הפרק קצר מאוד כי אני ממש מתלבטת אם להמשיך אותו עכשיו או להשאיר אתכם במתח..מה אתם אומרים?
ו-talsaidof נתת לי חומר למחשבה אבל בינתיים לא הורגים אף אחד 🥲
———————————————————השעה חמש בבוקר ואנחנו מתארגנים לטיסה
אני סיימתי להתארגן אבל מאור מתלבש עכשיו . פתחתי את הטלפון ועברתי על כל מיני תמונות שהיו לי בו אבל נעצרתי על אחת תמונה של לאונרדו ישן על המיטה שליצילמתי אותה ביום ששכחתי שהוא בחדר שלי והוא לא יצא ממנו כל היום חיוך עלה על פניי פתחת את הווצאפ ושלחתי לו את התמונה ולאחר מכן שלחתי
׳למקרה שתהית איך אתה נראה כשאתה ישן׳
״סיימתי״ מאור אמר וכיביתי את הטלפון ״אני כועסת עלייך״ אמרתי והוא הסתכל עליי מבולבל ״למה?״ הוא שאל והצבעתי על הסימן שיש לי על הצוואר והוא צחק ״אם תמשיכי לכעוס אני יעשה לך עוד אחד כזה תיזהרי״ הוא אמר וגילגלתי עיניים ״חצוף״ אמרתי הוא הרים אותי על כתפו כך שפני מופנות לגבו ״מאורררר״ צעקתי והוא צחק ואז התקשרו אליי ״מי זה?״ שאלתי את מאור מכיוון שהטלפון היה על המיטה "m.m.b😍" הוא אמר וליבי נעצר שיט זה - my mafia boss .. לאונרדו . ירדתי מהר מכתפו של מאור ולקחתי את הטלפון מידיו ״מי זה שאת ככה לחוצה?״ הוא שאל ״אני שניה באה״ אמרתי ויצאתי למרפסת סוגרת אחריי את הדלת ״מה אתה עושה ער בשעה כזאת??״ שאלתי אותו המומה ״את זאת ששלחת הודעה קודם מה את עושה ערה בשעה כזאת״ הוא שאל ״חיים שלי למה את כל כך לחוצה שאני לא אראה עם מי את מדברת ??״ מאור שאל מהחדר ולאונרדו צחק ״מה מצחיק בדיוק?״ שאלתי ״למה את לחוצה שהוא לא יראה עם מי את מדברת?״ הוא שאל את אותה השאלה של מאור ״גם כי זה לא מכבד שאני מדברת עם האקס שלי בזמן שאני תפוסה וגם כי הוא ראה איך שמרתי אותך בטלפון ולא רציתי ליצור אי נעימות״ אמרתי ״איך שמרת אותי בטלפון?״ הוא שאל ״אתה שואל יותר מידי שאלות״ אמרתי ״ואני לא מקבל הרבה תשובות למה את ערה בשעה כזאת״ הוא שאל שוב ״כי אני חוזרת לאילת״ עניתי ״לא את לא״ הוא אמר מהר ״לאונרדו כבר דיברנו על זה..״ אמרתי ״אני שונא שאת קוראת לי ככה״ הוא אמר ״טוב ליאו״ אמרתי ״תודה.ובל אל תחזרי בבקשה תישארי עוד טיפה עוד יום אחד אני רוצה יום אחד איתך אפילו שעה אחת רק כדי שאוכל לראות אותך לפני שאת טסה״ הוא אמר והמילים שלו גורמות לי לרצות להישאר ולא לעזוב אותו אף פעם ״נו בייב כמה זמן? אנחנו מאחרים״ מאור אמר ונכנס למרפסת ״טוב אביאל אני אדבר איתך אני צריכה לנתק אני אוהבת אותך״ אמרתי וכשאמרתי ׳אני אוהבת אותך׳ התכוונתי ללאונרדו ״גם אני אוהב אותך מי אמור״ לאונרדו אמר גורם לי לחייך מזה שהוא הבין ניתקתי והסתכלתי על מאור ״נצא?״ שאלתי והוא הסתכל עליי קצת מוזר ״אחרייך אישתי״ הוא אמר ויצאנו.
-
״אני בבית!!״ צעקתי כשנכנסתי לבית שכולו היה חושך ״יש כאן מישהו??״ צעקתי כשאף אחד לא ענה וניסיתי להדליק את האור אבל הוא לא נדלק ״אביא..״ התחלתי להגיד אבל זוג ידיים אחזו במותניי וצרחתי מכיוון שלא יכולתי לראות כלום אבל מי שאחז לי במותניים נישק אותי מהר גורם לי לשתוק.
YOU ARE READING
Not from here
Romance-גמור- כולם ידעו מי הוא ולמה הוא פה , כולם חוץ ממנה. היא לא הכירה אותו כלל ולא שמעה עליו מעולם לעומת זאת כולם שמעו עליו מיליוני סיפורים וכולם פחדו ממנו ומהמעשים שלו הם אפילו פחדו להסתכל על העיניים השחורות שלו. מה יקרה כשהיא תיתקל בו במקרה במועדון...