרחתי והתחלתי לעשות לה החייאה ״לא את לא מתה לי בל אני לא מסכים לך!״ צרחתי ועשיתי לה הנשמה ״נו!!אני לא מאבד אותך בל! אני לא מאבד גם אותך״ אמרתי והרמתי אותה כמו כלה ורצתי מהר לאוטו.
נכנסתי לבית חולים כשכל הידיים שלי וכולי מכוסה בדם ״תעזרו לי!!!״ צרחתי וכולם הסתכלו עליי ולאחר שניה שמו אותה על אלונקה ולקחו אותה ממני ״לא! אני רוצה לראות מה קרה לה מה אתם עושים לה!״ צעקתי אבל שתי רופאים החזיקו אותי ״תעזבו אותי לפני שאחד ממכם מקבל כדור בראש!!״ צרחתי ולא לקח להם הרבה זמן עד שהם זיהו אותי ועזבו את ידיי ״אדון לאונרדו אני צריכה שתסביר לי מה קרה״ אחת הרופאות באה ושאלה אותה ״את חושבת שאם הייתי יודע מה קרה הייתי בא לפה ? לא ! אני פאקינג הייתי שולח אותה באמבולנס והולך לחורר את הגוף של מי שעשה את זה בכדורים״ אמרתי עצבני והיא נבהלה ״אני כבר באה...״ היא אמרה בשקט והלכה וישר התקשרתי לאליסון ״ליאו ילד שלי איפה אתה כולם מתחרפנים״ היא אמרה דואגת ואני לא הצלחתי לנשום ״אליסון״ אמרתי וקול בהלה נשמע מהקו השני ״ליאו?מה קרה?״ היא שאלה דואגת ״אליסון ירו בה״ אמרתי ״במי??!״ היא שאלה דואגת עוד יותר אבל אז היא שתקה וכנראה הבינה ״אתה בישראל ילד? מי ירה בה?״ היא שאלה ״אני לא יודע אליסון אני לא מצליח לנשום או לחשוב בצורה הגיונית אליסון אני לא רוצה לאבד גם אותה אני לא יכול לאבד אותה אליסון אני אוהב אותה״ אמרתי  ״לאונרדו!!״ צעקו והרמתי את ראשי רואה את מאור ״אליסון אני אדבר איתך״ אמרתי וניתקתי ״מה אתה עושה פה?! איפה היא?!״ הוא צרח והחזיק בחולצתי עצבני ״מאור תעיף את הידיים שלך ממני״ אמרתי והוא דחף אותי ״מה עשית לה?!כל הבית דם מה עשית לה?!״ הוא צרח ודחפתי אותו בחזרה ״תרגע!!נראה לך שהייתי עושה לה משהו?! חוץ מזה מה אכפת לך״ שאלתי ״היא האישה שלי!!ברור שאכפת לי!!״ הוא צרח ומלא מבטים הופנו אלינו ״היא לא שלך תפסיק להגיד את זה!״ צעקתי עליו ״היא שלי מאותו היום במועדון היא שלי מאז שעזבת אותה  אה ויש עוד משהו שקשה לפספס אבל כנראה שאתה בוחר להתעלם ממנו יש לה יהלום על היד! אז עכשיו לאונרדו בוא תסביר לי של מי היא״ הוא אמר והעצבים שלי התגברו אני לא מצליח לחשוב נתתי לו בוקס ״יש לה מה?!״ שמעתי צעקה ואז אביאל ואביעד התקרבו אלינו ״אני לא יודע איך היא מכירה אותכם או למה אבל אני רוצה הסבר למה שקרה לה עכשיו!״ אביאל צעק עלינו ואני הסברתי לו.
-

הרופא התקדם אלינו וקמנו מהר ״היא בסדר??״ שאלנו כולנו ביחד ״היא בסדר היא התעוררה אבל היא עדיין בהלם המקרה פגע בה קשה וכנראה עורר אצלה טראומה שהיא הדחיקה הרבה זמן תיהיו עדינים..״ הוא אמר ״תודה דוקטור״ אביעד אמר והוא ואביאל נכנסו ראשונים ״איזה טראומה?מה קרה לה?״ מאור שאל ״ היא לא סיפרה לך?״ חשבתי לעצמי אבל כנראה שאמרתי את זה בקול ״לא סיפרה לי מה?״ הוא שאל ״כלום״ אמרתי ״לאונרדו דבר״ הוא ציווה ״אם היא לא סיפרה לך אז אני לא חושב שאני אמור לספר לך״ אמרתי ונכנסתי לחדר שלה ״אני יכול?״ שאלתי ואביאל ואביעד הסתכלו עליי קצת חוששים ואז יצאו מהחדר ״נסיכה שלי את בסדר״ אמרתי והתיישבתי לידה מנשק את ידה ״אני חשבתי שאיבדתי אותך אני לא יודע מה הייתי עושה אם לא היית קמה עכשיו״ אמרתי ״כן..רק מי אתה?״ היא שאלה והלב שלי הפסיק לפעום.

Not from hereWhere stories live. Discover now