Buzlu Odun

167 18 1
                                    

Selam selam selam. Nasılsınız. Ben çok iyiyim. Çok çok çok yakında yeni bir hikâye paylaşacağım. Shiradan daha iyi olduğunu düşündüğüm harika bir hikâye olacak. Hatta bu gün bile olabilir ya da az sonra.



"Yani Todoroki sadece bula bula çiçek mi buldun." "Evet." "Odunsun. Hemde buzlu odun. Ben senin hediyenide aldım." Onuda düşünerek aldım.

"Al bu parfümü. Hediye edersin Rei-Sana." Yani çoğu kişiye ismi ile hitap eden birisi olarak bu zor olacak. "Tamam ama sen ne aldın." "Boşver sen benim aldığımı."

Gayet anlamlı birşey aldım. İki taraflı bir yüzük. Bir tarafında ayna, diğer tarafında ise Todoroki ve kardeşlerinin resmi. Böyle satan yerlerde özgünlüklü kişiler olunca özellikli şeyler yaptırabiliyorsunuz.

15 Dakika Sonra

"Hoşgeldin Todoroki. Buda arkadaşın galiba ha?" Çok tatlı kadııın. " Evet anne bahsettiğim kişi." "Haha o ilk anlattığın gün ne kadar şirindi." Rei-San dahada gülmeye başladı. Todoroki ise kıpkırmızı oldu.

"Shiraydı değil mi ismin. Gel yanıma otur." Ayakta dur dese dururum. Ayrıca Todoroki ona bu gün bir süpriz yapacak. 2 Hafta Sonra hastaneden çıkıyor Rei-San.

Todoroki çiçekleri uzattı. Sonrada parfümü. "Çok teşekkürler Todoroki." Bende kendi hediyemi uzattım. İlk önce resimli yerini gördü. Resim karanlık ve herkesin yüzü asıktı.

"Lütfen yüzüğü takın." Rei-San yüzüğü taktığında resim aydınlanmaya ve bütün herkesin yüzü gülmeye başladı. "Siz bu yüzüğü taktığınız ve koruduğunuz sürece ordaki yüzler hep gülümseyecek. Siz ailenize güneş gibi doğacaksınız. Ben hissedebiliyorum."

Todoroki bana gülümseyerek bakıyordu. "Teşekkürler Shira. Aldığım en anlamlı hediyelerden biri bu yüzük. İlerde belki seninde resmini ekleriz ha." Hemen yüzümü çevirdim.

Bu halimin görünmesi beni utandırır. "Todoroki anlaşılan gayet iyi birisini bulmuşsun." "Hayatımda bulabileceğim en iyi kişiyi buldum diyebilirim." Bunlar anne ve oğul olarak beni öldürmeyi planlıyorlar.

"Hadi Shira yüzünü çevirebilirsin." "Yok yok siz sohbet edin ben sizi dinliyorum." Saçmalamasam mı daha fazla. Ama dönersem daha kötü olur. "Hadi ama."

Zorlaya zorlaya yüzümü çevirdim. "Anne sana bir sürprizim var." "Nedir?" "2 Hafta Sonra çıkıyorsun!" "Ne!!???." "Evet. Artık izin alabildik."

İkiside birbirine sıkıca sarıldılar. "Sizin adınıza çok sevindim." Rei-San gelip banada sarıldı. Bense ona karşılık verdim. "Herşeyi çok özledim."

"Merak etmeyin Rei-San. Ben size yardım ederim bol bol. Hatta Fuyumi ablada var. Siz burdan çıktığınızda ben direkt gelirim." "Gel tabiki gel."

Resmen neşe saçmaya başladı. Todorokinin gülümsemesi hiç gitmiyor. İçimdeki endişe veren tüm duygular uçtu gitti sanki.

"Anne bizim gitmemiz gerek." "Tamam Todoroki. Kendinize iyi bakın ve dikkatli olun." "İyi günler dilerim Rei-San."

El sallayıp hastane odasından çıktık. Yanda bir doktor Endeavor ile konuşuyor. "Shoto. Anneni mi görmeye geldin." "Evet." Todoroki tekrardan duygusuz konuşmaya başladı.

Aizawanın Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin