Bu Aizawada yürek yemiş ha. Bağıra bağıra kaçacaksın. Kızınıda al sırtına camdan atla kaç. Ne yapacaksın savaşmayı, daha kendine hayrı olmayan çocukları kurtararak.
Babam karanlıklardan çıkanların tarafına gitmeye kalkıştı. " Aizawa sen sadece onların özgünlüğünü silebilirsin ne yapabilirsin ki." "Bir kahraman dezavantajlı olduğu durumda bile en uygun anı oluşturmalıdır. Therteen sen çocukları götür." Therteen ile beraber herkes ilerledi.
Ancak etrafımızı bir karanlık kapladı. Bakugo ve bizim kırmızı kafa hemen saldırıya geçtiğinde olanlar oldu. Bi anda kendimi bir geminin tepesinde buldum. "Ah çok kötü düştüm." "Tsuyu? Başka kim burda." Mineta, ben, Midoriya ve Tsuyu burdaydık.
Aşşağıda yüzlerce kişi vardı. "Hepimiz öleceğiz. Yaşayamayız biz. Ne ya-" "KES SESİNİ MİNETA. Bir plan yapmalıyız." "Vrak. Burdan kaçabiliriz belki." "Kaçamayız Tsuyu. Hepsinin özgünlüğü suya yatkın."
Herkes düşünürken gemi biraz gitmeye başladı. "Buldum!" "Anlat hemen Midoriya." "Bakın şimdi ben tüm gücümü kolumda toplayıp bir su girdabı oluşturacağım. Tsuyu bizi burdan dili ile çıkaracak. Mineta sende girdabın olduğu yere yapışkanlarını atacaksın. Shira sende kendini kaybetmeyeceğin şekilde birkaç kişinin ruhunu iç."
"Vrak. Ben sadece 2 kişi götürebilirim." "Ben harika yüzerim sen problem etme." Midoriya yumruğunu hazırlarken bende 15 kişinin ruhunu içtim. Gemi tam batarken Midoriya suyu bir girdaba dönüştürdü. Ben hemen suya atlayıp yüzmeye başladım. Minetanın yapışkanlarının herkesi durduğunu gördüm. Tsuyudan 15 saniye sonra bende karaya vardım.
"Shira bu görüntü hiç hoşuna gitmeyecek." Diğerlerinin baktığı yere baktım.
O-o babam mı. Benim tek ailem kanlar içerisinde. Hemde 2 piç yüzünden. Hhhh babamı hhhhh kurtarmalıyım. "Shira sakin olmalısın lütfen." "Bırhhhakın beni." Bütün hızımla oraya gittim. " Aizawa kızında geldi şimdi. Hahaha Nomu öldür onu" "Hayır." Babamın diğer kolunu kırdı.
"Seni hhhh piç hhhhh geberteceğim seni." Elimden gelen herşeyle Nomu denen herife vurdum. Bir dakika ben buna vurmuştum. " Ruhani Vuruş!" Her zamanki hamle ile vurdum.
Ancak adam yerinden bile kımıldamadı. "Ona ne kadar vurursan vur senin gücün yetmez. O All Might yenmek için yapıldı." "Ben All Mightan daha güçlüyüm!"
Pislik adam gülmeye başladı. Bende o son kahkahası ile kendi vücudumu kaybettim. Ruhlarımdan oluşan vücut ile Nomu kadar oldum. Bu sefer Nomuya zarar vermeyi başardım. Çok sert bir darbe ile onu geri ittirdim.
Ancak onu öldürmem imkansız. Oda bana vuracakken buzla ile kaplandı. Todoroki arkamdaydı. Etrafımız bi anda karardı ve bizi ışınlayan herifte geldi.
"Tomura ışınlyamadığım öğrencilerden biri gitmeyi başardı." "Bu kadar kahraman ile baş edemeyiz. Nomu öldür şunları." Nomu, Todorokinin buzlarını da geçip bana vurdu. Bende ruhani bedenimi kaybettim.
Kırmızı kafa önüme atıldı ve Nomunun diğer vuruşunu durdurdu. Ardından Midoriya ikimizide alıp atıldı. "Onu öldürmeyiz All Might beklemeliyiz." "Oyalayalım o halde."
Tekrardan önüme döndüğümde Bakugo ve Todorokinin Nomuya karşı savaştığını gördüm. Yumruğumu tekrardan gerip hızla ona vurdum. Ancak o da bana kendi yumruğu ile karşılık verince sağ kolumu kırdı.
"Öyle saldırmasana." Herkes Nomuya vursa bile hiçbir işe yaramıyor. "WATASHİ GA KİTA!" Sonunda geldi. Önce sağ yumruğu ile Nomunun omzunu yok etti. Yanlız ben yok etti demiştim ya adam geri iyileşti. "Bu Nomu seni öldürmek için geldi All Might." Manyak Tomura konuştu. İsminide karanlık heriften duydum.
"Beni asla öldüremezsin. Çünkü ben yanlız değilim." "Bende değilim." All Might tam Nomunun boynunu kaptığında çok garip bir durum oluştu. Karanlık boyut kapısı sayesinde kötü durumda olan All Might oldu.
"Çocuklar siz All Might kurtarın bir planım var." Bizi yakalamaya geldiğinde görmüştüm. Bu karanlığın orta noktalarında teneke tarzı birşey var oraya vurabilirsem işe yarar demek.
Hemen burdan biraz uzaklaştım. Sonra arkadan dolaşarak gücümü sol yumruğumda topladım. "RUHANİ VURUŞ TAM YÜKLEMEEE." Öne Tomura atladı ve o da sağ yumruğu ile bana vurdu.
Ben geri fırladım ve bütün kolum parçalandı. Ancak yaptığım hareket onları durdurmaya yetti. Sisten görebildiğim şey All Might Nomuya 100.000 den fazla yumruk atmasının ardından son yumruğu ile onu bütün binadan uçurmasıydı.
Tomura ve karanlık kişi ışınlanıp gitti. Ancak kötü adamlar daha bitmedi ve kayıp çocuklar var. "Ancak bu kadar kişi bulabildim. " Müdür Nezu ve diğer bir sürü kahraman geldi. Yedim seni fare. Son gücümlede Müdür Nezunun yanına koştum.
İki kolumumda acımasına rağmen Müdür Nezunun yakalarından tutup kaldırdım. "Bana bak aptal fare. EĞER BABAMA BİRŞEY OLURSA SENİ İŞKENCELER İÇİNDE TAM ÖLÜRKEN RUHUNU İÇEREK ÖLDÜRÜRÜM." Bide hala gülüyor. "Tamam Shira Shouta." Bakugo arkamdan seslenmeye çalıştı.
"BİRDE BANA DELİ DERSİNİZ. ŞU PİÇİN YAPTIKLARINA BAKIN." Hızla onun olduğu yere gidip karnına bir tekme savurdum. "BANA BAK LAN." birde suratına geçirince sustu.
All Might'un olduğu yere bakınca zor durumda olduğunu gördüm. Hızla onun yanına gittim. Bir dakika All Mightın kasları eski vücudu neden yok olmuş durumda. Bunu kimsenin bilmediğine göre saklanması gereken bir olay. Gücümü ayaklarıma verince omzum ile onu iterek ileri götürdüm onu.
"Sana minnettarım genç Shira." "Bu borcunu sana neler olduğunu anlatarak başlayabilirsin." "Kolların çok kötü durumda." "Kendi halini düzeltmelisin All Might. Her gencin ve yaşlının kalbindeki tek kahramanın bu halde görülmemesi gerek."
Gözünden bir damla yaş geldi. "Bir kahraman ağlamamalı değil mi." "Hayır All Might. Herhangi bir kahraman ağlayabilir ancak All Might, bir numaralı kahraman ağlayamaz."
Onunla böyle konuşmam eski vücuduna kavuşmasına yetti. " Bunu bana yarın anlat." "Tamam ama önce seni hastaneye götürelim." Beni kucakladığı gibi uçmaya başladı.
Açıkçası bende böyle güzel rüzgar ve kolumun ağrısından gelen uyuşukluluk ile uykuya daldım.
Yani All Mightın kollarında uyuma fikri mütüş ya. Tabi cılız olmayan halinde. Böyle rüzgar yüzüne vuracak. Kolları zaten şiş şiş. Seni gayet rahat tutar. Oh birde hava sıcak olmasın. Uykum geldi lan ben gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aizawanın Kızı
FanfictionYani bence başlık herşeyi açıklıyor. Kalan bilgileride hikayeyi okuyup öğrenin canım yani çokta zor değil