35-

3K 114 6
                                    

היושש לפני שתתחילו לקרוא את הפרק אני באמת אשמח אם תגיבו יותר על הפרקים ככה אני יוכל לדעת אם אתן אוהבות אותו ואם יש דברים שמפריעים לכן🙃
——————————————————

•לאונרדו•
התעוררתי והיה שקט בבית ירדתי ללמטה רואה את הדם שלי על הרצפה לא היה אף אחד בבית ועל האי במטבח היה פתק שמתיאו כתב ׳בוקר טוב..יצאנו לטיסה לא רצינו להפריע לך לישון וגם בל עדיין קצת מפחדת..תתקשר למנקה שתנקה את הדם שלך מהרצפה ולך לרופא שיעשה לך תפרים ביד.
מתיאו.׳
פאק. לגמרי שכחתי שבל טסה היום לישראל ״שיט!!״ צעקתי ונתתי אגרוף לקיר שהיה הכי קרוב אליי היא הלכה בלי להגיד לי שלום.״ברור שהיא תלך בלי להגיד לך מפגר אתה מפחיד אותה!״ צעקתי על עצמי והעברתי את ידי על שיערי מוציא את הטלפון מתקשר למנקה שתבוא.
•בל•
״כאן הבית שלך?״ מתיאו שאל והסתכל על הבית הפשוט שגרנו בו ״אומנם זה לא כמו הארמון שלכם אבל זה גם משהו״ אמרתי בחיוך קטן ונכנסנו לבית ״אני בבית!!״ צעקתי ולאחר פחות משניה אביעד,עמית וליילה רצו אליי וחיבקו אותי ״חזרת!!!״ ליילה צעקה בהתרגשות ״ יפהה שלייי״  אביעד אמר בחיוך גדול מרים אותי באוויר גורם לי לצחוק ״אויייי איך שהתגעגעתי״ עמית אמר וחיבק אותי ״אין לי אוויר״ אמרתי כשעמית חנק אותי בחיבוק דוב שלו והוא צחק משחרר אותי ״איפה הטמבל?״ שאלתי ״למי את קוראת טמבל חתיכת מכוערת״ אביאל אמר כשעמד ליד המדרגות וחייכתי את החיוך הכי גדול שלי ״אביאלללל״ צרחתי בהתרגשות ורצתי אליו הוא הרים אותי באוויר וליפפתי את רגליי סביב מותניו ״נסיכה קטנה שליי״ הוא אמר וחיבקתי אותו לא מוכנה לעזוב ״התגעגעתי אלייך״ אמרתי עם דמעות בעיניים הוא היה חסר לי כל כך ״גם אני אלייך קטנה״ הוא אמר מניח נשיקות קטנות על כל הפנים שלי גורם לי לצחוק ״אה בל..״ שמעתי את קולו של מתיאו אומר וירדתי מאביאל ״מי זה?״ כולם שאלו והסתכלו על מתיאו ונעמדתי לידו ״מתיאו אלה אחים שלי אביאל , אביעד ועמית וזאת החברה הכי טובה שלי ליילה״ אמרתי באנגלית מציגה לו את כולם ״היי אני מתיאו״ הוא אמר והם הסתכלו עלינו מוזר ״היי״ הם אמרו ״בל מי זה?״ אביאל שאל ״הוא חבר ממש טוב שלי והוא הולך להישאר פה כמה זמן אה והוא לא יודע עברית אז תשתדלו לדבר כמה שיותר באנגלית כדי שהוא ירגיש חלק מאיתנו״ אמרתי ״אתם כולכם גרים באותו הבית?״ מתיאו שאל ״כן״ כולנו אמרנו ביחד ״מגניב״ מתיאו אמר בחיוך והטלפון שלי צלצל זה היה לאונרדו מתיאו הסתכל על המסך וראה שלא בא לי לענות ״את רוצה שאני אענה לו או שאת מעדיפה לא לדבר איתו בכלל?״ מתיאו שאל וכולם הסתכלו עלינו ״אני מעדיפה לא לענות עכשיו״ אמרתי ״לא לענות למי?״ אביאל שאל ״סתם משהו לא חשוב״ אמרתי ״אני לא מאמינה שאת באמת פההה״ ליילה אמרה וחיבקה אותי גורמת לי לצחוק.
״בואו נלך לים!!״ ליילה הציעה ״כן אני אוהב את הים״ מתיאו אמר ״יופי אז לכו להתארגן״ עמית אמר והלכנו לחדרים ״הבאתי בגדים אבל לא בגד ים אחד הבנים יסכים להביא לי?״ מתיאו שאל ״ברור״ אמרתי והלכתי לאביאל ״אני לוקחת לך בגד בשביל מתיאו״ אמרתי ולקחתי את הבגד ים השחור שלו ״איך הכרת אותו?״ אביאל שאל לפני שיצאתי מהחדר ״מה זה משנה״ אמרתי והלכתי בחזרה לחדר שלי ״הנה תלבש״ אמרתי והבאתי למתיאו את הבגד ים של אביאל ״תודה״ הוא אמר וחייכתי ״איזה בגד ים אתה חושב שיותר יפה לי?״ שאלתי ״השחור״ מתיאו אמר ונכנסתי לשירותים כדי להתלבש.

״ מתיאווו תפסיקק״ אני וליילה צרחנו צוחקות  כשהוא לא הפסיק להשפריץ עלינו מים בזמן שאנחנו מצטלמות והבנים צחקו עלינו מצטרפים אליו.
•לאונרדו•
ניסיתי להתקשר לבל כמה פעמים והיא לא ענתה מה שמוזר זה שגם מתיאו לא ענה
קיבלתי הודעה ממריה
-תהנו בים-
היא שלחה והייתי מבולבל
-ים?-
שלחתי בחזרה
-אתה לא בים? פשוט ראיתי את מה שמתיאו העלה אז חשבתי שאתם בים..-
היא שלחה ונכנסתי ישר לאינסטגרם נכנס לסטורי של מתיאו

הוא העלה את התמונה הזאת של בל ורשם ‏*my crazy 😜* טוב שלו היא לא אבל אהבתי את התמונה הזאת אז צילמתי מסך ואז ראיתי שבל העלתה תמונות שלה ושל מתיאו ועוד אחת שלה לבד קצת התעצבנתי מהתמונה בגלל שהיא הייתה חשופה אבל אז זה הודיעה לי שהיא תייגה אותי בתמונה...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוא העלה את התמונה הזאת של בל ורשם
‏*my crazy 😜* טוב שלו היא לא אבל אהבתי את התמונה הזאת אז צילמתי מסך ואז ראיתי שבל העלתה תמונות שלה ושל מתיאו ועוד אחת שלה לבד קצת התעצבנתי מהתמונה בגלל שהיא הייתה חשופה אבל אז זה הודיעה לי שהיא תייגה אותי בתמונה לחצתי על התמונה רואה שהיא תייגה אותי בקטן על הישבן שלה מה שגרם לי לצחוק אלוהים היא משוגעת
•בל•
״בל! מתקשרים אלייך״ מתיאו צעק לי ויצאתי מהמים הולכת אליו ״מי?״ שאלתי ״בעלך״ הוא אמר מביא לי את הטלפון והולך למים כי הבנים קראו לו ״הלו?״ שאלתי שומעת את הצחוק היפה שלו ״אז ראית את התמונה?״ שאלתי ״ראיתי״ הוא אמר וחייכתי חיוך קטן ״לא ידעתי מה להגיד לך אחרי אתמול ורציתי להגיד שאני לא כועסת או משהו פשוט קצת פחדתי באותו הרגע״ אמרתי ״בל אני מצטער על אתמול את לא מבינה כמה אני שונא את עצמי כי גרמתי לך לפחד אני אוהב אותך אני נשבע שלא התכוונתי ואני יודע שניסית לעזור פשוט הייתי עצבני ואני לא טוב במילים כשאני כועס ו..״ הוא אמר מהר גורם לי לצחוק ולקטוע אותו ״ליאו זה בסדר״ אמרתי ״את בטוחה?״ הוא שאל ״בטוחה. מה עם היד שלך?״ שאלתי דואגת ״בסדר עשו לי תפרים״ הוא אמר
״מה קרה אתמול?״ שאלתי והוא שתק לרגע ״אתה..?״ שאלתי לא מסוגלת לשאול לגמרי אם הוא הרג מישהו ״כן..״ הוא אמר בשקט
״כואב?״ שאלתי מעבירה נושא ״היד או הלב?״ הוא שאל והייתי מבולבלת ״הלב?״ שאלתי לא מבינה ״הוא כואב כשאת לא לידי״ הוא אמר ואני בטוחה שהפנים שלי הפכו לאדומות כרגע ״ליאו!״ אמרתי והוא צחק ״אני מתגעגע״ הוא אמר ״אני בסך הכל לא איתך יום אחד״ אמרתי ״עדיין אני מתגעגע״ הוא אמר ״גם אני״ אמרתי ״בלל! בואי!״ ליילה צעקה לי ״טוב אני חייבת ללכת אוהבת אותך״ אמרתי ״גם אני אותך אישתי״ הוא אמר גורם לי לחיוך שלי להישאר על פניי גם אחרי שניתקתי.

Not from hereWhere stories live. Discover now