44-

2.9K 110 1
                                    

״הולכים להיות כאן מלא אנשים חשובים ומסוכנים בל אל תזוזי ממני או ממתיאו״ ליאו אמר שניה לפני שנכנסנו לאירוע בפריז כן אנחנו בפריז ״מה איתי?אני גם יכול לשמור עליה״ אלסנדרו אמר ולאונרדו חשש טיפה ״בסדר״ הוא אמר מחזיק במותניי ונכנסנו למקום ״אוו כל האחים למשפחת סמית׳ באירוע אחד . דבר כזה לא קרה הרבה זמן״ מישהו שלבוש גם הוא בחליפות כמו כולם פה ניגש אלינו עם חיוך על פניו שהיו עליהן צלקת לכל אורך הצד הימיני של הפנים ״ומי הגברת היפה?״ הוא שאל אותי ״בל סמית׳ ״ אמרתי לוחצת את ידו ולאונרדו חיזק את ידו על מותניי ברכושניות שהייתה מוגזמת ״סמית׳? לא זכור לי שיש לכם אחות״ האיש אמר ״כי אין. זאת אשתי״ לאונרדו אמר והאיש היה המום ״היא..?רגע מה עם מריה?״ הוא שאל ולאונרדו גילגל עיניים ״נפרדנו ממזמן״ ליאו אמר ״אה אז זה בטח קשר טרי״ האיש אמר מסתכל עליי ״דווקא לא..קשר של 4 שנים״ לאונרדו אמר והאיש היה הרבה יותר מופתע ״מזל טוב מיס סמית׳ ״ הוא אמר וחייכתי חיוך קטן והוא הלך ״תשמרי ממנו כמה שיותר מרחק אני חייב ללכת שניה״ לאונרדו לחש לי הולך משאיר אותי עם מתיאו ואלסנדרו ״למה לשמור ממנו מרחק?״ שאלתי אותה והם עמדו כל אחד בצד אחר אוחזים בשתי ידיי ברכושניות בזמן שהלכנו ״הוא רודף שמלות לא קטן בל את תמצאי כאן הרבה כאלה ויהיו אפילו כאלה שלא ישימו עלייך ויעשו לך מה שהם רוצים״ מתיאו לחש והנהנתי ״בגלל זה את צריכה תמיד להיות עם אחד מאיתנו.״ אלסנדרו אמר וזוג ניגש אלינו ״אווו מתיאו ולאונרדו סמית׳ סוף סוף רואים אותכם״ הגבר אמר ״אלסנדרו״ אני ואלסנדרו תיקנו את הבחור באותו הזמן והוא הסתכל עליי ואז על אלסנדרו ״אתה..מצטער לא הבדלתי בינכם ואני מבין שאת הבת זוג שלו?״ הגבר שאל ״לא. אני אשתו של לאונרדו״ אמרתי והזוג היה המום ״היה טוב לראות אותך...אלסנדרו״ הם אמרו והלכו ״אנשים פה ממש מוזרים״ אמרתי והאחים הנהנו ״זה עוד סביר עדיין לא פגשת את המוזרים באמת״ אלסנדרו אמר וככה המשכנו להסתובב בין אנשים ולדבר עם כל מיני אנשים מוזרים ומפחידים אבל חייבת להודות שהצעירים בינהם פה ממש חתיכים
״אני הולכת לשירותים שניה״ אמרתי ״אני אבוא איתך?״ מתיאו שאל ״זה בסדר תיאו נראה שיש לך הרבה עבודה״ אמרתי מסמנת לו להסתכל מאחוריו על השלוש גברים שמתקדמים אלינו ״בל תיזהרי פה תשלחי לי הודעה על כל דבר קטן גם אם את צריכה שמישהו יסגור לך את השמלה מאחורה בחיים אל תבקשי עזרה ממישהו שאת לא מכירה ברור?״ הוא אמר באובר דאגה והנהנתי הולכת לשירותים
יצאתי מהתא מסתבכת עם הרוכסן של השמלה כמו שתיאו אמר קודם .. שמעתי קול מאחורי מדבר בצרפתית הסתובבתי וראיתי גבר שהיה נראה בשנות ה-40 לחייו ״אני לא מבינה..״ אמרתי באנגלית ״אה..את צריכה עזרה?״ הוא שאל באנגלית והצביע על הרוכסן של השמלה שלי ״לא תודה אני מסתדרת ״ אמרתי ״זה לא נראה כך״ הוא אמר מתקדם אליי גורם לי ללכת אחורה אבל זה לא עוצר אותו דווקא היום שכחתי להביא את האקדח?
״אני אמרתי שאני בסדר״ אמרתי כועסת מזה שהוא ממשיך להתקרב ״ואני אמרתי שזה לא נראה כך״ הוא אמר מעביר את ידו על רגליי מרים טיפה את שמלתי ״ואני אומר שתעוף ממנה עכשיו אם אתה לא רוצה לגמור בבית חולים או באיזה  קבר״ קול מוכר מאוד אמר והסתכלתי על הכניסה לשירותים ״מאור״ אמרתי והתקדמתי אליו במהירות נעמדת צמוד אליו אלוהים תודה חשבתי לעצמי ומאור הצמיד אותי אליו ״נו מאור מה לך ולה?״ הגבר שאל ״הרבה. עכשיו תעוף לי מהפנים״ מאור אמר בטון מפחיד והגבר יצא מהשירותים לא לפני שבחן את גופי עוד פעם ״תודה..״ אמרתי במבוכה ״על מה?״ הוא שאל ״שעזרת לי״ אמרתי ״הייתי עושה את זה גם עוד מליון ואחת פעמים אל תיהיי מצחיקה״ הוא אמר וסגר את הרוכסן של השמלה שלי ״הרבה זמן לא ראיתי אותך״ אמרתי והוא הנהן ״התגעגעתי אלייך״ הוא אמר ושתקתי ״אני יודע שאולי את שונאת אותי על כל מה שעשיתי לך אבל עברתי את זה בל הדחקתי את הרגשות האלה כי ידעתי שהוא יותר טוב ממני״ מאור אמר וחייכתי חייך קטן ״תודה..״ אמרתי שוב והוא צחק ״תפסיקי להגיד תודה״ הוא אמר והנהנתי ״אני אלך..״ הוא אמר ובא ללכת ״מאור״ אמרתי והוא הסתובב אליי ״אני..״ התחלתי להגיד אבל לא באמת ידעתי מה להגיד אז פשוט חיבקתי אותו לקח לו זמן אבל גם הוא חיבק אותי בסוף ״טוב לראות אותך״ אמרתי והוא הנהן ״אני נראלי גם אלך עכשיו..״ אמרתי ולפני שיצאתי הבאתי לו נשיקה קטנה בלחי אני לא יודעת למה עשיתי את זה אבל אם לא הוא כנראה שהייתי מאבדת את הבתולים שלי היום בדרך לא כל כך נעימה ״בל!״ שמעתי קול איטלקי עצבני אומר והסתובבתי מהר רואה את אלסנדרו ״ אה לאונרדו היי..״ מאור אמר מובך מאוד ״אלסנדרו״ אלסנדרו תיקן אותו ומאור היה בשוק ״אלסנד...״ מאור התחיל להגיד ולא סיים את המשפט מרוב ההלם ״לאונרדו מחפש אותך ואני ומתיאו התחרפנו מדאגה חשבנו שקרה לך משהו!״ אלסנדרו אמר ״טוב הודות למאור לא קרה לי כלום״ אמרתי ואלסנדרו בחן אותו ״טוב בואי״ הוא אמר מחזיק את ידי מוציא אותי מהשירותים ״מה זה היה לעזאזל״ הוא שאל ״כמעט נאנסתי אתה צריך להגיד תודה״ אמרתי לאלסנדרו ״את כמעט מה?!״ שמעתי את קולו של לאונרדו צועק מאחוריי וכל המבטים הופנו אלינו ומתיאו רץ מהר אליי ״ליאו..כולם מסתכלים״ לחשתי והחזקתי את ידו מנסה להרגיע אותו ״אמרתי לכם לא לעזוב אותה!״ הוא צעק שוב על מתיאו ואלסנדרו ״היא רק הלכה לשירותים״ מתיאו אמר בקול חלש יותר בהרבה מקולו של לאונרדו ״לא אכפת לי אתם אמורים להישאר איתה!״ לאונרדו לא הפסיק לצעוק ״אתה רוצה שניכנס איתה גם לתא בזמן שהיא עושה פיפי?!״ אלסנדרו שאל ״אם זה מה שישמור עליה אז כן!״ הוא אמר בעצבים מחזיק את ידי ומושך אותי לכיוון הבמה מושך הפעם את כל צומת הלב אפילו של המלצרים ״כולם מקשיבים?״ הוא שאל ברמקול וכולם הנהנו ״יופי. כולם תסתכלו כאן על האישה שלידי. זאת בל סמית׳ שמעתם טוב? בל פאקינג סמית׳ מה שאומר שזאת אישתי! ואם אני אשמע ממנה שעוד איזה גבר סוטה פה ניסה לשים את הידיים שלו עליה אני ישבור לו אותן ולא אכפת לי מי  הוא וכמה חשוב הוא כי אף אחד כאן לא חשוב יותר ממני או חזק יותר וכולכם יודעים את זה אז זה ברור?!״ הוא אמר עצבני וכל הגברים הסתכלו אחד על השני מנסים להבין מי העז להתקרב לאישה של לאונרדו ״יופי.״ הוא אמר וירדנו מהבמה ״נסיכה שלי את בסדר? מי נגע בך? ״ לאונרדו שאל בדאגה מלטף את פניי וראיתי אותו מסתכל עלינו ״על מי את מסתכלת ?״ לאונרדו שאל והסתובב פוגש בדיוק במבט שלו ״זה הוא?״ הוא שאל בעצבים והנהנתי הוא החזיק בידי והתקדם אל אותו הבן אדם בהליכה מהירה תופס בחולצתו ומושך אותו לאחד החדרים וסוגר את הדלת ״אתה נגעת בה?״ לאונרדו שאל והבחור שתק ״אתה נגעת בה?!״ לאונרדו צרח והבחור הנהן בפחד לאונרדו הפיל אותו על בירכיו והחזיק ביד ימין שלו ״אני מתאר לעצמי שזאת היד שנגעה באישה שלי״ הוא אמר ועיקם אותה לאט לאט גורם לאיש לעצום את עינייו בכאב ״והיד הזאת״ הוא אמר מחזיק גם ביד שמאל של האיש ״אני יודע מה היא חשבה לעשות״ הוא אמר מעקם גם אותה ואז החזיק בחוזקה בפניו של האיש ״תפתח את העיניים״ הוא אמר ופניו היו קרובות לשל האיש ראו על עיניו של האיש שהוא פחד מאוד ״והעיניים האלה שבטח דמיינו הרבה דברים אתה רוצה שאני אוציא לך אותם?!״ לאונרדו צרח גורם לאיש לעצום שוב את עיניו ״תפתח את העיניים!״ ליאו צעק והאיש פתח אותן ״אם תתקרב עוד הפעם אליה או רק תעביר את המבט שלך עליה אני יהרוג אותך ואם תעשה את זה לעוד נשים שיכורות או כאלה שמבקשות ממך להפסיק ואתה ממשיך...העיניים לא יהיו האיבר היחיד שאני אתלוש לך זה ברור?!״ לאונרדו שאל באיום והאיש הנהן בפחד לא מסוגל לדבר ״יופי.״ ליאו אמר ועיקם את ידיו של האיש שוב פעם בחוזקה גורם לאיש להוציא צרחת כאב חלושה ויצאנו מהחדר ״אני מצטער שהיית צריכה לראות את זה אני יודע שאת שונאת אותי ככה אבל פחדתי שאם אעזוב אותך יקרה עוד משהו״ לאונרדו אמר וחיבקתי אותו ״זה בסדר זה הגיע לו״ אמרתי ונישקתי אותו הוא העמיק את הנשיקה והצמיד אותי לקיר אבל התנתקתי ממנו ״יש מישהו שאתה חייב לו תודה״ אמרתי ״למי ולמה?״ לאונרדו שאל ״לבן אדם שעזר לי״ אמרתי ״מי זה?״ ליאו שאל והחזקתי בידו מובילה אותו אל מאור ״אתה?״ לאונרדו שאל לא מרוצה ״אני מה?״ מאור שאל ״עזרת לה״ ליאו אמר ומאור הנהן ״אם כמה שבאלי להרוג אותך עכשיו על זה שירית בי אני לא עושה את זה...תודה״ לאונרדו אמר וחייכתי ״תמיד״ מאור אמר לאונרדו הנהן והלכנו אל מתיאו ואלסנדרו שדיברו עם ג'ים ודניאל .

Not from hereWhere stories live. Discover now