הפרק הזה קצת קצר מידי אבל מקווה שתהנו
———————————————————•לאחר שבוע•
לאונרדו לא ענה לי לטלפונים אז החלטתי ללכת אליו. נכנסתי לבית לאחר שאמרתי שלום לשומרים והם אמרו בחזרה ״ליאו!״ אמרתי בקול והוא ירד מהקומה למעלה ״היי״ אמרתי בחיוך והתקדמתי אליו הוא הסתכל עליי מבולבל ולא הבנתי למה ״לא ענית לי לטלפון דאגתי״ אמרתי ונישקתי אותו מה שגרם לו לזוז אחורה ולי להיות מבולבלת ״ליאו מה יש לך?״ שאלתי ״ליאו?״ הוא שאל ואז צחק ״אוי ילדה אני לא יודע למה נישקת אותי או למה את פה בכלל אבל אני חושבת שכדאי שתצאי״ הוא אמר באנגלית והייתי לגמרי מבולבלת ״מה?אוקיי..?״ אמרתי ובאתי לצאת אבל בדיוק נכנסו לבית והייתי עוד יותר מבולבלת ״בל מה את עושה פה?״ הוא שאל ״אתה לא היית פה כרגע?״ שאלתי והסתובבתי מצביעה על ליא... ״מה לעזאזל קורה פה?״ שאלתי בהלם ״אני רואה פאקינג שתי לאונרדו״
אמרתי לעצמי והסתכלתי על לאונרדו שכרגע נכנס לבית הפנים שלו היו מפחידות הוא היה עצבני ״תעוף לי מהבית!״ הוא צעק על לאונרדו השני ״תרגע לאונרדו״ הוא אמר ובאמת שהייתי מבולבלת ״אלסנדרו תצא לי מהבית!״ לאונרדו צרח יותר חזק אלסנדרו אז ככה קוראים לו הם גם נראים שכפול אחד של השני וגם יש להם שמות דומים מה זה ״זאת הבחורה שלך לאונרדו?״ אלסנדרו שאל ולאונרדו שתק ״כדאי שתשמור עליה למה היא באה משום מקום ונישקה אותי״ הוא הוסיף ולאונרדו הסתכל עליי ״אני נשבעת חשבתי שזה אתה! אתם נראים בדיוק אותו הדבר״ אמרתי כדי להגן על עצמי ולאונרדו החזיק בידי מצמיד אותי אליו ״אתה יודע לא חשבתי שתלך דווקא על ישראלית אבל בסדר״ אלסנדרו אמר ולאונרדו התחיל לצעוק עליו באיטלקית מה שגם לריב ולא הבנתי מילה ממנו לאחר 10 דקות מתיאו נכנס לבית והוא היה בהלם לאחר שניה ההלם התחלף בשנאה וכעס ״חתיכת ...״ הוא התחיל להגיד והתקדם אל אלסנדרו באיום והחזקתי בידו כי ידעתי שאם הוא יתחיל להרביץ לו הוא לא יפסיק ״אווו רגע... היא הבחורה של לאונרדו או של מתיאו? ודרך אגב מתיאו כמה שגדלת לא ראית אותך מאז שהיית בן...7 אז?״ אלסנדרו אמר בשאלה ולאונרדו לא התאפק הוא נתן לא אגרוף והפיל אותו על הרצפה ממשיך להרביץ לו ״תעשה משהו!״ צעקתי על מתיאו שעמד בלי לעשות כלום ״לא״ מתיאו אמר באדישות ״לאונרדו!״ צעקתי עליו כשראיתי את פניו של אלסנדרו מוכתמות בדם ״דיי ליאו בבקשה תפסיק״ אמרתי והחזקתי בידו מה שגרם לו להפסיק ״״בל זוזי זה מגיע לו!״ לאונרדו צעק ״אני לא יודעת מה קרה בינכם אבל הוא התאום שלך!״ צעקתי ולאונרדו הסתכל עליי ״כבר לא״ הוא אמר בעצבים ויצא מהבית טורק את הדלת מתיאו אמר משהו באיטלקית ויצא גם הוא מהבית בטריקת דלת ״ תודה״ אלסנדרו אמר והסתכלתי עליו עצבנית ״מה עשית להם?!״ צעקתי עליו והוא צחק ״אל תצעקי עליי אני לא חבר שלך״ הוא אמר לועג ללאונרדו ״נכון הוא הרבה יותר טוב ממך״ אמרתי ואלסנדרו הצמיד אותי לקיר בעצבים ״את לא תדברי אליי איך שאת רוצה הבנת?!״ הוא צעק חושב שזה יפחיד אותי אבל זה לא. הפסקתי להיות היא מאותו היום שלאונרדו העלה לי את הביטחון אני בטוחה שאולי יהיו מיקרים שהיא תחזור אבל לא עכשיו. ״תזוז ממני״ אמרתי והוא צחק ״ומה אם לא בא לי?״ הוא שאל נצמד יותר גורם לי להיגעל ״תזוז.״ אמרתי שוב גורמת לו לצחוק שוב לא יכולתי לסבול את זה יותר נתתי לו בעיטה גורמת לו להתקפל הוא הסתכל עליי בעצבים והפיל אותי לרצפה נעמד מעליי ניסיתי לקום אבל הוא דרך לי על הרגל לא יכולתי לזוז בכלל אז הוצאתי את האקדח שלי מכוונת אליו הוא היה טיפה מופתע אבל לאחר פחות משניה התעשת על עצמו וחזר להיות עצבני הסתכלתי על עיניו וראיתי את ליאו שלי כל כך כעסתי עליו אבל לא יכולתי לעשות כלום בגלל שהדבר היחיד שראיתי היה ליאו הכנסתי את האקדח למקום שלו ואלסנדרו הזיז את רגלו מרגלי ״יכולת לירות למה לא עשית את זה?״ הוא שאל כשקמתי מהרצפה לא עניתי ובאתי לצאת אבל הוא החזיק את ידי ״בגללו?״ הוא שאל מתכוון ללאונרדו ״אני יודע שאנחנו דומים בכל זאת הוא התאום שלי אבל זה לא היה אמור לעצור אותך״ הוא אמר וגילגלתי את עיניי מנסה ללכת אבל האחיזה שלו בי התחזקה ״את באמת אוהבת אותו?״ הוא שאל ״כן״ אמרתי ״למה? זה לא מגיע לו״ הוא אמר וצחקתי ״מאיפה אתה יודע מה מגיע לו ומה לא?״ שאלתי ״כי אני מכיר אותו״ הוא אמר ״אתה לא״ אמרתי ״הוא כמוני אני מכיר אותו טוב מידי״ אלסנדרו אמר ״הוא לא כמוך! אני לא יודעת מה עשית שהכעיס אותם כל כך אבל אני נשבעת לך שאם תתקרב אליהם שוב אני לא אחשוב יותר מידי וירה בך״ אמרתי ויצאתי מהבית משאירה אותו לבד.
YOU ARE READING
Not from here
Romance-גמור- כולם ידעו מי הוא ולמה הוא פה , כולם חוץ ממנה. היא לא הכירה אותו כלל ולא שמעה עליו מעולם לעומת זאת כולם שמעו עליו מיליוני סיפורים וכולם פחדו ממנו ומהמעשים שלו הם אפילו פחדו להסתכל על העיניים השחורות שלו. מה יקרה כשהיא תיתקל בו במקרה במועדון...