Amaran: very mature content 🔞⚠️⛔🚫🔞 bab-bab ini dan sebelum dan seterusnya mengandungi adegan-adegan 🔞
EPILOGUE
HOLLAND’S P.O.V
Dengan sabarnya saya menunggu dalam kereta.
Eh, bukan saya saja. Kami menunggu dalam kereta.
“Daddy!” Merengek sudah si cengeng ni.
“Sshh.” I hushed si little cengeng.
“Mommy lam…bat oh…” Clinging to my neck, her baby-ish tone buat saya terkekeh geli.
BUUUK! BUUUK! BUUUK!
“Boy, astaga! JJ!” Ini lagi satu the twin brother. “Don’t hit the cermin.”
Tidak kesabaran bah ni kembar dua sejoli ni. Bertabiat betul kalau mommy dorang tiada. Macam sengaja menjahili saya bah ni dua ni. Hahahaha!
Tidak jadi bah saya mau aca-aca marah when JJ turned to face me with wide, innocent eyes sambil tersenyum gembira menampakkan kedua-dua piuk dia yang dalam.
My heart just melted. Sigh.
“Seoul, girlie! Uhuuk!” Astaga, anak, jangan juga kau mau bunuh bapa kau yang belum pencen ni. Seoul pulled up my loosened necktie sampai saya hampir tercekik bah.
“Mommy! Mommy! Mommy!” BUUUK! BUUUK! BUUUK! Macamana bah tangan sekecil tu boleh hampas cermin kereta sampai bergegar bah ni kereta?
“JJ, come here.” I grabbed Jesselton’s small waist.
Oh, patut pula dia excited. Tsk tsk. Tu nah mummy dia baru keluar dari pintu gerbang sekolah. Tajam betul mata ni anak.
Wait. Dua langkah, tiga langkah.
Siapa tu yang pandai-pandai mengejar Selena dari belakang? Saya menyipitkan mata. Hurmmm.
“JJ, Seoul.” Satu twin on my lap, yang satu macam trip F1 driver gripping on the steering wheel, I rolled up my shirt sleeves and loosen my necktie yang sempat little Seoul strangled me with tadi.
Saya direct dari mahkamah and picked up JJ and Seoul dari rumah mom and dad. Then drove with si twins in the back seat in their twin toddler car seats untuk ambil Selena.
Selena boleh sudah drive sendiri, but I minimize to the minimum her driving around alone or with our twins. Saya jera. Once a mistake, twice a lesson.
So I won’t let that ‘twice’ happen.
Saya buka pintu kereta. Then opened my arms, my two little twin rascals shrieked with excitement as they jumped into my open arms. Saya terikut ketawa.
Cucuk dulu itu piuk sikit. Bikin geram. Seoul memuncungkan mulut bila saya picit pipi dia. Hahahaha! JJ immune sudah. Tsk tsk.
“Let’s go to mommy, babies.” Saya tersenyum sinis. Buahahaha!
Rolled up sleeves, loose necktie and black sunglasses. Eh, dan sepasang kembar on each arm. I walked towards the gates.
Sampai saja langkah saya di depan pagar sekolah, saya kasi turun si twins. Hahahaha! Release of the Kraken.
“Mommy!”
“Mommy!”
“MOM…MY!!!”Saya tersenyum puas nampak tu lelaki yang baru mendekati Selena terkejut nampak JJ and Seoul running up to Selena.
“Babies.” Selena smiled. DUBS jantung saya. She still has that same effect on me after nearly 4 years.
My wife. I’m always amazed looking at the strong and beautiful woman she has grown into. That petite figure of hers carried my bloodline for nine months. Bukan satu tapi dua anak dalam rahim dia. Dan saya teringat hari Selena melahirkan JJ and Seoul.
YOU ARE READING
Redemption
Romance6th RCB Love Legacy #REDEMPTION Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** Just another love story #AMANDADULAGAN *** ⚠️ Story is mixed Sabahan Slang. Ada English, BM, Kad...