"Lili, prosimtě, nezačínej zas," znuděně zkřivil obličej do podivné grimasy korunní princ. "To vysvětli matce," odsekla nevrle. Kolikrát jí přišlo, že její bratr se ani trošku nezajímá o jeho povinnosti. Maličkost byla přijít na přehlídku v Arnolu a ani to neudělal. "Nedělej, že tě to baví," klesl do křesla a napil se ze sklenky vína. "Budeš zase opilí," konstatovala s sklenku mu zase vzala. Už tak měl v sobě už nejméně tři. "Dej mi pokoj," odbila sestru, zvedl se a odešel pryč. "Víš jak mě to už nebaví," opáčila na něj Lillian. "Můžeš si dělat co chceš, chodit kam chceš a kdy chceš," odfrkla si. "Já mám neustále za zády matku a houf dvorních dam! Pořád se jen tvářím důstojně. A ty se tam ani neukážeš!" Tohle jí na jejím bratrovi nejvíce vadilo.
"Ale no tak, sestřičko, tak to prostě je," pokrčil Darren mohutnými rameny. "Tohle řekneš? Že to tak prostě je?"
Lillian nevypadla, že je v dobré náladě. S povzdechnutím přešla k oknu hostince, kde byla královská družina ubytována a zahleděla se na náměstí. "Už tam čeká ten tvůj přítelíček," ohrnula nad mladíkem stojícím dole. V rukou třímal dvě uzdy, každou ks statného Tunterovského hřebce. "Máš pravdu, už bych měl vyrazit," opáčil a namířil si to znovu ke dveřím.Lillian zase osaměla. Pokud tahle taškařice s vybíráním jejich dvorních dam skončí, možná, že najde někoho, kdo by ji alespoň trochu rozuměl.
Náhle na chodbě uslyšela matčin hlas. Zanedlouho na to se ozvaly dveře a do pokoje vstoupila královna i s Darrenem po boku, který se tvářil nevrle.
"Potřebujeme vyřešit všechno, co se týče nějaké té Eleny Tremainové," pravila královna sušše a posadila se do křesla. "Nevím, proč mě hraběnka Chamberlainová ujistila, že ta dívka dorazí," povzdechla si a poručila sluhovi, aby jí nalil sklenku vína. "Teď abychom snad vybrali někoho jiného?" zeptala se princezna aniž by o věc projevovala nějaký zájem. "Jednoduše pozvánku pošlete Tremainům, že nějaká ta jejich dceruška byla nejhezčí a nikdo to nebude řešit," pokrčil korunní princ rameny a lhostejně se posadil vedle matky. "To se ti lehko řekne," odsekla Lillian, která byla na svého bratra značně vysazená. "Pokud by se vybíralo podle toho, jak kdo vystupuje a jak se obléká a vypadá, ta dívka by jednoznačně vyhrála," podotkl Darren. "Vždyť si tam ani nebyl," pozvedla královna obočí a nevěřícně zavrtěla hlavou. "Kdo říká že jsem tam nebyl?" usmál se šibalsky. "Přišel jsem tam jen na chvíli," oznámil s největším klidem. "To me ještě nikdo nestihl spozoroval." Lillian protočila oči vsloup a vysloužila si za to od matky káravý pohled.
"Darren má koneckonců pravdu," pravila nakonec královna. "Vyřiď panu Frostovo, aby napsal pozvánku na Vánoční ples Tremainům ať už tam ta Elena je nebo ne. Vždyť mě to vlastně nakonec ani nezajímá jestli bude o jednoho hosta méně nebo více. V davu šest seti lidé se jedna rodina lehko ztratí."
ČTEŠ
Popelka: Nový Příběh
RomanceElena Tremainová je obyčejná dívka s neobyčejným původem, aniž by to sama tušila. Nikdy nepoznala, co znamená prává rodina. Vychovávána macechou s nevlastnímu sestrami to neměla lehké a otec, věčně na cestách, jí domov také nenahradil. Když však dov...