Ella se ráno probrala ze spánku. Kočár její matky jí včera odvezl až k domu Tremainovým. Byl to snad nejlepší den jejího dosavadního života. Našla svou matku. Bohužel nedokázala z mysli vypustit prince. Nikdy by si nemyslela, že někdo dokáže v jejich myšlenkách zůstat tak dlouho. Vzpomínala na jeho poslední slova. "Doufám, že se ještě někdy potkáme," usmál se na ní. Tajně doufala v to samé. Zasněně zavřela oči a nadzvea si svou sukni. Předvedla lar povedených tanečních kroků a broukala si melodie.
"Vidím, že si se nám nase milá Ella nějak rozvášnila," podotkla náhle madam Tremainová. Opřela se o dveře a zahleděla se na Ellu. "Nezajímá mě, jak ses tam včera dostala a může mi ro být jedno, ale raději si přečti tohle." Ukázala jí nějaký papír a podala jí ho. Ella.ho ani nemusela číst, madam ji vyklopila hned, co v něm stálo. "Pozítří nas očekávají a královském dvoře. Anastázii byla nabídnuta pozice dvorní dámy."
Jakmile tohle Ella uslyšela, málem poskočila radostí a strnul.a na místě překvapením zároveň Nikdy si nemyslela, že bude moci spatřit prince ještě jednou. Teď měla jedinečnou příležitost. Možná přece jen měla Rosmerta pravdu. Ale hlavně bude o krůček blíž ke své matce. Jediné opravdové rodinš, kterou kdy měla a víc si nemohla přát.Anstázie byla štěstím bez sebe, když se ti novinu dozvěděla. Menší radost měla ze svých sester, které museli jít s ní. Život v paláci pro ni měl být opravdu novou možnost, jak zachránit rodinu. Mohla být šťastná, že zaujala Nicholase Ashera, zámožného hraběte. Sice byla bez věna, ale pořád byla krásná. Ano přesně tak, byla okouzlující mladá dáma, která měla možnost stát se hraběnkou. Spokojeně se na sebe usmívala v zrcasle a upravovala si nové krajkové šaty. Už dlouho si ale další parádu odpírat nebude. Tohle nejsou zdaleka poslendí nové šaty.
Naproti tomu její sestra Drizella neměla z jejich odchodu do královského paláce pražádnou radost. Nechtěla být součástí toho všeho. Ne po tom, co viděla na plese. Jen samé přetvářky a intriky. Nic z toho nechtěla. Vůbec nic z toho. Možná, ze její sen byl úplně někde jinde ale z ohledu na jejich situaci tohle byla vytoužená nabídka. Být součástí dvora bylo Anastázií vytpřáné přání. Nyní měly začít žít zcela nový život. Ta změna, která je čeká bude náročná, ale je na nich, zda u dvora obstojí, nebo ne.
- POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ -
ČTEŠ
Popelka: Nový Příběh
RomanceElena Tremainová je obyčejná dívka s neobyčejným původem, aniž by to sama tušila. Nikdy nepoznala, co znamená prává rodina. Vychovávána macechou s nevlastnímu sestrami to neměla lehké a otec, věčně na cestách, jí domov také nenahradil. Když však dov...