7-

5.7K 180 27
                                    


הייתי באמצע לעשות לאביעד מסאז׳ ושמענו את הדלת של הבית נפתחת ״זה הסימן שלי לרדת״ אמרתי לעצמי ״בהצלחה בייב״ אביעד אמר בציניות וירדתי ללמטה רואה את אביאל עם מבט מודאג ממש ואז הוא הסתכל עליי ומבטו הפך לעצבני ״ממתי את פה?!״ הוא שאל רציתי לענות לו אבל הוא לא נתן לי ״את נורמלית?! את יודעת מה קרה לי בכלל?! מה את יוצאת באמצע הלילה בלי להגיד לי?! בל מה עובר עלייך? לאן הלכת בכלל? את בחיים לא יצאת מהבית בלעדיי או בלי לשאול אותי אני חשבתי שחטפו אותך ! את רוצה לגרום לי להתקף לב? אני לא מבין אותך!״ הוא צרח ואני שתקתי יודעת שלא משנה מה הוא יגיד זה מגיע לי ״אני מצטערת זה לא יקרה שוב...״ אמרתי ״כדאי לך מאוד שזה לא יקרה איפה היית בכלל?״ הוא שאל ״א...אצל אביתר״ אמרתי את הדבר הראשון שעלה לי לראש ״אה..״ הוא אמר והסתכל עליי בלי להגיד כלום ״אלוהים פחדתי כל כך שקרה לך משהו״ הוא אמר וחיבק אותי חזק..חזק מידי ״תעשי את זה עוד פעם אחת ואני באמת אתחרפן בל ״ הוא אמר והינהנתי ״תלך לנוח אני באמת מצטערת״ אמרתי מתכוונת לזה הוא הנהן ובא לעלות ״איפה אביעד?״ הוא עצר ושאל ״בחדר שלי מחכה שאני אמשיך לעשות לו מסאז׳ בתור פיצוי״ אמרתי ואביאל צחק ״שתי מפגרים״ הוא אמר וצחקתי ושתינו הלכנו לחדרים שלנו ״חשבתי שהוא ישבור לך יד או רגל אבל יצאת בנס״ אביעד אמר וקפצתי עליו ״אחחח שמנה״ הוא אמר ונשכבתי על המיטה והוא עליי שם את הראש שלו על החזה שלי הוצאתי את הטלפון עשיתי תמונה והעלתי אותה לסטורי שלי עם הכיתוב "my man😍"

עשיתי לאביעד נעים בשיער עד שהוא נרדם ואז שלחתי ללאונרדו הודעה-מה קורה??-ולאחר חמש דק׳ הוא ענה*בסדר*הוא כועס עליי?-אתה כועס עליי?- שלחתי*לא,המסאז׳ היה טוב?* הוא שלח ולא הבנתי למה הוא מתכוון -מה?- שלחתי והוא לא ענה לי אז החלטתי להתקשר אליו ולאחר כמה...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עשיתי לאביעד נעים בשיער עד שהוא נרדם ואז שלחתי ללאונרדו הודעה
-מה קורה??-
ולאחר חמש דק׳ הוא ענה
*בסדר*
הוא כועס עליי?
-אתה כועס עליי?- שלחתי
*לא,המסאז׳ היה טוב?*
הוא שלח ולא הבנתי למה הוא מתכוון
-מה?- שלחתי והוא לא ענה לי אז החלטתי להתקשר אליו ולאחר כמה צלצולים הוא ענה
״מה״ שמעתי את קולו אומר ללא סבלנות ״מה עשיתי לך?״ שאלתי ״כלום״ הוא ענה בלי כח ״אז למה אתה מדבר איתי ככה לפני כמה שעות הכל היה טוב״ אמרתי מבולבלת ״ולאיזה מסאז׳ התכוונת?״ שאלתי ״אם יש לך מישהו למה את באה אליי באמצע הלילה ומנשקת אותי ואומרת שחשבת עליי?״ הוא שאל עצבני ולא הבנתי בכלל מה הוא רוצה ״עם מי את מדברת?״ אביעד שאל בקול ישנוני ״עם אף אחד תחזור לישון״ אמרתי בשקט וקמתי מהמיטה מוזיזה אותו מהתנוחה שהוא שכב עליי ״ביייביייי אל תקומי״ הוא אמר בקול ישנוני ותינוקי שגרם לי לחייך חיוך קטן ״אני עוד דקה באה״ אמרתי ויצאתי מהחדר יורדת לסלון ״בייבי?״ שמעתי את קולו הכועס של לאונרדו שיט שכחתי שהוא על הקו ״צאי לבחוץ״ הוא אמר וניתק אין סיכוי שהוא פה...
יצאתי לבחוץ רואה את לאונרדו נישען על המכונית שלו והוא היה עצבני ״מה אתה עושה פה???״ שאלתי והוא הסתכל עליי ״מה הקטע שלך?״ הוא שאל עצבני ״איזה קטע מה יש לך?״ שאלתי ״הקטע שהבוקר נישקתי אותך ואז קפצת על איזה אחד ואחרי שהוא צעק עלייך הוא פשוט הוריד חולצה ואמר שהוא מחכה לך בחדר כדי שתעשי לו מסאז׳ ״ הוא אמר בקול גבוה ״שקט! הם ישמעו אותך״ אמרתי מנסה לגרום לו להנמיך את הקול כדי שאביעד ואביאל לא יתעוררו ״אה אז עכשיו את גם דואגת שהבייבי שלך לא יתעורר״ הוא אמר בקול מזלזל ״מה עובר עליך?״ שאלתי ״עליי? מה עובר עלייך את מנשקת אותי ואז מעלה תמונה עם אותו הבחור וכותבת my man ״ הוא אמר עצבני ״אתה מדבר על אביעד? בגללו כל הסיפור? אם כן אז אתה יכול להרגע כי הוא כמו אח שלי בחיים לא היה או יהיה ביננו משהו ״ אמרתי לו ״אז מה הקטע של המסאז׳ והבייבי הזה״ הוא שאל ״כי ככה אנחנו תמיד היינו ככה אני כבר אמרתי לך הוא כמו אח שלי״ אמרתי לו ״אני בטוח שלאח שלך את לא קוראת בייבי וכל החרא הזה״ הוא אמר ״תאמין לי שכן אני מתנהגת עם אביעד בדיוק כמו שאני מתנהגת עם אחי״ אמרתי לו והוא הסתכל עלי רגוע יותר ״רגע..אתה מקנא?״ שאלתי בחיוך קטן והוא הסתכל עליי בהרמת גבות ״אני? היית מתה״ הוא אמר צוחק והתקרבתי אליו ״מי היה מאמין ראש המאפיה של איטליה מקנא ועוד לי?״ אמרתי מתפלאת והוא גילגל עיניים ״לא קינאתי״ הוא אמר עם מבט אדיש ״כן בטח אז למה באת לפה ?״ שאלתי ״כי רציתי לראות מי מעז לקרוא לך בייבי ולהגיד לך לעשות לו מסאז׳ ״ הוא אמר עצבני שוב וצחקתי ״אז אתה מקנא״ אמרתי והוא הסתכל עליי במבט מזהיר ״מה? פשוט תודה שאתה לאונרדו סמית׳ מקנא לי״ אמרתי ״שתקי כבר״ הוא אמר מחזיק את מותניי מצמיד את גבי אל הרכב שלו ונישק אותי נישקתי אותו בחזרה עד שניזכרתי שאנחנו מחוץ לבית שלי והתנתקתי ממנו במהירות גורמת לו להסתכל עליי במבט שואל ״אנחנו מחוץ לבית שלי וחוץ מזה אני בטוחה שאביעד התעורר לחפש אותי כשראה שאני לא לידו״ אמרתי והוא נאנח ״תשלחי לי הודעה לפני שאת הולכת לישון״ הוא אמר והנהנתי לפני שנכנסתי בחזרה לבית עולה מהר לחדר שלי רואה שאביעד כבר ער ״לקח לך הרבה זמן״ הוא אמר ״תתמודד״ אמרתי ונשכבתי עליו ״את מפריעה״ הוא אמר והסתכל במבט שקוע על הטלוויזיה צחקתי והנחתי את ראשי עליו שוקעת במחשבות על לאונרדו . הוא גורם לי להרגיש טוב והוא הנשיקה הראשונה שלי אבל זה לא נכון לשנינו הוא ראש מאיפה ואני סתם ילדה בלי חברים שלא יודעת כלום מהחיים שלה הוא עוד מעט חוזר לאיטליה ואני נשארת פה ושלא נדבר על זה שאני באמת אמות כשאביאל יגלה שאני בכלל מסתובבת עם לאונרדו אני החלטתי....אני לא אדבר איתו יותר וגם אם אני אתקל בו בטעות אני פשוט אמשיך כאלו אני לא מכירה אותו.

Not from hereWhere stories live. Discover now