Olağan Üstü Kıskançlık Hali

166 20 9
                                    

Selam selam selam selam selam selam ve selamlar olsun. Nasılsın iyi misiniz iyisinizdir kötüyüm diyecek  haliniz yok herhalde. Herkes genelde kötü olsa bile iyiyim diyor. Ama ben gerçekten mutluyum. Çünkü bana sahibim. GIPGHCOHDHODYSY
Asla egolu değilimdir insanlar temsili yemin ediyorum 🤣🤣🤣🤣
Ayrıca burda emojiler rezalet galiba.

Not: Medyaya bakmanıza gerek yok öylesine bir resim(!)



"Günaydın Shira-chan."   Uyandırmaktan nefret ederim!   "Momo biri öldü mü?"     "Hayır, ama neden?"    "Beni uyandırdığın için sen öleceksin."

Hemen ayağa dikildim ve Momoyu kovalamaya başladım. Aşşaği katta Tsuyunun arkasına saklandı.  "Shira bırak artık peşimi. Hem bak yemek hazır."     

Açım ben. Kötü kötü bakarak bir yere geçtim.  Denki Jiroya bakıyor. Ellerim bile titremeye başladı.  " Denki buraya gel!"     Baya korkmuş gibiydi. Kıskançlık zamanım.

Denki yavaşça kulağıma yaklaştı "Ellerin titriyor iyi misin?"    "Sen boşver ve şu iki gün can sağlığın için dikkat et."      "N-neden."        Galiba söyleyebilirim.  "Kimseye söyleme ama şu iki gün en kıskanç olduğum zamanlar. Aynı zamanda aşırı kıskançlıktan babamı öldürmeye kalktığım zamanlar bile oldu."

Denki tırstı. " Tamam iki gün düzgün dururum. Bu gün zaten herkes izinli."   Hoh tamam. "Babam nerde?"        "Ha Aizawa Sensei sabaha doğru Wild Wild Pussycatsin bir görüşmesi varmış onun için gitmiş."

Wild Wild Pussycatsin yanına mı gitti o.  Pixie-bobun yanına. Eğer en ufak birşey hissedeyim hepsini öldürürüm. Yemek  bile yiyemiyorum.   " Hadi yemeğini yesene Shira. Beğenmedin mi?"   Mina tatlı tatlı bakıyordu.

"Yok Mina beğendim ancak. Hıhh gitmeliyim."   Daha fazla durursam kafayı yerim ben. Hemen babamı aradım.

-Baba nerdesin sen!!

-İşim var Shira.

- Ne kadar sürecek!

-Pixie-Bob ile geliyoruz.

- BAŞKA BİNECEK ARABA MI YOKTU. ARABA KITLIĞI MI VAR. GİDİP TİGER İLE GELSEYDİN YA. AAAAA YOK AMA ILLA PİXİ-BİLMEMNE. ÇABUK IN O ARABADAN.

- Shira gelince konuşuruz.

Benim yüzüme kapattın ha. Gebertirim seni adam.  " Sen Aizawa Senseiyi Pixie-Bobtan mı kıskandın?"      Todoroki gülümsediğini saklayarak geldi. 

"EVET. Güven olmaz o hain, adi, baba hırsızı, nankör, pis, sırnaşık kediye.  Gelsin tek tek tüylerini yolacağım onun."     "Çok abartmıyor musun?"     "NE ABARTMASI. Görseydim onu 5 santim gidemezdi o. Kıskancım ben."  

Bütün vücudum titriyor nerdeyse.  "Shira-chan  Aizawa Sensei geldi."
Pixie-Bob hayatının hatasını yaptı. Benim babama sarılıyor.   "LAN LAN. YOLARIM SENİ KEDİ."  Pixie-Bobun tepesine atladım.

"BABAMDAN UZAK DUR LAN."   Herşey anlık gerçekleşti. Ben özgünlük ile saldırınca babam önce özgünlüğümü sildi.  Sonra Todoroki ayaklarımı dondurdu.

İçerden  gelen Sero ve Tsuyu beni tuttular. Kirishima önüme geçmişti.  Aoyama ise 'Mon Dieu' diyerek bayıldı kaldı. "BIRAKIN LAN BENİ. ÖLDÜRECEĞİM SENİ KEDİ."  Hâlâ konuşuyorlar.  "LAN SEN HÂLÂ AKILLANMADIN MI LAN. HEMEN BURAYI TERKET. YOKSA SENİDE, KEDİ SEVGİNİDE, TİGERINIDA, WİLD WİLD PUSSYCTASİNİDE TEK TE-."   

Aizawanın Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin